Minimized
VWC lid
Progressie? Kan je nagaan hoe slecht het moet zijn geweest?!
Ik ben bij winkels geweest als: Haokan, De Carlton, Rijswijkse vuurwerkhal, Quartel, Knalkoning, Huisman vuurwerk, Binckhorst vuurwerk, Welkoop / Boerenbond en nog een aantal.. En zal wat aangeven omtrent Vuurwerk4all Leiderdorp.
Ik kan jullie vertellen dat het nergens zo slecht geregeld is als hier. Vuurwerk4all Leiderdorp wel te verstaan.
Het assortiment: Prima. De diverse merken die gevoerd worden, top! Dikke like
Uiteraard is het altijd even jammer als er een product niet is terwijl je die in de voorverkoop hebt besteld. Echter is dit nog te overzien.
Op de hoogte zijn van producten: Niet echt. Sta je boven bij de losse verkoop. "Ik loop wel even mee naar de vitrine." "Wat bedoelt u precies?"
Ik vond het wat amateuristisch, uiteraard kan je niet van iedereen verwachten dat hij/zij alles kent.
Op de hoogte zijn van prijzen (boven): Slecht! Op de voorverkoop prijslijst waren de prijzen niet aangepast, leuke verrassing wanneer je moest afrekenen. Deze waren nagenoeg verdubbeld (op zich niet heel vreemd).
Tevens werd er druk over overlegd omdat ik vroeg hoe dit zat en verder niemand echt begreep hoe het zat. "Ja u heeft gelijk meneer, onze excuses. Dit had er inderdaad moeten staan."
Ze hadden dus een kopie prijslijst, met daarop wat aanpassingen en nog de oorspronkelijke voorverkoop prijzen. Uiteindelijk werd de rekening even wat duurder als op de prijslijst stond aangegeven.
Winkelindeling:Slecht. Beneden was er te weinig ruimte, terwijl ze gewoon nog een deur open hadden kunnen zetten voor mensen die hun bestelling hadden ontvangen.
We moesten in eerste instantie buiten wachten. Na 15 minuten in dat ***** was je eindelijk over de drempel..bleek dat de losse verkoop boven was.
Overigens stond dit zeer slecht aangegeven dat je naar boven moest voor de losse verkoop, waar ik meerdere mensen ook over hoorde klagen.
We hadden voorverkoop en losse verkoop, voor een aanzienlijk bedrag. Ze wilden niet aan kortingen doen (na de prijzen zowat te hebben verdubbeld met de voorverkoop!) en we konden weer rustig achteraan in de rij, buiten in het ***** weer, gaan staan om de losse verkoop bestelling in te losse. Wat een service, regel dat dan op zijn minst!
Wachttijden: De meeste winkels, voorverkoop of niet, daar waren we binnen 15 minuten weer challaz. Hier duurde het een uur (letterlijk!).
Hier klaagde overigens echt iedereen over.
Tas inpakken: Drama. Dit moest een meisje doen, die bij mij en degene voor mij verkeerde dingen inpakte en dingen niet kon vinden. Door de fouten bij mijn voorganger lette ik er uiteraard ook maar even op.
.
Normaal neem ik mensen dit niet kwalijk, echter 1+1+1+1+1+1+1=34,5. Het werd wat irritant.
Service: Matig. Zie bovenstaande uitleg.
Ik hoop dat ze als winkel ook wat doen met deze opmerkingen. Er mag zelf bedacht worden hoe dit te doen. Ik kan wel vertellen dat het in alle winkels waar ik ben geweest, het stukken beter is geregeld! Echt veel beter..
Ik ben bij winkels geweest als: Haokan, De Carlton, Rijswijkse vuurwerkhal, Quartel, Knalkoning, Huisman vuurwerk, Binckhorst vuurwerk, Welkoop / Boerenbond en nog een aantal.. En zal wat aangeven omtrent Vuurwerk4all Leiderdorp.
Ik kan jullie vertellen dat het nergens zo slecht geregeld is als hier. Vuurwerk4all Leiderdorp wel te verstaan.
Het assortiment: Prima. De diverse merken die gevoerd worden, top! Dikke like
Uiteraard is het altijd even jammer als er een product niet is terwijl je die in de voorverkoop hebt besteld. Echter is dit nog te overzien.
Op de hoogte zijn van producten: Niet echt. Sta je boven bij de losse verkoop. "Ik loop wel even mee naar de vitrine." "Wat bedoelt u precies?"
Ik vond het wat amateuristisch, uiteraard kan je niet van iedereen verwachten dat hij/zij alles kent.
Op de hoogte zijn van prijzen (boven): Slecht! Op de voorverkoop prijslijst waren de prijzen niet aangepast, leuke verrassing wanneer je moest afrekenen. Deze waren nagenoeg verdubbeld (op zich niet heel vreemd).
Tevens werd er druk over overlegd omdat ik vroeg hoe dit zat en verder niemand echt begreep hoe het zat. "Ja u heeft gelijk meneer, onze excuses. Dit had er inderdaad moeten staan."
Ze hadden dus een kopie prijslijst, met daarop wat aanpassingen en nog de oorspronkelijke voorverkoop prijzen. Uiteindelijk werd de rekening even wat duurder als op de prijslijst stond aangegeven.
Winkelindeling:Slecht. Beneden was er te weinig ruimte, terwijl ze gewoon nog een deur open hadden kunnen zetten voor mensen die hun bestelling hadden ontvangen.
We moesten in eerste instantie buiten wachten. Na 15 minuten in dat ***** was je eindelijk over de drempel..bleek dat de losse verkoop boven was.
Overigens stond dit zeer slecht aangegeven dat je naar boven moest voor de losse verkoop, waar ik meerdere mensen ook over hoorde klagen.
We hadden voorverkoop en losse verkoop, voor een aanzienlijk bedrag. Ze wilden niet aan kortingen doen (na de prijzen zowat te hebben verdubbeld met de voorverkoop!) en we konden weer rustig achteraan in de rij, buiten in het ***** weer, gaan staan om de losse verkoop bestelling in te losse. Wat een service, regel dat dan op zijn minst!
Wachttijden: De meeste winkels, voorverkoop of niet, daar waren we binnen 15 minuten weer challaz. Hier duurde het een uur (letterlijk!).
Hier klaagde overigens echt iedereen over.
Tas inpakken: Drama. Dit moest een meisje doen, die bij mij en degene voor mij verkeerde dingen inpakte en dingen niet kon vinden. Door de fouten bij mijn voorganger lette ik er uiteraard ook maar even op.

Normaal neem ik mensen dit niet kwalijk, echter 1+1+1+1+1+1+1=34,5. Het werd wat irritant.
Service: Matig. Zie bovenstaande uitleg.
Ik hoop dat ze als winkel ook wat doen met deze opmerkingen. Er mag zelf bedacht worden hoe dit te doen. Ik kan wel vertellen dat het in alle winkels waar ik ben geweest, het stukken beter is geregeld! Echt veel beter..