Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de pagina van de actiecodes staat nu de dragon line er wel bij...i am confused! hahaha . heb toch gister alles al besteld maar misschien voor anderen om toch even naar te kijken...

Maand actie van deze maand , de laatste 18 rubro buurt assortimenten die er nu op voorraad zijn , voor 71.50 per assortiment !! geen karton verkoop meer deze maand begrijp ik dus !!

(toch wel even 3 kartonnetjes besteld) mooi finale projectje lijkt me) :D

gr koen

Wim, het enige dat ik nog in jullie assortiment mis zijn de producten van Marijn. Is er een reden voor dat jullie deze producten niet verkopen?

Even topic lezen:

Hallo Allemaal
Marijn komt niet in de collectie.

Ik heb net een heel fijn gesprek gehad met de dame van marijn.
Echter zijn er regiobeschermingen en wij vallen daar dus net in.
Tevens kunnen we ook niet de gehele collectie opnemen.

Ik respecteer dan ook de beslissing van Marijn dat zij zich houden aan hun beleid.
Het was gewoon een zeer leuk en verhelderend gesprek waarin alles even is doorgesproken.

Ik kan jullie dus helaas niet aan Marijn helpen die zullen jullie dan bij een andere dealer moeten halen.

Gr Wim

Hallo Allemaal
We gaan vanaf 15 juli online met de veilingsite.
Dan kunt u gaan bieden.
Mochten er nog foutjes in zitten wat betreft de taal komen we die vanzelf tegen.

Tevens heb ik onder het kopje help even de meest gestelde vragen gezet.
Dus als alles goed is komen de producten 15 juli automatisch online.

http://www.vuurwerk4all.nl/vuurwerkveiling/

Mail afkomstig van Vuurwerk4all Leiden / Leiderdorp

Was het iemand anders al opgevallen dat Wim van Vuurwerk4all nu ook Royal vermeld heeft op de site van Leiden? Check http://www.vuurwerk4all-leiden.nl maar eens.

Er staan nog geen producten in maar ik wist al wel dat Wim erover nadenkt om in Leiden een bonte verzameling van vooral mooie producten te gaan maken i.p.v. 1 of 2 collecties van dezelfde importeur/leverancier. Het lijkt er nu op dat er misschien dus ook een paar Royal-producten gaan komen. Ben benieuwd!

Was het iemand anders al opgevallen dat Wim van Vuurwerk4all nu ook Royal vermeld heeft op de site van Leiden? Check http://www.vuurwerk4all-leiden.nl maar eens.

Er staan nog geen producten in maar ik wist al wel dat Wim erover nadenkt om in Leiden een bonte verzameling van vooral mooie producten te gaan maken i.p.v. 1 of 2 collecties van dezelfde importeur/leverancier. Het lijkt er nu op dat er misschien dus ook een paar Royal-producten gaan komen. Ben benieuwd!

Dat van Royal verbaast mij niets :)

Zojuist een tippie gekregen ivm silver salute aktie bij vuurwerk4all !
LET OP ! ALLEEN VOOR VIP LEDEN: 2+1 GRATIS!

En o.a. in deze aktie zit ook de silver salute : LINK

SILVER SALUTE Kortingsschema:
1 = Euro 23.95
3 = Euro 15.97

Dus als ik het goed begrijp heb ik er dan een karton voor :
2 x 23.95 = 47,90 (plus 1 gratis) totaal 3 cakes
8 x 23,95 = 191,60 (plus 4 gratis) totaal 12 cakes (1 karton)

Dit is dus weer wat goedkoper dan de aktie die Wim had om de Silver Salute per karton te verkopen voor 199,-

Op dit moment voorraad : 69

Gr. Teejoo

Hallo

Lid worden als vip member kan gewoon op www.vuurwerk4all.nl
Staat ook beschreven op de pagina zelf welke sinds een paar dagen is gewijzigd.

Je hoeft geen mail te versturen maar je gewoon even te registreren daar.
Dat is ook de enige manier hoe het nog kan.

Gr. Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan