Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje, na al die berichten gelezen te hebben, vooral de laatste paar berichten die overigens allemaal erg op elkaar lijken, kan dit toch bijna geen toeval zijn. Ben ik wel even blij dat ik had besloten om hier niet te gaan bestellen. Dan lees ik dat Wim een aardige vent is, en dat wil ik ook zeker geloven, maar de service en het personeel is nou eenmaal ook een onderdeel van wat ik zeker overweeg voordat ik een bestelling maak. En als je langer dan een uur aan het wachten bent, en als er meerdere producten niet leverbaar zijn dan ben je gewoon niet tevreden. Dan is het mooi dat ze duurdere vervangers regelen, maar dat is niet waar je vanuit gaat als je iets besteld op een website.

Helaas komen mij verwachtingen uit... Jammer dat iedereen in het begin zo negatief over mijn posts was...

Ik wil de mensen complimenteren voor de goede verslagen van de ervaringen met deze winkel :) mooi dat iedereen zo z'n best doet om nauwkeurig zijn belevenissen te beschrijven. Ik krijg een erg goed beeld van deze winkel nu.

Twee opvallende conclusies van mij:
- ONT_ZET_TEND veel vervangers! Ik zou zwaar pissed zijn met zoveel vervangers, zelfs al zijn het duurdere producten.
- Meerderen mochten "de bunker in om iets te kiezen". Mochten jullie echt DE bunkers in? Dat is namelijk helemaal niet toegestaan! Er mogen gewoon niet zomaar klanten in je bunker komen, zelfs niet onder begeleiding! Ik vind dat ook echt niet kunnen om zo'n regel aan je laars te lappen.

Mijn bonnetje waren anders alle producten er bij degene die hem van me overgenomen had verder geen problemen hoor! Helemaal top...

Ik wil de mensen complimenteren voor de goede verslagen van de ervaringen met deze winkel :) mooi dat iedereen zo z'n best doet om nauwkeurig zijn belevenissen te beschrijven. Ik krijg een erg goed beeld van deze winkel nu.

Twee opvallende conclusies van mij:
- ONT_ZET_TEND veel vervangers! Ik zou zwaar pissed zijn met zoveel vervangers, zelfs al zijn het duurdere producten.
- Meerderen mochten "de bunker in om iets te kiezen". Mochten jullie echt DE bunkers in? Dat is namelijk helemaal niet toegestaan! Er mogen gewoon niet zomaar klanten in je bunker komen, zelfs niet onder begeleiding! Ik vind dat ook echt niet kunnen om zo'n regel aan je laars te lappen.

Ik kreeg gewoon een cake voor m'n neus geschoven en dan was het, hebben of niet? :shocked:

Yup, dat was ik :) 2 keer daarnaartoe gelopen, en nog 1x te weinig eigenlijk want het blijkt dat ik nu mijn 2x Treasure Island nog niet heb... :sad:

Die jonge gozer had ook gewoon een paar dingen aangekruist die hij niet eens had gehaald, bijvoorbeeld 2x SS (waarvoor ik de 2e keer naar achter liep, en terugkwam met Earcatcher en Gorgeous :)) en ook de Heavy Legend 49...:frusty:

Anyway, in Leiden regelen ze het wel goed, maar als het personeel het verkloot... tja...

Edit: Was jij die gast met bril die een hele stapel bonfireworks had?

nee ik stond samen met mijn broertje schuin achter die man... ik stond toen jij druk bezig was met je bestelling helemaal links tegen de trap aan (donkere jas zwart original vest) en mijn broertje stond rechts van je (donker haar, dik bruin vest met bont capuchon)

Ook ik heb inmiddels alles in huis. Mijn conclusie:

- Eens, het hele jaar is er geschoven met collecties, producten, voorwaarden, enz. Maar als je persoonlijk contact opneemt met Wim, neemt hij de tijd om je te woord te staan, dingen uit te leggen en SAMEN te kijken/zoeken naar een oplossing.
- Ook eens dat hij af en toe niet helemaal handig communiceert maar daar komt hij zelf ook echt voor uit dat dit niet zijn sterkste kant is: bellen dus!
- En natuurlijk vervelend dat er bepaalde producten niet waren, maar daarin is hij helaas niet uniek: ik heb vandaag al meer verhalen gehoord van andere winkels.
- Ik was zeker niet pissed over de vervangers, vooral omdat ik goeie vervangers heb meegekregen van een duidelijk hogere prijs.
- Vergeet ook niet dat VW4all honderden bestellingen heeft gehad, dan gaat er weleens wat mis.

Al met al: interessante actie, hoop gedoe, maar zeker tevreden over het eindresultaat als ik kijk wat ik nu heb!

Wat mij wel opvalt, is dat sommige mensen de verwachting hebben dat op hete tijden alles perfect op voorraad is. Ik heb van verschillende winkels nu gehoord dat er veel niet is geleverd door importeurs, veel uitverkocht raakte omdat er te veel klanten op dezelfde momenten naar dezelfde producten vroegen en dat er producten zijn die extreem tegenvallen.

Dit zijn volgens mij problemen die lastig op te lossen zijn en die alleen bij grote winkels zeer goed lopen. En zelfs dan nog kan het moeilijk zijn.

Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, niet bepaald de minste winkel, stonden de rijen ver tot buiten aan toe, toen ik er langs reed. En dat was nog relatief vroeg ook: 9:30 uur. Ook Nederlands beste vuurwerkwinkel kent van tijd dus tijd zijn problemen.

Dus mochten jullie feedback geven voor de winkels, prima. Maar realiseer je wel dat niet alle problemen op te lossen zijn. Zelfs voor de beste winkels niet.

:bye:

oh dat ben ik me zeker bewust :) en daar maak ik echt geen probleem maar als een verkoper mij verteld dat een artikel uitverkocht is en ik daar morgen voor terug moet komen en vervolgens 20 minuten later dat uitverkochte artikel wel mee geeft aan een andere klant ben je in mijn ogen niet goed bezig

Wat mij wel opvalt, is dat sommige mensen de verwachting hebben dat op hete tijden alles perfect op voorraad is. Ik heb van verschillende winkels nu gehoord dat er veel niet is geleverd door importeurs, veel uitverkocht raakte omdat er te veel klanten op dezelfde momenten naar dezelfde producten vroegen en dat er producten zijn die extreem tegenvallen.

Dit zijn volgens mij problemen die lastig op te lossen zijn en die alleen bij grote winkels zeer goed lopen. En zelfs dan nog kan het moeilijk zijn.

Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, niet bepaald de minste winkel, stonden de rijen ver tot buiten aan toe, toen ik er langs reed. En dat was nog relatief vroeg ook: 9:30 uur. Ook Nederlands beste vuurwerkwinkel kent van tijd dus tijd zijn problemen.

Dus mochten jullie feedback geven voor de winkels, prima. Maar realiseer je wel dat niet alle problemen op te lossen zijn. Zelfs voor de beste winkels niet.

:bye:
ut

Ik had een bestelling geplaatst in juli(buurtassortiment), en als ik
daar aankom en te horen krijgt dat er artikelen niet meer voorradig zijn die je hebt besteld. Dan baal je wel een beetje. Heb wel mijn bestelling geannuleerd en het geld terug gekregen.

ut

Ik had een bestelling geplaatst in juli(buurtassortiment), en als ik
daar aankom en te horen krijgt dat er artikelen niet meer voorradig zijn die je hebt besteld. Dan baal je wel een beetje. Heb wel mijn bestelling geannuleerd en het geld terug gekregen.

Dat snap ik volledig. Zou ik ook flink van hebben gebaald. Wel goed dat je je geld terug hebt gekregen.

Mijn ervaring dan. Ik heb in mei 2 actiebonnen gekocht en heb dus voor 200 euro het dubbele kunnen bestellen. Vanavond tegen 20:00 heb ik mijn bestelling opgehaald, en inderdaad waren veel producten waaronder bxxl er niet. Ik heb direct met Wim gebeld om te vragen hoe dit kan en er bleek een leveringsprobleem van de leverancier te zin, rubro in dit geval. Bxxl was ondergeleverd, grrrrr.
Nu is dat volgens mij maar een deel van het probleem want het personeel zei zelf ook dat de losse verkoop en de bestellingen door elkaar liepen, kortom wie het eerst komt die het eerst maalt. Heb je iets besteld dan is het dus mogelijk dat iemand in de losse verkoop er mee vandoor gaat en dat vind ik zo krom. Dit speelt bij veel winkels helaas. Organizatorisch kan het dus beter. Ik begrijp ook nooit waarom een bestelling nog geraapt moet worden, zorg dat het klaar staat! Maar goed, het personeel kan daar verder ook weinig aan doe en heeft mij prima geholpen en mooie vervangers gegeven, waarvoor complimenten.
Ik lees in een aantal posts commentaar op de kunde van het personeel, maar kom op, het zijn toch vaak gewoon jongens en meiden die een zakcentje willen verdienen en geen freaks.

Als ik al met al kijk wat ik gekregen heb ben ik iig dik tevreden, 50%!!!! Korting vergeet dat niet.

Fijne jaarwisseling en pas goed op jezelf en anderen!

Groet,

Tomaat

Ik moet er wel bij zeggen dat ik waardige vervangers heb gekregen, en dat de meneer die mij hielp zeer vriendelijk was, na vele keren heen en weer lopen vroeg hij me mee de bunker in en liet me zelf van alles uit kiezen, en kreeg ik vele extra's hier was ik dus wel weer blij mee.

zo wat was vandaag een verschil met gisteren!

omdat gister het buurtassortiment was uitverkocht moest ik vandaag even terug komen om deze alsnog op te halen. van te voren toch even gebeld en de gemaakte afspraak uitgelegd. De medewerker verzekerde mij dat er dit keer wel genoeg buurt assortimenten binnen waren gekomen en hij zou er 2 apart leggen voor ons. Dus we zijn in de auto gesprongen en na een kleine 20 minuten kwamen we aan bij vuurwerk4all. hier leek de situatie in tegenstelling tot gister een stuk georganiseerder en toen wij aan de beurt waren netjes het verhaal weer even uitgelegd en de buurt assortimenten werden gepakt. Na even de aangeboden kop koffie te hebben genuttigd kwam de medewerker met 2 dozen aanlopen. Nadat deze nog even de situatie met rubro had uitgelegd (8 voor de losse verkoop en 32 voor voorbestelling besteld en er maar 8 geleverd) en zijn excuses had aangeboden voor de nu omslachtige manier van werken hebben we de dozen in de auto gelegd en zijn we weer terug naar huis gereden.

nadat ik gister het gevoel had "dit was eens maar nooit meer!" vind ik dat het vandaag een stuk beter geregeld was zowel aan de telefoon en in de winkel werd ik erg vriendelijk behandeld waarbij ik gister nogal het gevoel had dat er mensen met een kluitje het riet in werden gestuurd. (hier, heb je een duurdere vervanger.)

al met al weet ik nog niet of ik hier zo snel weer zou komen maar het was een wereld van verschil :)

Ik heb vanmiddag ook mijn bestelling opgehaald, ben toch wel weer tevreden over deze winkel. Het was niet druk (gelukkig maar, want de wachtruimte was niet echt groot). Wel een beetje jammer vond ik dat ze de bestelling nog niet klaar hadden gezet, ik had een kleine bestelling, maar als een grote bestelling hebt... Vind dat ze dat wel moeten verbeteren, maar voor de rest niks te klagen :p

Mijn ervaring dan. Ik heb in mei 2 actiebonnen gekocht en heb dus voor 200 euro het dubbele kunnen bestellen. Vanavond tegen 20:00 heb ik mijn bestelling opgehaald, en inderdaad waren veel producten waaronder bxxl er niet. Ik heb direct met Wim gebeld om te vragen hoe dit kan en er bleek een leveringsprobleem van de leverancier te zin, rubro in dit geval. Bxxl was ondergeleverd, grrrrr.
Nu is dat volgens mij maar een deel van het probleem want het personeel zei zelf ook dat de losse verkoop en de bestellingen door elkaar liepen, kortom wie het eerst komt die het eerst maalt. Heb je iets besteld dan is het dus mogelijk dat iemand in de losse verkoop er mee vandoor gaat en dat vind ik zo krom. Dit speelt bij veel winkels helaas. Organizatorisch kan het dus beter. Ik begrijp ook nooit waarom een bestelling nog geraapt moet worden, zorg dat het klaar staat! Maar goed, het personeel kan daar verder ook weinig aan doe en heeft mij prima geholpen en mooie vervangers gegeven, waarvoor complimenten.
Ik lees in een aantal posts commentaar op de kunde van het personeel, maar kom op, het zijn toch vaak gewoon jongens en meiden die een zakcentje willen verdienen en geen freaks.

Als ik al met al kijk wat ik gekregen heb ben ik iig dik tevreden, 50%!!!! Korting vergeet dat niet.

Fijne jaarwisseling en pas goed op jezelf en anderen!

Groet,

Tomaat

ik kan je wel vertellen waarom veel winkels bestellingen niet klaar zetten.
Als je dan controle krijgt ben je de bok. Het staat dan niet goed in de bunker en door elkaar en niet op gepaste afstand. Dus stel je krijgt controle kun je er gezeik mee krijgen.
greetzz

Vandaag nog even 2x Treasure island opgehaald, en een goede service dit keer :) ik kwam thuis donderdag, zag ik dat ik ze mistte, dus gelijk gebeld en het zou klaargezet worden, dus ik heb dat vandaag ff opgehaald, zonder enig gezeik :)

Volgend jaar ben ik hier wss wel weer, maar dan in Leiden, aangezien je je auto tot 11 uur makkelijk voor de winkel kan zetten, en er daar geen kip is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan