Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindigt de veiling nou vanavond om 00:00 of kan iedereen morgen nog overbieden? En wanneer moeten de door jou gekochte producten worden opgehaald, gewoon 29 dec in een van de winkels?

Eindigt de veiling nou vanavond om 00:00 of kan iedereen morgen nog overbieden? En wanneer moeten de door jou gekochte producten worden opgehaald, gewoon 29 dec in een van de winkels?

Voor de veilingsite "oude stijl" geldt dat als het klokje op 0 staat er niet meer overboden kan worden. De producten zijn dan dus ook echt van jou. Wim heeft op 3 verschillende momenten nieuwe producten geplaatst en als je goed kijkt zul je zien dat deze de komende 3 dagen verlopen.

De veilingsite "nieuwe stijl", die waarschijnlijk komend weekend in de lucht gaat en waar je je dus opnieuw voor moet aanmelden omdat dit een compleet nieuwe site is met eigen gebruikers en passwords, kent het principe dat als er een nieuw bod wordt uitgebracht de klok automatisch verspringt en er voor een bepaalde periode weer opnieuw geboden kan worden.

Het ophalen gebeurd zoals de Nederlandse wetgever heeft bepaald van 29 t/m 31-12, volgens mij allemaal in Leiderdorp. Dat is trouwens ook een stuk makkelijker te bereiken en te parkeren dan in Leiden want daar zit je hartje centrum.

Hallo Allemaal
we hebben net in onze fop en schert website feest vuurwerk leiden wat nieuwe producten van lesli toegevoegd.

Deze mogen vanaf heden het gehele jaar verkocht worden en zijn we dan ook mee begonnen.
De onderstaande artikelen zijn toegevoegd op de website van Feest Vuurwerk Leiden

Piccolo's
Red Bulls
Flashing Demons
Vuurwerk Mania
Vet Vuurwerk
Vuurwerk Freaks

Leuke ontwikkelingen.

Echter, ik vrees dat veel mensen (inclusief de blauwe vrienden) niet op de hoogte zijn van de veranderingen en dat er problemen kunnen ontstaan in verband met afsteken.

Wim, is er ergens iets te vinden dat als bewijs kan dienen voor de burger dat zij in het bezit mogen zijn van deze spullen en het af mogen steken buiten 31-12/01-01 om?

Leuke ontwikkelingen.

Echter, ik vrees dat veel mensen (inclusief de blauwe vrienden) niet op de hoogte zijn van de veranderingen en dat er problemen kunnen ontstaan in verband met afsteken.

Wim, is er ergens iets te vinden dat als bewijs kan dienen voor de burger dat zij in het bezit mogen zijn van deze spullen en het af mogen steken buiten 31-12/01-01 om?

Hallo
Dat vroeg ik dus ook aan lesli en ja dat is dus een moeilijk verhaal.
Je kan alleen de autoriteiten als ze je aanhouden op het feit dat het categorie 1 vuurwerk is en dat die nieuwe wet per 1 juli van kracht is.
Ik heb hiervan zoiezo een kopie van in de winkel liggen.
Want ik denk dat ik de heren ook wel kan verwachten.

Deze krijgen van mij netjes een kopie mee en kunnen weer huiswaarts.
De enige manier is dus ze daarvan op de hoogte brengen want ook de importeur zou het niet anders weten hoe te doen.

Je kan niet iedere diender persoonlijk op de hoogte gaan brengen.

En de heren van de wet zijn toch wel de heren die de wet behoren te kennen.
Het enige wat er dan is dat is de nieuwe pyrowet downloaden maarja steek je een crackling ball af heb je een karretje nodig om het boekwerk mee te slepen schet ook niet echt op.

Ik breng ze in ieder geval zelf op de hoogte hier in leiden ik geef een kopie af op het buro van leiden bij bijzondere wetten en daar doen ze het maar mee.

gr wim

Laatst bewerkt:
Is het niet mogelijk om zoiets in de media te brengen door de heren van lesli. Of zouden we dan weer een hoop tegenstand krijgen vanuit de media

Dragon Line collectie.

Hallo Allemaal
Wij zijn net gebeld door de firma breeschoten dat ze niet willen dat wij hun producten veilen.
We mogen wel 20 procent korting geven maar veilen niet.
Komt volgens mij in de meeste gevallen op hetzelfde neer, Maar goed.

We hebben ze verwijderd uit de veiling inmiddels.
Ook halen wij ze uit de collectie in Leiden en Leiderdorp.

Dus de dragonline zal niet verkrijgbaar zijn bij Vuurwerk4all Leiden en Leiderdorp.

Daar gaan we waarschijnlijk de nieuwe lijn van lesli voor in de plaats zetten een mooie lijn met eene chte chinese uitstraling.

gr wim

Wim, wat betekent dat voor reeds geplaatste bestellingen?

Hallo Gizmo
Dat wij deze gaan annuleren en ik heb het net nagekeken en waren maar 3 producten uit deze lijn besteld.
Dus is voor ons niet echt een probleem deze mensen stellen wij op de hoogte
en kunnen dan een ander product daar voor kiezen of wij annuleren deze.

Gr Wim

Niet om bij de hand te doen hoor Stefan, maar bellen kan ook hoor! Nummer staat op de diverse sites. Misschien dat dit sneller gaat?

Jongens ik kom er maar niet uit hoe je moet betalen via de veilingsite? iemand enig idee?

Goeie vraag, ik kom niet verder dan het krijgen van een (totaal)factuur per mail:
Je krijgt een bevestigingsmail met daarin jouw bestelling(en), controleer deze. Log daarna in op de website, dat kan door in de mail op de link te klikken of via je browser. Klik onder het menu-kopje Bieden op Gewonnen artikelen. Klik op Combine all purchases als je meerdere producten hebt om alles in 1x te betalen. Je krijgt een overzichtscherm, selecteer de producten die je wilt afrekenen, klik op Ga door. Vervolgens wordt er een factuur met een factuurnummer aangemaakt. Deze krijg je ook per mail. En dan zou je ergens moeten betalen, maar waar is mij ook niet duidelijk... Ik heb Wim een mail gestuurd met deze vraag.

Wim, help!

Laatst bewerkt:
Oke, ik hoop dat wim het hier ook even laat weten, want het is erg onduidelijk zo, zover als jij kwam gizmo, zover was ik ook, maar betalen lukt dus niet :P

met als omschrijving?? hoe houden ze dat uit elkaar etc,, waarom staat dat er dan niet duidelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan