Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
sowieso heb ik al gelijk een bevestiging gehad van Wim dat mijn bestelling al ingepakt was (restvoorraad Rubro/Wolff vorig jaar), dus daar kan alvast niets meer fout mee gaan.
Nu nog een mooie site en het wat overzichtelijker maken qua acties, en elke bestelling vooraf klaarzetten.

Ik hoorde vorig jaar al van wat medewerkers dat er mensen 's nachts bestellingen hadden moeten inpakken, en dat dat niet gebeurd was. Daardoor werd er grotendeels gewoon uit de voorraad gepakt, wat resulteerde in bestellingen die niet volledig meer leverbaar waren, doordat het gewoon in de losse verkoop werd verkocht.

Ik hoop dat Wim het personeel dit jaar wat beter aanstuurt :)

Mede door het niet leveren van spullen is er overigens ook niet voor Rubro gekozen dit jaar..

Achja, als het dit jaar weer zo'n bende is als vorig jaar, ga ik volgend jaar wel naar de Vuurwerkhal ;)

Ik zie net op de site dat de actie verlengd is tot de 28e en dat via internet bestellen nu toch mogelijk is, top gedaan vuurwerk4all.

sowieso heb ik al gelijk een bevestiging gehad van Wim dat mijn bestelling al ingepakt was (restvoorraad Rubro/Wolff vorig jaar), dus daar kan alvast niets meer fout mee gaan.
Nu nog een mooie site en het wat overzichtelijker maken qua acties, en elke bestelling vooraf klaarzetten.

Ik hoorde vorig jaar al van wat medewerkers dat er mensen 's nachts bestellingen hadden moeten inpakken, en dat dat niet gebeurd was. Daardoor werd er grotendeels gewoon uit de voorraad gepakt, wat resulteerde in bestellingen die niet volledig meer leverbaar waren, doordat het gewoon in de losse verkoop werd verkocht.

Ik hoop dat Wim het personeel dit jaar wat beter aanstuurt :)

Mede door het niet leveren van spullen is er overigens ook niet voor Rubro gekozen dit jaar..

Achja, als het dit jaar weer zo'n bende is als vorig jaar, ga ik volgend jaar wel naar de Vuurwerkhal ;)

Of je ervaart de vuurwerkhal gewoon een keer en bedenkt daarna nog eens met weemoed terug aan dat rare leiderdorp..

Wel gunstig dat betalen via inet mogelijk is..

Zal ik Wim eens een 2e kans geven dan :D?

Ok, na 5min op deze site ben ik er eigenlijk wel klaar mee..

Wordt helemaal doodgegooid met pop ups... Zo tiltend irritant...

Ook die pop-ups hier lol,dat is nou niet echt professioneel te noemen.
Krijg elke keer advertenties van show me the money.:bonk:

Krijg elke keer advertenties van show me the money.:bonk:

Dat is in dit geval dan wel heel toepasselijk te noemen :)

Ik weet nog niet of ik hier mijn vuurwerk ga halen want vorig jaar heeft een kennis van mij hier besteld en miste hij een cake waarop hij Wim benaderde, dit zou allemaal goed komen en hij moets een email sturen maar daar heeft hij nooit meer antwoordt op gekregen :bonk:

huh?

If you feel you have reached this page in error, please contact the web site owner:

webmaste(a)xlvuurwerkleiden.nl
It may be possible to restore access to this site by following these instructions for clearing your dns cache.
If you are the web site owner, it is possible you have reached this page because:

The IP address has changed.
There has been a server misconfiguration.
The site may have been moved to a different server.
If you are the owner of this website and were not expecting to see this page, please contact your hosting provider.

Vandaag even langs geweest ! :-)

171944_396185563791024_1420404817_o.jpg

176976_396185513791029_25263668_o.jpg

57197_396185267124387_727974637_o.jpg

177339_396185333791047_984185898_o.jpg

175897_396185410457706_2105175466_o.jpg

680524_396185447124369_272660940_o.jpg

617300_396185237124390_1457170660_o.jpg

Goed geholpen door de heren van vw4all. Jammer dat de Flashing Salutes niet direct verkrijgbaar waren. Althans, deze zaten in een ander karton dan dat ze zouden moeten zitten. Goed opgepakt door de heren en probleem goed verholpen.

Ik ben tevreden over de service van Vuurwerk4all.

Hoe laat was jij er?
Ik was er om 10:20, winkel stond vol (Leiderdorp) en moest een half uur wachten voordat ik aan de beurt was.
Daarna gingen ze mijn bestelling nog bij elkaar rapen, wat ze normaal gesproken vooraf moeten doen?
Duurde uiteindelijk een half uur voordat ik weg was, dus 11:20.
1 vervanger gehad, de 'Fresh Favorite' van Rubro ipv een Big Trouble van Katan.
Dat was wel prima zo. Dutch Thunders waren niet in het filiaal aanwezig om een of andere reden...
Dus morgen weer terug om die op te halen.
Qua vervangers ging het prima, rest van de service nog steeds niet beter geworden dus.
Hoewel de heren achter de toonbank wat meer kennis van zaken hadden tov vorig jaar.

Was er zelf tussen 8:40 en 9:15. Later op de dag nog ergens tussen 14:00 en 15:00. Was toen ik kwam muisstil. Nog even wat Whistle Thunder Kings bijbesteld trouwens. Boven afrekenen, beneden direct afhalen. Dat was fijn!

Nadeel is inderdaad dat de jongens achter de toonbank beperkte ruimte hebben voor de afgifte van vuurwerk. Vraag mij af of dat uberhaupt wel beter kan. De jongens waren goed op de hoogte van producten, beter dan vorig jaar inderdaad. En ik vind dat er zeker progressie is geboekt. De sfeer vond ik opvallend relaxt.

Chrissieone,
Dutch Thunder waren te koop in filiaal Leiden (xlfireworks) en niet in Leiderdorp.
Dat had je zelf kunnen zien, maar het klopt dat het met twee sites verwarrend is.

Nee, mijn DT zouden speciaal naar Leiderdorp gezonden worden, ik kon alles ophalen in Leiderdorp...
Nuja, opgelost, ik heb alles binnen.
Was iets met een late levering van de DT...

Omdat ik zelf bij harten4 aan het werk was heb ik door Stefan mijn producten laten ophalen en dat is allemaal uitstekend verlopen en heb ik net als vorig jaar geen klachten over deze winkel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan