Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke actie,s !!maar ik vind het alleen raar dat de heavy legend serie eruit gaat en silver salute! liep deze producten daar niet vorig jaar ? wie heeft daar andwoordt op !!!

Alle bovenstaande reacties kloppen niet...

Wim heeft nu lang van tevoren een aantal keuzes gemaakt o.a. op het gebied van leveranciers. Hij neemt afscheid van Wolff en Rubro en daarom gaan deze producten eruit tegen actieprijzen. Dat is alles. Hij heeft geleerd van vorig jaar: de exacte aantallen staan erbij en ze hebben nu echt goed geteld. Ze moeten er alleen nog even afblijven rond het EK :) maar als het op is, is het op! Het heeft dus niets met geld of CE te maken. Zie ook de tekst hier: http://vuurwerk4all.nl

Bedankt voor je uitleg Gizmo, neem direct alle vragen weg.
Al kan ik ze heel goed voorstellen door hoe het vorig jaar is gegaan.
Maar bedankt hiervoor.

van rubro had ik het al een beetje verwacht, door het aantal rubrocakes dat in de opruiming zit.
Iemand een idee hoe het komt dat er maar 4 wolff producten worden aangeboden in de opruiming?

van rubro had ik het al een beetje verwacht, door het aantal rubrocakes dat in de opruiming zit.
Iemand een idee hoe het komt dat er maar 4 wolff producten worden aangeboden in de opruiming?

Zie mijn reactie hierboven, ook Wolff gaat eruit. Hier komt ZENA voor in de plaats...

Zie mijn reactie hierboven, ook Wolff gaat eruit. Hier komt ZENA voor in de plaats...

ik bedoelde meer, hoe komt het dat er dan zo weinig wolff producten in de opruiming staan. die zijn toch niet allemaal al verkocht, terwijl de silver salute nog beschikbaar is?

misschien is Wim over een aantal producten wel tevreden en heeft hij hier genoeg van ingekocht om deze zonder uitverkoop gewoon te kunnen verkopen. Wie waat gaan ze dan volgend jaar in de uitverkoop :wink:

Na mijn slechte ervaringen met wim, en vuurwerk4all, heb ik ze gemaild over deze uitverkoop actie!,

Wim zegt: ik heb nu de volledige regie in eigen handen genomen,
alles wat je nu besteld in de uitverkoop is leverbaar, je kunt langs komen om je bestelling te zien, ik kan je de producten in de bunker laten zien, dus hier zit echt 100% leverings garantie op!

Zelf ben ik een groote investeerder en hou wel van deze acties, toch ben ik nog steeds in twijfel om weer in zee te gaan met vuurwerk4all.

wel leuk om te zien dat wim er nu alweer zo druk mee bezig is ! miscchien horen ze nog van me!

grtz.

Ik geef ze zeker een 2de kans. Opzich heb ik ook niet echt problemen gehad. Alleen dat het vrij lang duurde. ze hadden me bestelling verkeerd geleverd het stond klaar in Leiderdorp ipv leiden. Dus zal er dit jaar zeker weer wat bestellen

ik was vorig jaar flink over de zeik, zeker omdat de sfeer in de winkel nou niet echt je van het was. Maar op de 2e dag was alles zo veel beter geregeld! Ik denk er nog over na, maar ik ben geneigd ze een 2e kans te geven.
zeker omdat alles wat nu in de webshop staat ook fysiek aanwezig is in de bunker.

Dit wordt me toch iets te aantrekkelijk, Silver Salutes voor 14 euro :D
Ook de Heavy Legend serie zit precies op de prijs die ik gesteld had (ik vond de 49 het wel waard om opnieuw te doen voor 25 of minder, en waarempel; hij is 24,50 :D)

Daar gaat alvast mijn eerste bestelling :)

HL 25 is alvast op :)
Ook weer wat Silver Salutes minder :)

Laatst bewerkt:
40% korting op je bestelling als je tussen 22 en 24 oktober besteld.
Wel alleen betalen in de winkel.

Aleen betalen in de winkel? Wat is dat nou weer lol...

Nou ja ondanks dat 40% echt aantrekkelijk is bedenk ik mij nog even hoe het 2 jaar geleden ging en lees nog even 2 paginas terug de verhalen van dit jaar..

Verder wel een fijne actie natuurlijk.. De voorwaarden zijn op zijn zachts gezegd bizar maar dat terzijde:D

een vreemde voorwaarde maar ook een positief punt. je kunt nu écht zwart op wit krijgen dat wat je besteld ook daadwerkelijk geleverd kunt krijgen :)

Ik heb goed contact met Wim zelf! Iedereen weet dat het vorig jaar compleet mis ging, niet alleen door Wim hem zelf maar ook door levering,s problemen! Hij heeft er van geleerd en dit jaar zal het beter gaan!

Gr,

Rik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan