Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik weet niet of diamond nog terug komt.
Ik kreeg nu in 1 keer die dragon line erbij en bonfire komt met 5 extra producten.
Echter moet ik ook aan de ruimte denken en wil iedereen weer 100 procent de producten geven die die besteld heeft.
En ik ben gaan kijken wat de minst lopende collectie is op dit moment en de webwinkel gaf aan dat er van de diamond nog niks besteld was.
Dus hebben we de keus gemaakt deze te verwijderen en de dragon ervoor in de plaats te zetten.

gr wim

Komt met Diamond professional nog terug met o.a. de Anaconda?
btw, goed dat de DRGN line erbij zit.

Hai Dim

Zodra ik de prijslijsten bonfire en dragon binnen heb ga ik alles nog 1 keer doorlopen en dan waar het kan nog producten toevoegen.
Maar moet even oppassen met de ruimte.
Dus nog even gedulkd tot dat ik alles heb dat ligt nu even niet aan mij.

Gr Wim

Ook ik zou dit erg waarderen. Na het zien van de projecten met de cruise rockets besloten dat ik toch een aantal doosjes wil kopen.

En wanneer komt die GE WEL DIG GE Big Shot nou?

Groet Dim

Iemand heeft ook flink ingeslagen met de Mini's :D
Cruise rockets ook helemaal op
gelukkig heb ik de (laatste) 2 gekocht:angel:

Ben benieuwd naar de komende prijzen van DRGN

Ook hoop ik dat de mini's weer terug komen haha :D
en die karton acties geweldig, ik twijfel tussen een karton silver saluutjes en een karton heavy 3 potjes :P

grtz koen.

Echt een prima en logische keuze, maar zou de Anaconda dan als enige terug kunnen komen in de op=op ofzo?
Ik wil deze bak echt dolgraag bestellen.

Hallo
Ik weet niet of diamond nog terug komt.
Ik kreeg nu in 1 keer die dragon line erbij en bonfire komt met 5 extra producten.
Echter moet ik ook aan de ruimte denken en wil iedereen weer 100 procent de producten geven die die besteld heeft.
En ik ben gaan kijken wat de minst lopende collectie is op dit moment en de webwinkel gaf aan dat er van de diamond nog niks besteld was.
Dus hebben we de keus gemaakt deze te verwijderen en de dragon ervoor in de plaats te zetten.

gr wim

Waarom worden er bij de kartonactie wel cruise rockets aangeboden en bij de diverse dynasty producten staan ze er niet bij? Kunnen ze er daar ook bij gezet worden?:)

En nog een ander vraagje wat ik in het andere topic had gezet; Kan je ergens je saldo opvragen hoeveel geld er nog op je code staat?

Waarom worden er bij de kartonactie wel cruise rockets aangeboden en bij de diverse dynasty producten staan ze er niet bij? Kunnen ze er daar ook bij gezet worden?:)

Ik neem aan dat Wim ze niet los wil hebben, deze karton actie loopt namelijk enkel volgende maand, makkelijk inkopen & niets overhouden :)

Hoewel ik nu ook wel wat van die Cruise rockets wil hebben :)

Maar ik heb ook nog een vraag, misschien dat een lid dat kan beantwoorden,

Ik heb nu die code ontvangen, als ik nu iets bestel via die code kan ik dan de rest op een ander tijdstip bestellen? En dat ik zo elke maand iets erbij doe bijvoorbeeld dat ik graag wil hebben?

Maar ik heb ook nog een vraag, misschien dat een lid dat kan beantwoorden,

Ik heb nu die code ontvangen, als ik nu iets bestel via die code kan ik dan de rest op een ander tijdstip bestellen? En dat ik zo elke maand iets erbij doe bijvoorbeeld dat ik graag wil hebben?

Ja, dat kan. Er staat op de site ook iets over meerdere bestellingen. Zelf heb ik 1 cake gekocht en heb nu nog zo'n 390 euro over. Dit kan je gewoon opmaken wanneer je wilt. Echter moet je denk ik zelf bij houden hoeveel je nog hebt want saldo opvragen kan tot dusver nog niet.

Hallo
Die kunnen we er niet meer bij zetten want kom anders met de ruimte in de problemen.
Er staan nu eenmaal aantallen bij een aantal producten en daarvoor geldt dan ook als ze op zijn zijn ze op.
Ik kan dat wel steeds aanvullen maar dan is aas een ander product ook op en moet ik die ook weer aanvullen met het probleem dat ik aas alleen maar voorverkoop vuurwerk in de bunkers heb staan en geen producten voor de losse verkoop.
We hebben nu eenmaal maar een beperkte opslag en wil blijven garanderen dat iedereen krijgt wat die bestelt heeft, Ik wil niet de mensen vervangers mee gaan geven want daar bestel je niet je producten voor in de voorverkoop.

En aangezien we vorig jaar 100 procent hebben behaald waak ik daar ook voor dat dit ook dit jaar weer gebeurd en dan moet je af en toe keuzes maken die af en toe niet leuk zijn maar voor ons onoverkomelijk zijn.

Gr Wim

Hallo
Dat kan niet via de webshop opgevraagd worden maar is makkelijk zelf te berekenen.
Gewoon een optelsom he, je hebt bijvoorbeeld 3 codes gekocht dus kan je voor 600 euro besteden. Bij iedere bestelling krijg je automatisch een bevestiging van je bestelling.
Dit bedrag trek je van je totale tegoed af en je weet wat je over hebt en nog kunt besteden.
Zodra je totale tegoed is opgebruikt maken wij de afhaal kaart aan met de totale bestelling daarbij.
Met deze kaart kun je dan op de verkoopdagen je vuurwerk afhalen.

Gr Wim

En nog een ander vraagje wat ik in het andere topic had gezet; Kan je ergens je saldo opvragen hoeveel geld er nog op je code staat?

Hallo
Die kunnen we er niet meer bij zetten want kom anders met de ruimte in de problemen.
Er staan nu eenmaal aantallen bij een aantal producten en daarvoor geldt dan ook als ze op zijn zijn ze op.
Ik kan dat wel steeds aanvullen maar dan is aas een ander product ook op en moet ik die ook weer aanvullen met het probleem dat ik aas alleen maar voorverkoop vuurwerk in de bunkers heb staan en geen producten voor de losse verkoop.
We hebben nu eenmaal maar een beperkte opslag en wil blijven garanderen dat iedereen krijgt wat die bestelt heeft, Ik wil niet de mensen vervangers mee gaan geven want daar bestel je niet je producten voor in de voorverkoop.

En aangezien we vorig jaar 100 procent hebben behaald waak ik daar ook voor dat dit ook dit jaar weer gebeurd en dan moet je af en toe keuzes maken die af en toe niet leuk zijn maar voor ons onoverkomelijk zijn.

Gr Wim

Ja, maar nu kunnen er wel hele kartonnen besteld worden? Die moeten ook in de bunker staan? Ik denk dat het echt geen slechte zet is Wim, de cruise rockets er gewoon bij! Zijn de beste gilpijlen die er zijn:wink:

Hallo
Dat kan niet via de webshop opgevraagd worden maar is makkelijk zelf te berekenen.
Gewoon een optelsom he, je hebt bijvoorbeeld 3 codes gekocht dus kan je voor 600 euro besteden. Bij iedere bestelling krijg je automatisch een bevestiging van je bestelling.
Dit bedrag trek je van je totale tegoed af en je weet wat je over hebt en nog kunt besteden.
Zodra je totale tegoed is opgebruikt maken wij de afhaal kaart aan met de totale bestelling daarbij.
Met deze kaart kun je dan op de verkoopdagen je vuurwerk afhalen.

Gr Wim

Oke, Wim! :)
Een handig systeem in mijn ogen. Als je meerdere malen besteld, is het dan mogelijk om later als je tegoed op is 1 tijd op te geven of moet dat per bestelling hetzelfde zijn. (dit omdat ik nog niet zeker weet wanneer ik tijd heb de laatste 3 dagen)

PS: Misschien is het handig om een siervuurpijlenpakket uit het assortiment te halen want ik denk dat er meer vraag is naar de cruise rockets. :wink:

:bye:

Vanmiddag ben ik even bij Wim in Leiden wezen buurten. Een gezellige ontmoeting met uiteraard vuurwerk als hoofdonderwerp, maar ook darten, voetbal en een chickie die over tatoos kwam praten. Helemaal goed!

Ik heb ook nog even een paar foto's gemaakt:

De nieuwe locatie in Leiden:
5812921633_1e4efccea2_b.jpg

5812920765_9e9f970a62.jpg

5813490302_1bc6499124.jpg

Uiteraard mag Wim zelf niet ontbreken:
5813489438_a5966042a6.jpg

En natuurlijk de Vuurwerk4all-bus:
5812920953_e7ce395b3f.jpg

Tot slot ook nog wat strooimateriaal meegekregen:
5812920889_9681d8c45b.jpg

Wim, nogmaals bedankt voor de gezellige ontvangst en graag tot gauw!

Laatst bewerkt:
Hallo
Op het moment dat je codes op zijn gaan we de bestelling aanmaken.
Op dat moment gaan wij contact met je opnemen wanneer je het wilt halen.
Dit komt namelijk ook op de afhaalpas te staan.
Deze verzenden we dan naar je met je totale bestelling zodat je die nog even kan checken.

Gr Wim

Oke, Wim! :)
Een handig systeem in mijn ogen. Als je meerdere malen besteld, is het dan mogelijk om later als je tegoed op is 1 tijd op te geven of moet dat per bestelling hetzelfde zijn. (dit omdat ik nog niet zeker weet wanneer ik tijd heb de laatste 3 dagen)

PS: Misschien is het handig om een siervuurpijlenpakket uit het assortiment te halen want ik denk dat er meer vraag is naar de cruise rockets. :wink:

:bye:

Hai Gizmo Je bent altijd welkom he je weet waar ik zit nu ha ha

gr wim

Vanmiddag ben ik even bij Wim in Leiden wezen buurten. Een gezellige ontmoeting met uiteraard vuurwerk als hoofdonderwerp, maar ook darten, voetbal en een chickie die over tatoos kwam praten. Helemaal goed!

Ik heb ook nog even een paar foto's gemaakt:

De nieuwe locatie in Leiden:
Bekijk bijlage 7383

Bekijk bijlage 7388

Uiteraard mag Wim zelf niet ontbreken:
Bekijk bijlage 7386

En natuurlijk de Vuurwerk4all-bus:
Bekijk bijlage 7385

Tot slot ook nog wat strooimateriaal meegekregen:
Bekijk bijlage 7384

Wim, nogmaals bedankt voor de gezellige ontvangst en graag tot gauw!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan