Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Nee ik heb me niet verkeken op de actie.
Alleen heb ik vandaag harry gesproken van Wolff en nog wat andere mensen en de prijzen gaan ook dit jaar weer omhoog.
Dus ik had nog de prijzen van vorig jaar erbij staan.
En aangezien we dus al die hoge korting geven is het denk ik niet meer dan normaal dat ik ook de huidige prijzen gebruik en niet de prijzen van vorig jaar.

Degene die dus al besteld hadden die hebben dus geluk ha ha
Voor de nieuwe bestellingen gelden gewoon deze prijzen.

Gr Wim

Ja, dat was mij vanavond ook al opgevallen.
Vorige week een lijstje gemaakt met een aantal cakes inc. Bonfire,
en zag dat de :
-Bonfire Exclusive gemiddeld € 1,-
-Bonfire Oriental gemiddeld € 1,50 Duurder zijn geworden.

Had ik nou toch maar vorige week besteld,
dat had me dan toch weer een paar knaake gescheeld. :rolleyes:

Nieuwe Bon prijzen?
Of zal Wim zich verkeken hebben op de 50% kortings aktie?

Gr. Teejoo

Hallo
Die is tijdelijk weg.
De huidige voorraad die wij besteld hadden is inmiddels op.
Ik ga dus eerst kijken of wij weer een aantal dozen kunnen bestellen.
Zo ja dan wordt de voorraad weer aangevuld.
Ik wil eerst zeker weten ivm de leveringsgarantie die wij hanteren dat ik ze ook daadwerkelijk heb.

Gr Wim

Hoezo is de silver salute nu helemaal weg gehaald.Hoe zit dit?

Een goede zaak Wim. Ga geen spullen verkopen waarvan de beschikbaarheid niet 100% zeker is. Een tevreden klant blijft terugkomen, en wanneer jij alles kan leveren wat je aanbied en daar ook nog een hele mooie prijs bij kan plaatsen dan kan het alleen maar positief uitpakken voor beide partijen. Een echte win- win situatie!

Hallo
Die is tijdelijk weg.
De huidige voorraad die wij besteld hadden is inmiddels op.
Ik ga dus eerst kijken of wij weer een aantal dozen kunnen bestellen.
Ik wil eerst zeker weten ivm de leveringsgarantie die wij hanteren dat ik ze ook daadwerkelijk heb.

Gr Wim

Oke want had hierover ook al een pm gestuurd en toen werd er gezegd,dat dit aangevuld zou worden tot 18 december.Wat jupiler ook al zegt,die bonnen heb ik oa voor de silver salute gekocht.Maar goed zie het wel.:)

Hallo
Die is tijdelijk weg.
De huidige voorraad die wij besteld hadden is inmiddels opIk ga dus eerst kijken of wij weer een aantal dozen kunnen bestellen..

Gr Wim

Hallo Wim,

Ik neem aan dat de "voorraad" geen invloed heeft op je karton aktie met de silver salute (voorrraad 10 stuks)
die staan natuurlijk al apart, en dat de "voorraad" dus alleen met de losse verkoop in de webwinkel te maken heeft?

Gr. Teejoo

heey Wim,
Morgen ben ik in leiden, is het e.v.t mogelijk om wat foto`s van de showroom te mogen maken ?

Gr stefan

Ik denk dat ik jou daar wel een positief antwoord op kan geven want de winkel is gewoon open omdat het tegelijkertijd ook een tattoeershop is en tevens vind Wim het altijd wel gezellig om over vuurwerk te kleppen :)

wat wil je nogmeer!
Vuurwerk bestellen/kopen
en meteen een vuurpijltje op je billen laten tatoeren in een winkel!

heey Wim,
Morgen ben ik in leiden, is het e.v.t mogelijk om wat foto`s van de showroom te mogen maken ? Gr stefan

Ik denk dat ik jou daar wel een positief antwoord op kan geven want de winkel is gewoon open omdat het tegelijkertijd ook een tattoeershop is en tevens vind Wim het altijd wel gezellig om over vuurwerk te kleppen :)

Dat klopt helemaal, ik was er afgelopen dinsdag nog en heb ook foto's gemaakt, zie post http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=373355&postcount=178

Laatst bewerkt:
Hallo
Zoals ik al zei ga eerst navragen wat de voorraad is.
Ga mensen niet blij maken met een dooie mus.

Tevens als er mensen zijn die het niet eens zijn met de prijzen of dat bepaalde artikelen niet terugkomen die kunnen gewoon tot zondag afzien van de actiebon.
Deze mensen krijgen dan per direct hun geld teruggestort.

Nogmaals ik werk volgens een bepaald patroon en dat is dat ik er alleen dingen inzet die ik kan verantwoorden dat ze er zijn. ( of je moet het leuk vinden een vervanger te krijgen, ik niet in ieder geval )

Er zullen ook steeds dingen blijven veranderen en misschien wel dingen erbij komen en er uit gaan.
Het zal dus blijven wisselen omdat nog niet alles bekend is van de fabrikanten.

Net zoals een aantal prijzen. Bestel je nu en ze worden goedkoper dan is dat ff rot. Worden ze duurder en je hebt al besteld dan heb je mazzel.

Wie dit niet wil kan gewoon zijn bon terug geven, Doe dit voor zondag even in een e-mail naar [email protected] samen met je rekeningnummer en codes die je gekocht hebt.

gr wim

Oke want had hierover ook al een pm gestuurd en toen werd er gezegd,dat dit aangevuld zou worden tot 18 december.Wat jupiler ook al zegt,die bonnen heb ik oa voor de silver salute gekocht.Maar goed zie het wel.:)

Laatst bewerkt:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat er mensen zijn die nu hun kaartje weer willen inruilen voor cash omdat er enkele producten in prijs zijn verhoogd. Ik had er trouwens geen last van want mijn bestelling is alweer ruim een week de deur uit :D

Mooi dat je het mogelijk maakt Wim als mensen van hun bon af willen zien dat dit dan ook kan.
Kan me niet voorstellen dat je het doet, maar dat de mogelijkheid er is vind ik geweldig om te zien.

Ik zal zeker niet afzien van mijn 4 bonnen...vanavond eens even een mooi lijstje in elkaar draaien en de dingen die er zijn maar gelijk bestellen..
prijs verhoging van een euro ofzo lijkt me niet erg als je 50% korting met een bon...super actie!!

Komen Megaboost en Silver Salute nog terug?
Ik baalde er al van dat de Anaconda zo snel weg was nadat ik de bonnetjes had besteld, en als dat met meer toppers gaat gebeuren...

Laatst bewerkt:
Vuurwerk4all Gaat weg hier

Vuurwerk4all Gaat weg hier

Hallo Allemaal
ik ga me account hier verwijderen.

Ik wilde iedereen om advies vragen voor de nieuwe veilingsite maar mijn berichten worden door gerwin verwijderd.
Dit omdat de site nog niet compleet is.

Ik doe juist me best om advies te vragen en dit zo voor een ieder naar de zin te maken.
Maar op deze manier wordt het me onmogelijk gemaakt.

Dus ik ga de administrator verzoeken al mijn berichten te verwijden evenals mijn account.
Tot ziens elders.

Gr Wim

Hallo Allemaal
ik ga me account hier verwijderen.

Ik wilde iedereen om advies vragen voor de nieuwe veilingsite maar mijn berichten worden door gerwin verwijderd.
Dit omdat de site nog niet compleet is.

Ik doe juist me best om advies te vragen en dit zo voor een ieder naar de zin te maken.
Maar op deze manier wordt het me onmogelijk gemaakt.

Dus ik ga de administrator verzoeken al mijn berichten te verwijden evenals mijn account.
Tot ziens elders.

Gr Wim

Blijven de acties wel gelden?

Hai steef
alles blijft gelden alleen zal ik de nieuwe acties elders bekend gaan maken.
Sorry maar zo laat ik me niet behandelen.
Ik doe me best en heb net 6 uur zitten vertalen een hels karwei en dan mag ik geen link plaatsen omdat de site niet af is.
Nou dan vraag ik je pfffffff
Doe dit allemaal om de reacties zo te krijgen dat alles voor iedereen leuk en goed verloopt.
Maarja dat mag dus niet

Gr Wim

Blijven de acties wel gelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan