Hallo ruben
Het is zo dat ik alleen een link had geplaatst naar die site.
Ik ben de hele dag bezig geweest met de server omdat alles daar ingesteld moest worden in mysql enzo daarna vertalen waar ik overigens nog dagen mee bezig zal zijn en instellen.
dit had ik ook in het bericht vermeld dat er nog een hoop engels is en dat ie nog niet geheel werkt omdat ik dus dat vertalen en instellen nog moet doen.
Echter plaatste ik de link om te laten zien wat het idee is en mensen zo de vorderingen kunnen volgen want ben daar nog wel ff mee bezig.
Echter werd gelijk de link verwijderd met het bericht.
Ik kreeg ook een prive bericht van gerwin dat het verwijderd was omdat die nog niet af is.
Maar dat ie niet af is weet ik zelf ook wel het ging puur om de reacties op het idee van een vuurwerk veiling site.
Ik doe zo me best daarvoor en ben er uren en dagen mee bezig moet nog tientallen pagina's vertalen.
Maarja kreeg dit bericht en had ik echt zoiets van waar gaat dit over.
probeer juist weer iets nieuws te verzinnen en kan alle eventuele reacties daarop mooi gebruiken om mee te nemen in het ontwerp en werking van die site.
En dat is de hele opzet niks meer en niks minder denk ook niet dat het als reclame geldt want staan 3 voorbeelden op dus ja.
gr wim
We gaan niets verwijderen Wim, en we gaan ook geen plannen van jou afwijzen.
Zulke dingen horen we te bespreken, en heb nog niets van Gerwin gehoord. Wacht nog even af en we komen er uit Wim, stuur anders even je ideeen op via PM naar mij en dan kaart ik het aan achter de schermen.
Groet,
Fijn weekend,
Fijne pinksterdagen,
Ruben