Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan niets verwijderen Wim, en we gaan ook geen plannen van jou afwijzen.

Zulke dingen horen we te bespreken, en heb nog niets van Gerwin gehoord. Wacht nog even af en we komen er uit Wim, stuur anders even je ideeen op via PM naar mij en dan kaart ik het aan achter de schermen.

Groet,
Fijn weekend,
Fijne pinksterdagen,

Ruben

Hallo ruben

Het is zo dat ik alleen een link had geplaatst naar die site.
Ik ben de hele dag bezig geweest met de server omdat alles daar ingesteld moest worden in mysql enzo daarna vertalen waar ik overigens nog dagen mee bezig zal zijn en instellen.

dit had ik ook in het bericht vermeld dat er nog een hoop engels is en dat ie nog niet geheel werkt omdat ik dus dat vertalen en instellen nog moet doen.

Echter plaatste ik de link om te laten zien wat het idee is en mensen zo de vorderingen kunnen volgen want ben daar nog wel ff mee bezig.

Echter werd gelijk de link verwijderd met het bericht.

Ik kreeg ook een prive bericht van gerwin dat het verwijderd was omdat die nog niet af is.

Maar dat ie niet af is weet ik zelf ook wel het ging puur om de reacties op het idee van een vuurwerk veiling site.
Ik doe zo me best daarvoor en ben er uren en dagen mee bezig moet nog tientallen pagina's vertalen.

Maarja kreeg dit bericht en had ik echt zoiets van waar gaat dit over.
probeer juist weer iets nieuws te verzinnen en kan alle eventuele reacties daarop mooi gebruiken om mee te nemen in het ontwerp en werking van die site.

En dat is de hele opzet niks meer en niks minder denk ook niet dat het als reclame geldt want staan 3 voorbeelden op dus ja.

gr wim

We gaan niets verwijderen Wim, en we gaan ook geen plannen van jou afwijzen.

Zulke dingen horen we te bespreken, en heb nog niets van Gerwin gehoord. Wacht nog even af en we komen er uit Wim, stuur anders even je ideeen op via PM naar mij en dan kaart ik het aan achter de schermen.

Groet,
Fijn weekend,
Fijne pinksterdagen,

Ruben

Wim, berejammer dat je dit gaat doen door dit soort overmodereren...

Ik snap het wel, want op deze manier is het niet meer leuk ergens zo veel werk in te stoppen...:(

Een veilingsite klinkt trouwens wel onwijs kicken zegh!

groeten, Jos

Hallo Allemaal
ik ga me account hier verwijderen.

Ik wilde iedereen om advies vragen voor de nieuwe veilingsite maar mijn berichten worden door gerwin verwijderd.
Dit omdat de site nog niet compleet is.

Ik doe juist me best om advies te vragen en dit zo voor een ieder naar de zin te maken.
Maar op deze manier wordt het me onmogelijk gemaakt.

Dus ik ga de administrator verzoeken al mijn berichten te verwijden evenals mijn account.
Tot ziens elders.

Gr Wim

Dit lijkt me niet iet,s wat vaker moet gebeuren. Winkeliers die de zenuwen krijgen,erg jammer dit. Was goed contact tussen de leden en wim,dus ook jammer voor hun.

Ik heb zojuist met Wim gesproken en tot zover is het tussen hem en mij in ieder geval duidelijk wat er zich heeft voor gevallen. Wegens het onderhoud aan de site kwam het in die ogen van de administrator op dat moment niet goed uit om een link te plaatsen omdat juist het onderhoud ging over links in berichten etc. etc..
Daarom werd het bericht verwijderd wat op dat moment voor Wim heel vervelend was omdat hij vol trots een nieuw concept wilde laten zien op deze site. Zodra het complete onderhoud achter de rug is zullen wij Wim een seintje geven zodat hij het opnieuw kan plaatsen.

Wim : bij deze wil ik sorry zeggen voor het ongemak en je succes wensen met je nieuwe concept, we heben het net samen even bekeken en ik vind het er echt fantastisch uitzien.

Dit lijkt me niet iet,s wat vaker moet gebeuren. Winkeliers die de zenuwen krijgen,erg jammer dit. Was goed contact tussen de leden en wim,dus ook jammer voor hun.

Hai
Nou krijg niet zo gauw de zenuwen hoor, ben met me andere winkels wel wat gewend ha ha.

Maar heb al met torr gesproken en komt wel goed dus.
Denk dat het inderdaad wat misverstanden waren.

Onnodig reclame maken zal ik dus nooit doen en zeer zeker niet met iets wat niet klaar is nog.
Dit was puur om de reacties vragen.

Maar snap ook wel dat als een server op dat moment vreemd doet je wel andere dingen aan je hoofd hebt.
Ik ken het want heb zelf ook buiten het vuurwerk een internetbedrijf dus ken het klappen van de zweep.

Dus zoals ik al zei komt allemaal goed.

gr wim

Zoals ik ook al in mijn pm heb gezegd hebben we regels hier op het forum. 1 van die regels is dat een site die gepost wordt inhoud moet hebben wat die van jouw niet heeft. Zoals ik al zij zorg dat hij (zga) af is dan is het totaal geen probleem om een site te posten.

Deze regel passen wij op elke site toe zoals ook in de regels te lezen valt. Anders heb je straks 1000den topics met sites waar niks op staat of komt te staan wat alleenmaar vervuiling opbrengt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ik ook al in mijn pm heb gezegd hebben we regels hier op het forum. 1 van die regels is dat een site die gepost wordt inhoud moet hebben wat die van jouw niet heeft. Zoals ik al zij zorg dat hij (zga) af is dan is het totaal geen probleem om een site te posten.

Deze regel passen wij op elke site toe zoals ook in de regels te lezen valt. Anders heb je straks 1000den topics met sites waar niks op staat of komt te staan wat alleenmaar vervuiling opbrengt.

Een Youtube kanaal of site van een liefhebber met weinig inhoud is toch wel wat anders dan dat een detaillist (Wim dus) een initiatief voor ons als liefhebber wilt opzetten en daar meningen en suggesties over vraagt. Ik kan de frustratie van Wim ook begrijpen... Hij doet het tenslotte voor ons (de freaks).

Zelf vind ik het idee van Wim een erg leuk idee, na vakantie veiling nu ook vuurwerk veiling :D

Gerwin,

Ik heb begrip voor je standpunt.
Je bent altijd wel duidelijk in wat je uitdraagt

Echter, Wim staat heel erg open voor feedback van freaks. Hij probeert freaks actief te betrekken bij zijn dienstverlening vanuit zijn zaak. Ik denk dat er tot op heden niemand is geweest vanuit de commerciële sector die liefhebbers zo bij zijn winkel betrekt. Ik denk dat dit uniek is.

Zou je Wim niet de ruimte willen geven om interactief met behulp van de leden aan zijn site te werken, zodat leden input hebben en wij allemaal de vorderingen kunnen volgen? Misschien is dit wel een heel mooi experiment om te kijken hoe de interactieve samenwerking tussen leden en winkeliers vorm kan krijgen.

Hoe dan ook, het is dat je te ver van Leiden woont. Maar anders zou je beslist even langs moeten gaan om een babbeltje te maken. Dan merk je hoe gedreven Wim is. En dan kan je meteen sterretjes, party poppers en bommenwerpers scoren om de verveling thuis tegen te gaan :wink:

Gerwin,

Het gaat hier niet om zomaar een site, maar het gaat hier om een nieuw concept in NL als het gaat om de verkoop van vuurwerk.
Het gaat dus niet zozeer om de site, maar om het concept!
Om dan te gaan zitten miauwen dat de site geen inhoud heeft, vind ik erg kortzichtig van je.
Jammer.
Het was dus niet een overzettingsprobleem van de server (wel leuk dat andere mods het voor je opnemen), maar je hebt dit moedwillig weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
miauwen laat ik wel aan katten over.

Als je een nieuw concept wil laten zien zorg er dan dat er iets opstaat en niet alleen 3 plaatjes en een logo. Zorg daarnaast dat een topic die je aanmaakt zo onderbouwd is dat het inderdaad gaat om vragen naar meningen en niet zoals wim het nu aangemaakt had. Ik heb dus niks moedwillig verwijderd.

Gerwin, doe is niet zo sagerijnig joh! Veilingsite ziet er veelbelovend uit! Denk dat het een heel leuk concept is dat aan het eind van het jaar erg druk gaat worden.

Groet Dim

Het was dus niet een overzettingsprobleem van de server (wel leuk dat andere mods het voor je opnemen), maar je hebt dit moedwillig weggehaald.

Hey grappenmaker, ik neem het voor niemand op. Op het moment dat ik dat schreef was ik als enige moderator on line en omdat ik namelijk de reden weet waarom we overgaan op een andere server en een nieuw bulletin nam ik aan dat dat de reden was. Dat was op dat moment voor mij een voor de hand liggende reden.
Voor de rest heb ik gelukkig met Wim telefonisch contact gehad en heb hem succes gewenst met zijn nieuwe idee wat er inderdaad veel belovend uit ziet.
Dus nu graag weer on topic waar Wim het topic voor heeft aan gemaakt en dat is de veiling die hij op korte termijn hier weer zal plaatsen.

Niet topic gerelateerde berichten zullen dan ook vanaf nu aan worden verwijderd.

voor de gene die erop zaten te wachten, de prolini mini's en cruise rockets zijn weer terug geplaatst! ( cruise rockets wel weinig )

Jammer dat de reclame van vuurwerkcrew.nl weg is en daarvoor nu plaats is gemaakt voor vuurwerkmediagroup.

Wel jammer dat er gewoon een spelfout in staat. Moet zijn: 'informatie over producten vind je hier!', staat anders ook weer zo ***lig.

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat we ons druk moeten gaan maken om welke banner er op welke site staat.
Er is een misverstand geweest,Heeft een discusie opgeleverd,Probleem is door de partijen besproken,Hoogstwaarschijnlijk opgelost,Dus laten we verder gewoon kijken wat er komen gaat vanuit Vuurwerk4all

Ik denk niet dat we ons druk moeten gaan maken om welke banner er op welke site staat.
Er is een misverstand geweest,Heeft een discusie opgeleverd,Probleem is door de partijen besproken,Hoogstwaarschijnlijk opgelost,Dus laten we verder gewoon kijken wat er komen gaat vanuit Vuurwerk4all

Ik maak me er ook zeker niet druk om! Het enige wat ik zei is dat ik het jammer vond. Het ging me hoofdzakelijk om de spelfout die in de banner stond, want wat ik al zei, dat oogt zo onprofessioneel:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan