Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha als ie jou matst kan hij iedereen wel 100 euro laten betalen en 200 euro vuurwerk ervoor gaan geven, wie wil dat nou niet !!

Hmmm.. is toch niet gek, hij heeft immers die aktie toch gehouden? En waarom zou hij dan niet een uitzondering kunnen maken voor die freaks die dit net gemist hebben en/of het even niet op zijn website konden vinden?
Ik vind daar niets mis mee, dus als Wim dit leest dan had ik het graag geweten of dit alsnog tot de mogelijkheden behoort. Nogmaals, ik kan niet iedere dag hier op het forum zitten en alle topics lezen.. Ik mis ook wel eens iets.

grtz

Hmmm.. is toch niet gek, hij heeft immers die aktie toch gehouden? En waarom zou hij dan niet een uitzondering kunnen maken voor die freaks die dit net gemist hebben en/of het even niet op zijn website konden vinden?
Ik vind daar niets mis mee, dus als Wim dit leest dan had ik het graag geweten of dit alsnog tot de mogelijkheden behoort. Nogmaals, ik kan niet iedere dag hier op het forum zitten en alle topics lezen.. Ik mis ook wel eens iets.

grtz

wim zit niet meer op vwc.
enkel vuurwerkforum.nl en freakpyromaniacs nog.

Ik vind daar niets mis mee, dus als Wim dit leest dan had ik het graag geweten of dit alsnog tot de mogelijkheden behoort. grtz

Hi Grizmo Raizor, zoals je misschien hebt gezien zijn er een paar VWC'ers die regelmatig dit soort vragen/opmerkingen over VW4all beantwoorden. Die hebben af en toe persoonlijk contact met Wim en ik ben er 1 van. Wim heeft namelijk besloten niet meer actief te zijn op VWC, zie ook enkele pagina's terug in deze thread.

In reactie op jouw vraag: de bonnenactie was alleen in mei en is per 31 mei beëindigd. Er kunnen helaas geen bonnen meer worden aangeschaft. Wel worden er nog regelmatig andere acties gehouden, zoals het prijsfestijn, de scooterverloting en andere verkoopacties.

dan wachten we de factuur maar even af, al zou ik het hier niet mee eens zijn, ik wacht er al meer al 3 weken op tjah ooit houd het bij mij ook op. ookal krijgen we de spullen pas eind van het jaar, het geld wat ik ervoor had weg gelegt word overrigens wel in vuurwerk, van vuurwerk4all gestopt.
Tevens staat er ook in mijn vorrige factuur het volgende:

Geachte Veilingwinnaar,

Bij deze de factuur voor de door u gewonnen veilingen. Deze gaarne z.s.m. overmaken, uiterlijk binnen 7 dagen na factuurdatum. Betalingen welke wij niet binnen 7 dagen binnen hebben zullen komen te vervallen en zullen wij de door u gewonnen producten ongeldig verklaren. Zodra de betaling binnen is maken wij voor deze artikelen een nieuw

Maar goed ik wacht af, en andere contact ik wel even met Wim.

Heb ik niet gedaan, ik had maar 1 bon en die heb ik al ingewisseld :)

Had een Secret Salute en Heavy Legend 4 à 70 euro besteld...

Edit: Opgelost, 8 en 9 september waren blijkbaar omgewisseld...

Laatst bewerkt:
Weet iemand of het gratis vuurwerk wat er op de site staat echt van dit jaar is ?

ik neem aan van wel aangezien de sites dit jaar al een aantal keren veranderd en opnieuw ingedeeld zijn. zou me zeer sterk verbazen als dat er nog van vorig jaar opstond. kan me ook herinneren dat het gratis vuurwerk er in april ofzo nog niet stond.

Wim heeft er een strategie mee. In Leiden en omgeving heb je volgens hem verhoudingsgewijs veel mensen die liever een pakket hebben, dan losse potten/pijlen. Vandaar dat hij in dat opzicht aansluit met gratis vuurwerk in de vorm van een pakket. Leiden en omgeving is volgens Wim geen echte vuurwerkstad, dat zie je dus ook terug in de vraag naar pakketten ten opzichte van de beste potten. Maar hij kiest er dus ook voor om voor de liefhebbers iets anders te doen. Dat zie je ook terug aan de verschillende acties.

Nette korting hoor voor o.a. Rubro en Lesli!! De nieuwe 100 shots 4 seasons van Rubro voor nog geen EUR 90,00 en het Buurtassortiment voor nog geen EUR 71,00...

Geldt deze korting ook voor de combi-deal van de 4 Heavy Legends? Zoja, dan gaan die nu alle 4 samen weg voor nog geen EUR 64,00...

EDIT: zojuist getest en als je de combi-deal selecteert haalt de webshop gewoon de korting eraf. Dus die gaat op dit moment ook weg voor nog geen EUR 64,00...

Laatst bewerkt:
nope er staat heel duidelijk dat deze actie niet op andere actieartikelen geldt.
alleen de huidige collectie en dus niet actieartikelen.
of ik zit er weer eens naast;-)
greetzzz

edit: Kan me namelijk niet voorstellen dat dit alleen niet geldt voor de artikelen die onder actie staan.

Wim heeft heel duidelijk een Rubro-actie assortiment gemaakt en daar valt deze combi-deal niet onder. Dat zou betekenen dat de 25% korting wel geldt!

hmmzz,

toch een beetje onduidelijkheid dus. Als het wel zo is dat het ook de heavylegends cakes nog korting extra krijgen is het wel erg vet.
Ik ga verhuizen dan;-) Zonder gekheid, ik moet echt iemand in de buurt hebben die daar besteld;-)
greetzzz

hmmzz,

toch een beetje onduidelijkheid dus. Als het wel zo is dat het ook de heavylegends cakes nog korting extra krijgen is het wel erg vet.
Ik ga verhuizen dan;-) Zonder gekheid, ik moet echt iemand in de buurt hebben die daar besteld;-)
greetzzz

Wat is die buurt want ik bestel daar....haha

nope er staat heel duidelijk dat deze actie niet op andere actieartikelen geldt.
alleen de huidige collectie en dus niet actieartikelen.
of ik zit er weer eens naast;-)
greetzzz

edit: Kan me namelijk niet voorstellen dat dit alleen niet geldt voor de artikelen die onder actie staan.

Als jullie nu eens goed lezen dan zien jullie dat er op de website staat vermeld dat de korting alleen geld op de huidige collectie en niet op de actie artikelen, indien deze er wel worden bijgevoegd dan wordt de bestelling verwijderd !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan