Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag vandaag een e-mail langskomen, over iemand die zich niet helemaal aan de regeltjes houdt ! goed van je Wim dat je dit zo secuur in de gaten houdt ! mijn complimenten !

Hallo Stefan.

Ja het is te gek voor woorden weer.
Gelukkig heb ik de echte gegevens van deze persoon.
Ook hij heeft deze mail gehad maar nog geen reactie tot nu toe.
( Tja wie reageert wel als je weet ik ben betrapt )

Die had dus veel geboden en wilde daar schijnbaar vanaf.
Dus registreerde als ene joep.

Niks vreemds totdat ik zag dat ie voor het buurtassortiment 74 euro had geboden
Terwijl je hem voor 71 kan kopen op dit moment.

Toen ben ik alles gaan checken en kwam ik er achter.
Ik ga ook kijken of deze meneer actiebonnen heeft gekocht.
Indien dit het geval is stort ik deze direct naar hem terug en verwijder zijn bestellingen.
Dit soort klanten heb ik liever niet.

Denk dat we ook gaan kijken dat we naar een penny veiling gaan.
Dus eerst biedpunten kopen en dan bieden.

Misschien wel leuker ook dan gaan producten voor een paar euro de deur uit.

Gr wim

Tjah mensen moeten ook overal misbruik van maken... helaas ! kom je een keer met een nieuw ( geweldig idee ) en dan gebeurt dit weer, mooi om te zien dat je het er niet bij laat zitten ! succes met de veilingen :-)

GR stefan

Dit lijkt een typisch gevalletje van mee willen doen, maar dan vooral ten koste van anderen!! Goed dat je er naar handelt Wim en hem op de korrel neemt!

Hallo we hebben door het voorval binnenkort de veiling naar een zgn penny veiling te gaan veranderen.
Misschien ook wel leuk want gaan producten er uit voor een paar euro.
Het is net zoiets als op bid rivals e.d.

Het voorbeeld die we nu aan het testen zijn staat hier

gr wim

Dus je moet eerst credits kopen?Als je bied en er bied iemand overheen ben je je credits kwijt?dan lijkt het meer op gokken.hopelijk wat meer uitleg hierover?

Dus je moet eerst credits kopen?Als je bied en er bied iemand overheen ben je je credits kwijt?dan lijkt het meer op gokken.hopelijk wat meer uitleg hierover?

Hai kijk hier even dan snap je het direct
want zou anders wel een heel lang verhaal worden.
Het is zo dat je inderdaad credits koopt die je ook steeds als biedt er 1 vanaf gaat.
Het product gaat met 1 cent omhoog dus kan weg gaan voor 1 euro ofzo.
Het is op het moment de meest gebruikte veilingsoort.
Ook omdat je als veiling opzetter zoals wij dus geen risicos loopt met mensen die de producten waarop geboden is niet afnemen.

gr wim

Hai
Hier nog even een korte beschrijving van hoe het werkt.
De test staat online op de site een paar berichten hierboven

hoe.jpg

thanx voor de uitleg wim!

Ik zou iig aan zo'n bieding zelf niet meedoen...maar goed dat is ook persoonlijk.
Puur omdat als ik zou bieden het me sowieso biedpunten kost (en dus geld) en dan is het nog niet eens zeker dat je iets wint. Wat dat betreft vond ik de vorige opzet stukken beter, alleen jammer dat daar misbruik van is gemaakt.

thanx voor de uitleg wim!

Ik zou iig aan zo'n bieding zelf niet meedoen...maar goed dat is ook persoonlijk.
Puur omdat als ik zou bieden het me sowieso biedpunten kost (en dus geld) en dan is het nog niet eens zeker dat je iets wint. Wat dat betreft vond ik de vorige opzet stukken beter, alleen jammer dat daar misbruik van is gemaakt.

Ja dat kan he bas maar dat is ieder voor zich.
Je kan ook nergens anders voor bijvoorbeeld een euro een pot winnen van 60 euro.

Maar dat hangt er van af hoe je zelf met je biedpunten omgaat.
Maar nogmaals een ieder is vrij om wel of niet mee te doen.
Wij dwingen niemand tot iets wij zetten het alleen online en wie mee wil doen is vrij om dat te doen en wie niet die niet.

Het is niet voor niets op dit moment de meest gebruikte veiling ter wereld.
Je kan ook gewoon je vuurwerk zo bestellen in de webshop dan weet je wat je kwijt bent en loop je ook geen risico wat te verliezen.

gr wim :D

Hallo Allemaal

Na overleg bij ons intern hebben we besloten om toch met de huidige veiling door te gaan.
Echter met wat kleine verschillen.
We gaan het draaien op de website www.vuurwerk-veilingen.nl

En wel met biedpunten maar deze hoeft u niet te kopen.
Hieronder even een kleine opsomming van hoe het werkt.
Er veranderd dus voor u niet veel alleen dat we op een nieuw script gaan draaien die wat andere mogelijkheden heeft, Zoals dat de bodverhogingen per prijsklasse zijn ingesteld. en bij iedere veiling ook een actuele tijd wanneer deze afloopt. Ook staat bij ieder product de huidige prijs en wat de bodverhoging is.

:: U registreert zich gratis en maakt uw account aan.
:: Na de registratie krijgt u in uw account gratis 9999 biedpunten.
:: Met deze punten kunt u dus uw biedingen uitbrengen.
:: U kunt dit per bod doen of met een automatisch bod.
:: Bij een automatisch bod kunt u ingeven tot hoever deze moet bieden.
:: Bent u aan het eind van de veiling de hoogste bieder dan wint u het product.
:: Wordt er in de laatste 15 seconden geboden dan wordt de veiling verlengd met 30 seconden.

De biedverhogingen die u met iedere bieding uitbrengt zijn als volgt:
Product Prijs 0,01 t/m 9,99 Bodverhoging 0,50
Product Prijs 10,00 t/m 19,99 Bodverhoging 0,75
Product Prijs 20,00 t/m 29,99 Bodverhoging 1,00
Product Prijs 30,00 t/m 49,99 Bodverhoging 1,50
Product Prijs 50,00 t/m 74,99 Bodverhoging 1,75
Product Prijs 75,00 t/m 99,99 Bodverhoging 2,50
Product Prijs 100,00 t/m 199,99 Bodverhoging 3,00

Laatst bewerkt:
Zoals ik het nu begrijp, worden de credits gratis en gaat het vuurwerk dus spotgoedkoop de deur uit met die vaste bodverhogingen? Daar zal ik dan zeker gebruik van gaan maken.

Maar snijd je jezelf dan niet in de vingers hiermee als Vuurwerk4all?

Zoals ik het nu begrijp, worden de credits gratis en gaat het vuurwerk dus spotgoedkoop de deur uit met die vaste bodverhogingen? Daar zal ik dan zeker gebruik van gaan maken.

Maar snijd je jezelf dan niet in de vingers hiermee als Vuurwerk4all?

Hallo
Nee het vuurwerk gaat de deur uit voor de uiteindelijke biedprijs.
En tuurlijk je zal af en toe best wel wat minder krijgen maar andere keren weer meer dus je moet dat als ondernemen een beetje door elkaar zien en naar het eindtotataal van alles kijken.

gr wim

Oke dus als ik het product gewonnen heb moet ik betalen wat de eindprijs geworden is neem ik aan?

Ja het is hetzelfde als de andere veiling die nu online staat met als enige verschil een ander script.

Deze geeft bijvoorbeeld bij ieder product een aftelklok aan wat wij wel mooi vonden.

Tevens hoef je zelf geen bod te verhogen want er staat al automatisch bij wat het volgende bod is.

De bodverhogingen beginnen bij 0,50 en eindigen bij de hoogste prijsklasse in 3 euro.

Dus je brengt nu biedingen uit met je biedpunten die je gratis hebt gehad dus stel:

pot staat op 5 euro dan staat er onder het product volgende bieding is 5,50 als jij dat bod dan doet staat het product daarop de volgende die biest ziet staan dat het volgende bod 6,00 is enz enz wie aan het eind van de veiling de laatste bieder is geweest die heeft het product voor de prijs waar die dan op is geeindigd.

Dus er veranderd eigenlijk niet veel alleen dat dit een moderner script is.

Je autobod kan je ook zelf invullen tot een bepaald bedrag wat jij max voor het product wilt uitgeven. Het systeem zal dan als er biedingen komen automatisch tot maximaal het door jou ingevoerde bedrag bieden.

gr wim

Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal
Zie dat veel mensen zich op de veilingsite registreren.
Echter is dit op de veilingsite die na dat de veilingen die nu lopen als die klaar zijn eraf gaat.

De veilingsite waar we vanaf zondag mee door gaan staat op www.vuurwerk-veilingen.nl dat is dan nog van ons de enige werkende veiling site

gr wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan