Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat wij vorig jaar een groot pakket verkochten met onze 450 euro's buurtpakket. Dat werd nog twee keer verkocht. Maar dit is toch wel veel.
Maargoed, als je als buurt niets wil uitzoeken en in 1 klap klaar wil zijn dan is dit zeker wat.
Ben benieuwd of deze drie pakketten weg zullen gaan.
greetzzz

ik dacht dat wij vorig jaar een groot pakket verkochten met onze 450 euro's buurtpakket. Dat werd nog twee keer verkocht. Maar dit is toch wel veel.
Maargoed, als je als buurt niets wil uitzoeken en in 1 klap klaar wil zijn dan is dit zeker wat.
Ben benieuwd of deze drie pakketten weg zullen gaan.
greetzzz

3655.85 Euro 2500.00
Voorraad: 2 !

:yes: Ja, het gaat hard, nog maar 2 pakketten in de aanbieding.
En op is ook echt op!

Gaaf man!
Echt een fantastisch initiatief

Ik verwacht zelf nog eens een site te beginnen die vuurwerktender heet, waarin je een bepaalde hoeveelheid vuurwerk kunt benoemen die je hebben wilt, en dat winkeliers kunnen inschrijven hierop. De laagste bieder krijgt dan de order. Zoiets!

Hai
Dan moet je met zo een soort script als dit werken je kan daar ook een zogenaamde reverse auction mee starten.
Je begint met een hoge prijs en gaat dan naar beneden ofzo.
Dus voor een project zoals jij die beschrijft zou dat handig wezen.
Je houdt dan op een vooraf ingestelde datum een laagste bod over.

Gr Wim

Gaaf man!
Echt een fantastisch initiatief

Ik verwacht zelf nog eens een site te beginnen die vuurwerktender heet, waarin je een bepaalde hoeveelheid vuurwerk kunt benoemen die je hebben wilt, en dat winkeliers kunnen inschrijven hierop. De laagste bieder krijgt dan de order. Zoiets!

Dankje je Gizmo
Doe me best en is altijd afwachten he.
Iets wat nieuw is is altijd afwachten.

Als deze veiling dus voorspoedig verloopt gaan we op de andere geregistreerde site ook deze veiling aanmaken maar dan op de manier dat
andere winkeliers een shop kunnen aanmaken en zelf producten kunnen aanbieden in hun eigen shoppie dan.

Maar eerst deze eerste veiling maar even afwachten of alles goed verloopt.

gr wim :)

Gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal Wim!!

geweldige site wim, vind het een erg leuk idee
ik heb me eerste biedingen al uitgebracht en wacht met spanning af

gr koen.

Ook mijn eerste biedingen zijn een feit! erg leuk initiatief! zal er hopelijk wat mooie producten uit kan slepen....
ga zo door!

gr. Dirk Jan

Hallo Allemaal,

We hebben net de veiling weer uitgebreid met een aantal leuke eenmalige artikelen.
Het zijn de volgende artikelen die net zijn toegevoegd op de veiling.

Ferro 444
Ferro 222
Ferro 111
Ferro 8880
Metallic Classic 25 schots
Professional Art 07
Professional Art 06
Limit 1100
Kaliber 0.8 17 line 7
Diamond Collection Governor

Gr. Wim

Ik zag vandaag een e-mail langskomen, over iemand die zich niet helemaal aan de regeltjes houdt ! goed van je Wim dat je dit zo secuur in de gaten houdt ! mijn complimenten !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan