Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus nou moet ik weer een profesiole bende oprichten om dit ongedaan te maken?
Verdomme, weet je wat die oost europese skimmer-experts wel niet kosten? Meer dan het minimumloon dan dat die aspergerstekers verdienen hoor!

Ha nee Wim, tis op zich al triest zat dat je zulke maatregelen moet nemen, omdat je door klanten geflest wordt.

Zou je mij uit kunnen leggen hoe mensen met een grote bestelling hun spullen nu af moeten halen als ze het niet in één keer mee kunnen krijgen dan?
Ik bedoel, op een lijstje kan je wegstrepen en handtekening laten zetten door de verkoper van wat er al mee gegeven is. Die mogelijkheid heb je niet met een chipcard natuurlijk.

Hai
Dat is ook nooit nodig want als men het vuurwerk afhaalt en je hebt natuurlijk maar 2 handen dan staan er bij ons zat medewerkers klaar die met je mee kunnen lopen zodat de bestelling in 1 keer mee kan.

En je hebt toch fe formulieren meestal wel bij je.
Dus wij nemen en lezen alleen het afhaalpasje in.

Bij extreem grote bestellingen maken we toch even een afspraak dat we daarvoor een uurtje eerder aanwezig zijn o.i.d. zodat dat allemaal goed gaat.

Gr Wim

Hai
Dat is ook nooit nodig want als men het vuurwerk afhaalt en je hebt natuurlijk maar 2 handen dan staan er bij ons zat medewerkers klaar die met je mee kunnen lopen zodat de bestelling in 1 keer mee kan.

En je hebt toch fe formulieren meestal wel bij je.
Dus wij nemen en lezen alleen het afhaalpasje in.

Bij extreem grote bestellingen maken we toch even een afspraak dat we daarvoor een uurtje eerder aanwezig zijn o.i.d. zodat dat allemaal goed gaat.

Gr Wim

Wat verstaan jullie onder een extreem grote bestelling?:p

Maar hebben jullie de bestelling niet al bij elkaar verzameld klaarliggen dan?
Dan weet je dat als de bestelling weg is, de klant al is geweest :wink:

Anyway, kzie het nog niet op de site staan, maar stuur er maar een op hoor :)

@Bassie: Ik neem aan een getal met 4 cijfers voor de komma :D

Wim, ik zie op de site dat je inmiddels de Event Cakes in je assortiment hebt opgenomen. Een bewijs dat je luistert naar wat wij freaks, waaronder ondergetekende, vragen.
Petje af, hoor!

Wim, ik zie op de site dat je inmiddels de Event Cakes in je assortiment hebt opgenomen. Een bewijs dat je luistert naar wat wij freaks, waaronder ondergetekende, vragen.
Petje af, hoor!

Hai Cas

Ja er was erg veel vraag naar net als het buurt assortiment dus hebben deze producten gewoon even toegevoegd.

Gr Wim :)

Zojuist heeft vuurwerk4all nu ook marijn in zijn collectie toegevoegd.

Ik zeg woow wat een gekkenhuis wordt dat!!

Wim super man!

Rik.

Wow, Over goed nieuws gesproken!
Marijn met 50% korting! Koeink!

Ik hoop dat m'n persoonlijke favorieten Vetjes, Jaloers en de Vette Marja ook in de webshop terechtkomen.
De Hoogmoed mag ook wel bij nader inzien, en Tweelingen en Vraatzucht...

Komt Diamond Professional nog wel even terug?

Laatst bewerkt:
Erg fijn natuurlijk dat er zoveel in de collectie komt!:) Maar wat ik me toch sterk af begin te vragen, Kan jij (Wim) nu nog garanderen dat mensen hun producten gaan krijgen die zij besteld hebben ipv dat zij naar huis gestuurd zullen gaan worden met vervangers? Je kunt nu natuurlijk veel minder van alles kwijt in de bunkers, met zo een breed scala aan artikelen!

Het is gewoon een vraag, geen aanval. Ben er gewoon erg benieuwd naar:angel:

Je bedoeld dat je Wim erop wilt wijzen, dat ze niet dezelfde fout moeten maken als dat ik las bij Steenbergen?

doel niet gelijk op steenbergen, daar waren namelijk ook andere problemen naar mijn zeggen... Maar dat even terzijde. Het gaat mij erom dat als ik bijvoorbeeld een great wall of china bestel ik deze ook 99% zeker ga krijgen. Leveringsproblemen kunnen altijd voorkomen en dat kun je een winkel eigenlijk ook niet kwalijk nemen vind ik.

Dus tjah, even afwachten op antwoord van Wim zelf:)

nice! Maar tis voorverkoop-only he, dus dan kan Wim toch gewoon half december het werkelijke aantal doorgeven, zodat ie precies genoeg heeft?

geen idee hoe het precies werkt, wanneer alles besteld moet worden en geleverd word enzo...

Anyway, hoogmoed is natuurlijk altijd leuk! :D

Erg fijn natuurlijk dat er zoveel in de collectie komt!:) Maar wat ik me toch sterk af begin te vragen, Kan jij (Wim) nu nog garanderen dat mensen hun producten gaan krijgen die zij besteld hebben ipv dat zij naar huis gestuurd zullen gaan worden met vervangers? Je kunt nu natuurlijk veel minder van alles kwijt in de bunkers, met zo een breed scala aan artikelen!

Het is gewoon een vraag, geen aanval. Ben er gewoon erg benieuwd naar:angel:

Hallo
Ja dat kunnen wij garanderen.
Wij werken in Leiderdorp en Leiden tijdens de verkoop alleen met de gehele lijn bonfire.

We hebben dus in de bunkers zat ruimte voor de extra artikelen.
Daar is in Leiderdorp extra ruimte voor gereserveerd.

Wij verpakken alles al met de 2 kerstdagen zoals afgelopen jaar en we hebben een 100% leveringsgarantie behaald.

Wij vinden wie in de losse verkoop komt ja dan moet je afwachten wat er nog is maar als je een voorbestelling doet dien je te krijgen wat je voorbesteld.
Wij hebben opslagvergunnning voor het gehele jaar en de voorraden uit de voorverkoop artikelen zijn de aantallen van ook al gereserveerd bij de fabrikant.

Dus de losse verkoop is ook belangrijk maar de voorverkoop moet gewoon 100% zijn. Mocht het echt uit de hand lopen dan gaan we in leiden 1 dag alleen maar voorverkoop laten afhalen en geen contante verkoop.

Dus let op eind van het jaar dat we gewoon de 100% weer gehaald hebben

gr wim

Hallo Allemaal
Marijn komt niet in de collectie.

Ik heb net een heel fijn gesprek gehad met de dame van marijn.
Echter zijn er regiobeschermingen en wij vallen daar dus net in.
Tevens kunnen we ook niet de gehele collectie opnemen.

Ik respecteer dan ook de beslissing van Marijn dat zij zich houden aan hun beleid.
Het was gewoon een zeer leuk en verhelderend gesprek waarin alles even is doorgesproken.

Ik kan jullie dus helaas niet aan Marijn helpen die zullen jullie dan bij een andere dealer moeten halen.

Gr Wim

Kijk daar is over nagedacht dan!:) Vandaag komt m'n loon weer binnen, vanmiddag dus maar 5 bonnetjes bestellen!

Bedankt voor je reactie Wim.

:bye:

Hallo Allemaal
Marijn komt niet in de collectie.

Ik heb net een heel fijn gesprek gehad met de dame van marijn.
Echter zijn er regiobeschermingen en wij vallen daar dus net in.
Tevens kunnen we ook niet de gehele collectie opnemen.

Ik respecteer dan ook de beslissing van Marijn dat zij zich houden aan hun beleid.
Het was gewoon een zeer leuk en verhelderend gesprek waarin alles even is doorgesproken.

Ik kan jullie dus helaas niet aan Marijn helpen die zullen jullie dan bij een andere dealer moeten halen.

Gr Wim

Mmm, dat is minder! Zal er misschien nog naar een alternatief gekeken gaan worden? Cafferata zal namelijk ook niet mis zijn in de collectie:rolleyes:

Kijk daar is over nagedacht dan!:) Vandaag komt m'n loon weer binnen, vanmiddag dus maar 5 bonnetjes bestellen!

Bedankt voor je reactie Wim.

:bye:

Hallo
Ja ik ben dat zo gaan doen omdat ik toen ik zelf nog vuurwerk kocht er helemaal naar van werd dat ik bijvoorbeeld 10 doosjes thunder kings had besteld en 10 doosjes screamer kings kreeg.

Toen ik dus zelf een winkel begon heb ik gelijk gezegd dat gaat niet gebeuren en dat is afgelopen jaar ook gelukt.
Het is een organisatie maar ook wel leuke kerstdagen ha ha
2 kerstdagen lang vuurwerk verpakken ha ha

Nogmaals voorverkoop is heel belangrijk je bestelt tenminste niet voor niets voor. als je een vakantie vooruit boekt naar spanje wordt je tenslotte ook niet naar egypte gestuurd ha ha

gr wim

jammer dat marijn er niet inkomt! maar de collectie blijft top!
Ik heb net toch maar stiekem me 5e bonnetje gekocht, kon het niet laten (vriendin word boos vanavond ) :P maar goed, het blijft me grootste hobby!
ik zie wel net toevallig op de site dat er al een kopje van Marijn was aangemaakt !
en hebben jullie enig idee wanneer de site verder geupdate word? met de paketten pijlen en nieuwe producten en prijzen?

mvg koen

jammer dat marijn er niet inkomt! maar de collectie blijft top!
Ik heb net toch maar stiekem me 5e bonnetje gekocht, kon het niet laten (vriendin word boos vanavond ) :P maar goed, het blijft me grootste hobby!
ik zie wel net toevallig op de site dat er al een kopje van Marijn was aangemaakt !
en hebben jullie enig idee wanneer de site verder geupdate word? met de paketten pijlen en nieuwe producten en prijzen?

mvg koen

Hallo Koen ja ik vind het ook jammer maar het is niet anders.
Wat betreft de nieuwe prijzen ed. kan ik pas updaten als ik deze heb.
Ik heb als het goed is aankomende week de afspraak met bonfire.
En als het dan goed is heb ik ook de prijzen die ik dan gelijk ga Updaten.

Gr Wim

Kon de verleiding niet weerstaan en heb net dan ook maar even 2 bonnen besteld, kan ik de rest van de week even puzzelen wat voor bestelling ik ga plaatsen :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan