Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit volgens mij een fout in de site. Vorige week vrijdag wilde ik ook wat afrekenen via de VIP site en dat lukte continu niet. Steeds logde ik in en als ik naar betalen ging, dan was ik uitgelogd en was inloggen niet mogelijk. Vermoedelijk is er sprake van en bug.

Bij mij loste het probleem uit het niets op. 25x proberen af te rekenen en opnieuw inloggen en het lukte niet. Opeens lukte het wel. Een groot raadsel hoe dat nou zit.

Dat je problemen ervaart Koen, is dus herkenbaar. Misschien is het slim om een mail op te sturen naar Wim of anders eventjes te bellen.

Ik heb meer duidelijkheid: Wim zal voor de gewonnen veilingen een factuur maken en z.s.m. per mail versturen. Hierin staat hoe je kunt betalen. Even geduld dus nog en maak je geen zorgen, dat wat je gewonnen hebt is van jou!!

De problemen in de webshop(s) zijn nieuw voor mij. Wim zal vandaag of morgen ongetwijfeld weer even op VWC zijn, dan kan hij een reactie geven. En anders inderdaad even mailen of bellen. Hij is ontzettend druk met alle sites en naast vuurwerk doet hij nog veel meer, dus soms laat een reactie even op zich wachten!

Hallo Allemaal
De problemen in de webshops zijn mij dus niet bekend.
Ik heb net even een product zelf gekocht en de betaling vericht en geen enkel probleem.
We krijgen nog steeds bestellingen iedere dag binnen en gaat gewoon goed allemaal.

Ik zou dus even zo niet weten waar het dan fout zal gaan want zoals ik al zei ik heb het net even uitgetest en geen problemen hier met het betalen in de webwinkel.

Ik zal voor de zekerheid zometeen even het login gedeelte uitzetten.
Misschiend at daar wat mis gaat want de bestellingen die ik binnen krijg zijn van mensen die zo bestellen zonder in te loggen.

gr wim

Hallo Allemaal

De eerste veiling is ten einde en er zijn weer leuke dingen gewonnen.
Hieronder de resultaten van de eerste veiling.
p.s. de nieuwe veilingsite staat op www.vuurwerk-veilingen.nl

p.s. In dit script hebben wij de notificaties van overbiedingen uitgezet.
Dit omdat we mensen niet willen overspoelen met bergen e-mail en ook onszelf niet omdat wij als administrator ook al die mails binnenkrijgen.

In je account heb je de knop waarin je kunt ziet aan welke veilingen je meedoet en daar staat direct bij of je de hoogste bieder bent of niet en van daaruit kan je ook gelijk weer bieden.

gr wim

Ferro 444 Normaal € 32,00
Winnend Bod: EUR 20,00

Ferro 222 Normaal € 23,00
Winnend Bod: EUR 11,00

Ferro 111 Normaal € 20,00

Ferro 8880 Normaal € 36,50

Metallic Classic 25 schots Normaal € 36,50
Winnend Bod: EUR 22,50

Professional Art 07 Normaal € 17,00
Winnend Bod: EUR 11,30

Professional Art 06 Normaal € 19,00
Winnend Bod: EUR 12,30

Limit 1100 Normaal € 25,00

Diamond Collection Governor Normaal € 39,95
Winnend Bod: EUR 23,75

Morning Glory Normaal € 56,25

Bengaalse Fakkels Assortiment Normaal € 19,75

Sniper Normaal € 46,50
Winnend Bod: EUR 30,75

Sky Show Normaal € 32,50
Winnend Bod: EUR 17,00

Rocking Fire Normaal € 51,50
Winnend Bod: EUR 34,00

Planet Explosion Normaal € 44,50
Winnend Bod: EUR 25,50

Panter Normaal € 41,00
Winnend Bod: EUR 30,25

Mystic World Normaal € 74,95
Winnend Bod: EUR 49,00

Golden Salute Normaal € 64,95
Winnend Bod: EUR 46,75

Energy Bomb Normaal € 69,50
Winnend Bod: EUR 45,25

Barcelona Normaal € 38,50
Winnend Bod: EUR 25,75

Moonlight Festival Normaal € 9,95
Winnend Bod: EUR 5,75

Hyena Normaal € 29,95
Winnend Bod: EUR 21,75

Mega Missile 1000 Schots Normaal € 75,00
Winnend Bod: EUR 52,25

The Wave Normaal € 24,50

Sound Machine Normaal € 18,95
Winnend Bod: EUR 12,00

Silver Box Normaal € 96,00
Winnend Bod: EUR 60,00

Rubro Buurt Assortiment Normaal € 89,00
Winnend Bod: EUR 70,00

Black Box Normaal € 60,95
Winnend Bod: EUR 26,75

Spring Flowers Normaal € 37,50

Outrageous Normaal € 38,50
Winnend Bod: EUR 29,50

Gorgeous Normaal € 34,95

Wodka Blue Normaal € 24,50

Familie Pakket Normaal € 14,95
Winnend Bod: EUR 9,25

Laatst bewerkt:
Jammer dat alles rond hetzelfde tijdstip eindigt.
Verder ziet het er goed uit!

Groet Dim

Hai Dim
Dat is nu wel even zo ja omdat als ik ga invoeren ik alles een andere tijd moet gaan geven.
Wel gaat dat veranderen want aankomende veilingen die wij nu gaan toevoegen staan dan op willekeurige tijden.
Ik laat dan gewoon de veilingduur in dagen verspringen zodat je dan op een gegeven moment alles op andere tijdstippen hebt.

Dan gaan we daarna gewoon 1 keer in de 2 weken factureren want kan niet voor ieder product aparte factuur sturen.
Want dan mag ik wel iemand in dienst nemen voor de facturen ha ha

p.s. het is ook zo dat als er in de laatste 15 seconden geboden wordt de veiling wordt verlengd met 30 seconden.
Dit kunnen we eventueel nog aanpassen naar een langere tijd als mensen dat te kort vinden.

Gr Wim

Laatst bewerkt:
Dat is logisch Wim, zou de veiling alleen de hele week spannend maken, nu is het wachten tot zondag. Een beetje uitleg over de autobid zou ook welkom zijn! Je kan nu alleen instellen hoeveel keer je bied? Max bedrag zou veel makkelijker zijn!

Dat is logisch Wim, zou de veiling alleen de hele week spannend maken, nu is het wachten tot zondag. Een beetje uitleg over de autobid zou ook welkom zijn! Je kan nu alleen instellen hoeveel keer je bied? Max bedrag zou veel makkelijker zijn!

hAI dIM
Bij het autobod zie je staan het max aantal biedingen en daar onder het bedrag wat je maximaal wilt uitgeven dus dat kan je gewoon invoeren hoor.

screen1.jpg

gr wim

Nou nog het salaris van een echte held dan ben ik helemaal tevreden ha ha

gr wim :)

Tip: Ga op de Dam staan met een superman pak en roep dat je superman bent.
Komen er vanzelf 2 personen met een witte jas aan, je ophalen.
Heb je toch een paar minuten van fame gehad.

---

Leuke dingen heb je in de veiling.
Jammer genoeg is het voor mij iets te ver rijden, qou tijd rond die dagen.
Maar ik volg deze topic toch wel.

---
@ Dim.
Gaan jullie bij Top vuurwerk Roterdam elke klant een gratis morning glory geven?

Leuke dingen heb je in de veiling.
Jammer genoeg is het voor mij iets te ver rijden, qou tijd rond die dagen.
Maar ik volg deze topic toch wel.

He Cigar, als je echt intesse hebt dan nog even dit: Wim heeft een aanvraag liggen bij de Gemeente om in de nacht van 28 op 29-12 vanaf middernacht bij wijze van uitzondering al uitleveringen te mogen doen. Niet voor de blagen, maar de serieuze liefhebber zullen we maar zeggen. Er is al geopperd om er evt. een kleine meeting van te maken. Oftewel: tuurlijk is de tijd schaars in de 3 laatste dagen van het jaar, maar als dit lukt dan zal dat vast helpen. Zomaar nog even een tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan