Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai

Hai

Moet dat nou, net nadat ik alvast wat besteld heb? :P

Hai Chris je mailde al dat je nog wat wilde bestellen en of dat gecombineerd kan worden en ja dat kan en op dat moment geldt gewoon het hele bedrag voor de actie maar wel alleen als het in de actie periode besteld is.

gr wim

Laatst bewerkt:
Hai Allemaal,
We hebben de actie online staan dus.
De nieuwe producten komen pas later in het jaar als deze bekend zijn.
Maar alles wat er nu op staat doet mee voor de actie ook de uitverkoop artikelen.

gr wim

We weten nog niet precies wat maar dat zal wat later in het jaar worden.
Ik heb wel de catalogus maar op hun site is nog niet veel aan filmpjes te vinden dus vandaar.

gr wim

Voor filmpjes voor Rubro producten kun je natuurlijk ook terecht op ons fantastische forum , zie hier :)

Betreft Nieuwe Voorkant

Betreft Nieuwe Voorkant

Hallo Allemaal;
Ik ben even bezig met een nieuwe voorkant.
Zou graag even horen wat jullie er tot nu toe van vinden.

De links op de voorpagina gaan door naar de webwinkels maar daar kom je dan op een algemene pagina nog terecht. Deze links pas ik later aan als ze gevuld zijn.

Omdat het op 2 plekker verschillende collectie's zijn heb ik gekozen voor 2 webwinkels dus dacht dat op deze manier op te lossen.
De test staat hier

Gr Wim

Ik heb ook wel eens websites gemaakt en mijn mening is dat je de start/home pagina zo moet maken dat je alles in een keer ziet en niet hoeft te scrollen, dus zou ik die grote banner van officieel dealer van Bonfire en Dynasty lekker weglaten en Dynasty bij het bovenste logo erin verwerken. Van de Text Zena Collection zou ik het woord collecttion weglaten, het worrd Zena is al een begrip genoeg.
DE afbeeldingen van Bonfireworks zou je misschien aan de rechterkant van het hoofdlogo kunnen plaatsen ?

Ik heb ook wel eens websites gemaakt en mijn mening is dat je de start/home pagina zo moet maken dat je alles in een keer ziet en niet hoeft te scrollen, dus zou ik die grote banner van officieel dealer van Bonfire en Dynasty lekker weglaten en Dynasty bij het bovenste logo erin verwerken. Van de Text Zena Collection zou ik het woord collecttion weglaten, het worrd Zena is al een begrip genoeg.
DE afbeeldingen van Bonfireworks zou je misschien aan de rechterkant van het hoofdlogo kunnen plaatsen ?

Hallo
Ik heb even gekeken op internet wat de meest gebruikte resolutie is en dat is 1024 x 768 daar heb ik ook de pagina op gemaakt als je in die resolutie kijkt heb je ook geen scrollbalken anders zou ik naar 800 x 600 moeten maar dat wordt zo goed als niet meer gebruikt dus vandaar.

Wat betreft de andere dingetjes daar ga ik vanavond even mee aan de gang dus als ik dat gedaan heb geef ik wel weer even een gilletje ha ha
Alvast bedankt voor de reactie

gr wim

Ik zie dat de Heavy 4 in de uitverkoop staat, wordt die aan het eind van het jaar niet verkocht?
Heavy 3 staat wel bij de gewone Dynasty stuff.

& is het mogelijk om nog de Asian Thunder line toe te voegen, zodat ik die nu ook al kan bestellen? :D

Laatst bewerkt:
Ik zie dat de Heavy 4 in de uitverkoop staat, wordt die aan het eind van het jaar niet verkocht?
Heavy 3 staat wel bij de gewone Dynasty stuff.

& is het mogelijk om nog de Asian Thunder line toe te voegen, zodat ik die nu ook al kan bestellen? :D

Hai de heavy 3 blijft er inderdaad in end e andere 2 niet.
Wat betreft de asian thunder line die zal ik eens gaan bekijken.

gr wim

Hallo Allemaal,
Wij willen in Leiden in de collectie een Rubriek met een 5 tal knalcake's opnemen.

Wat zijn volgens jullie de beste 5 om in die rubriek op te nemen.
Graag jullie reactie's.

gr wim

- silver salute (wolff)
- salute (wolff)
- hoogmoed (witte tenten)

Dat zijn mijn 3 favorieten, Broekhoff heeft ook nog een fan-shape knalcake, dat zou goed zijn voor de afwisseling. Naam is dacht ik Thunder Defense.

1. Thunder Coloured Heaven - Zena
2. Silver salute - Wolf
3. Mc Thunder - Lesli
4. China Thunder - Katan
5. Exponential A en B - Zena

Laatst bewerkt:
HEYYY WIM,
DIT ZIJN MIJN FAVORIETEN:

1. Silver salute
2. Bic mc thunder
3. Thunderking xxl

groetjes mart

Persoonlijk zou ik even wachten op, wat nieuw komt dit jaar.
Gr Wim

Hallo Wim
Ja ik weet het dat het vroeg is maar ik doe dit bewust.
Omdat de nieuwe winkel erbij komt en we dus met 2 webwinkels gaan werken moet ik dus deze beide in elkaar zetten.
In de tussentijd moeten we ook leiden volledig opbouwen dus de kluizen bouwen de hele winkel gaat hier dus op ze kop.
En wil dus nietw eer alles op het laatste moment doen dus ben de meeste dingen die ik al kan doen nu al aan het doen nu ik daar nog even de tijd voor heb.

gr wim

- silver salute (wolff)
- salute (wolff)
- hoogmoed (witte tenten)

Dat zijn mijn 3 favorieten, Broekhoff heeft ook nog een fan-shape knalcake, dat zou goed zijn voor de afwisseling. Naam is dacht ik Thunder Defense.

Hallo Teun
Dank je voor het antwoord maar broekhoff is geen optie voor ons.
De andere nieuwe winkel die er komt in leiderdorp die met de 2 XXen heeft afgedwongen bij broekhoff dat ze ons niet mogen leveren zelfs geen pyropower ha ha dus broekhoef is bij ons er volledig uit.

gr wim

Ik heb ook wel een paar bescheiden suggesties:
- Silver salute
- (big) MC Thunder
- Thunderking XXL
- Hoogmoed
- Thunder Salute

Dit zijn in mijn ogen wel de beste knalcakes op dit moment. ( ik kan er natuurlijk altijd wel 1 of 2 vergeten :p )

Silver Salute en de Salute hebben jullie natuurlijk al :)
Bonfire ook(Colourfull Thunder Tail)

Asian Thunder Cake (25 shots) en de 100 shots variant zouden leuk zijn :)
Die bedoelde ik ook met de Asian Thunder lijn, + de Asian Thunder Rockets.
De Singleshot Asian Thunder Bulkpack verkopen jullie al, dus moet niet zo moeilijk zijn om deze ook mee te krijgen?
Anders neem ik ze natuurlijk wel mee aan het einde van het jaar van die vuurwerkmunten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan