Vuurwerkbelgie.com

Rufes

VWC lid
Sinds een aantal dagen/weken heeft Zena de website helemaal veranderd.

De lay-out is helemaal veranderd, maar of dat het heeft bevorderd...

www.vuurwerkbelgie.com

Foto`s en Video`s over de effecten van de collectie die Zena heeft zijn nog steeds jammergenoeg nergens te bespeuren.

Het gastenboek is verdwenen, dat werd meestal overladen met vragen van Zena.

Dit gastenboek is nu vervangen door een forum:

www.vuurwerkbelgie.com/forum

Hier kan je nu terrecht met al je vragen over Zena. Ik hoorde via via dat het forum nog niet klaar is en dat het forum deze maand een aantal grote veranderingen gaat doormaken :idea:

Wat vinden jullie van de veranderingen van de site?
en de komst van het forum?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ode aan de forummensen

Ode aan de forummensen

kassa_sticker640.jpg

Ode aan de forummensen

Geplaatst : 19-09-2009

De laatste paar dagen zijn de moderators van het VWB forum bezig geweest om de boel een opfrisbeurt te geven. I.v.m. met een paar technische tegenvallers, duurde het wat langer dan verwacht, maar ons Vuurwerkbelgie Forum is geüpdate. Deze gelegenheid wil Original Fireworks en Zena Vuurwerk graag aangrijpen om alle forum medewerkers te bedanken voor hun inzet, waarmee het VWB forum mogelijk gemaakt wordt. En onze dank gaat ook uit naar de bezoekers, die het forum inhoud geven. Een aantal dingen van het oude forum, waren al verouderd en aan vervanging toe. Het forum beschikt nu over meer handige tools, voor zowel de gebruikers als de Mods & Adminds. Alles werkt wat soepeler. De lay-out is totaal veranderd, en er bestaat nu ook een shoutbox, die al flink wordt gebruikt. Als er iets is, wat we van het forum geleerd hebben, is dat we het nooit iedereen tevreden kunnen stellen. Zo veel mensen, zoveel wensen. We blijven echter heel goed luisteren naar de wensen van de echte vuurwerkliefhebber en proberen het hen naar de zin te maken. De komende dagen zal het een en ander nog wat verder geüpdate worden, om alles zo compleet mogelijk te maken. Daarbij zal ook rekening worden gehouden met de klachten en wensen van de bezoekers. Op het forum zijn ook al inmiddels de nieuwste producten verschenen!

Ik geloof dat ik Jim afgelopen weekend al een "move" zag maken naar Marleen. Maar ... er zijn nog genoeg andere dames over :D

med_gallery_893_4_96006.jpg

Grappig trouwens. Die livecam in Pijnacker wordt best goed in de gaten gehouden. Ik kreeg afgelopen zondag meerdere mailtjes van mensen die me hadden gespot. Nu was dat niet zo moeilijk, want ik liep daar zelf de hele tijd rond met een cam in mijn hand. En ja, precies het moment dat ik de livcamera aan het vastleggen was maakte een kruitvriend even een screenshot :rolleyes:

ikzagjewel!.jpg

Misschien geeft dit wat meer duidelijkheid.

Het duurt nog even maar voor je het weet is het zaterdag 3 september, de dag dat er bij de Wereldhavendagen een toffe show wordt geschoten.
Zoals elk jaar gaan we er aan werken hier weer een te gekke gezellige meeting te organiseren. Mensen die hier in de voorgaande jaren bij aanwezig waren weten wel hoe geslaagd deze meetings zijn.
Hou deze dag vrij in je agenda!
(Gepost door Sisser op vuurwerkbelgie.)

gezellig zo'n meeting tijdens de wereld havendagen, maar ga nou niet de show bekijken vana Katendrecht, !!! (meer dan 850 meter afstand van het vuurwerk)

Ziet er goed uit. Producten kan je nu nog beter vinden.
De voorraad die bij de producten staat, is dat realtime?

De hoster is waarschijnlijk aan het updaten. Behoorlijk irritant dat die gasten dat zomaar in het weekend doen en dan ook nog eens midden in het seizoen. Ben er best pissig over, temeer er juist nog steeds hard gewerkt wordt aan bepaalde zaken. En dat ligt nu ook stil.

Ook Original zelf kan dus niets anders doen dan wachten tot de boel weer live is.

Zena Vuurwerk
vanwege een storing is de website; zenavuurwerk.com even niet bereikbaar... uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk verhelpen. alle Zena winkels zijn uiteraard wel bereikbaar!
Op Facebook.com

Back
Bovenaan