Vuurwerk4all Leiderdorp start nu al de aktie verkoop!

Hallo Allemaal.

Wij gaan dit jaar nieuwe collectie's verkopen.
Al het andere gooien we dus in de actie.
We hebben er voor gekozen de aktie nu al open te gooien.
Alle artikelen hebben we een aardig eind gereduceerd tot hele aantrekkelijke prijzen.
Voor alle artikelen geldt wel op = op.
In de webwinkel staat netjes aangegeven hoeveel er nog op voorraad is.

De webwinkel van vuurwerk4all vind je hier

Iedereen alvast een hele prettige zomer toegewenst.

Gr Wim Vuurwerk4all Leiderdorp.

Wim, welkom op ons forum en bedankt dat je onze leden de gelegenheid geeft om gebruik te maken van kortingen via deze voorverkoopactie.
Een vraag: mensen kunnen nu bestellen, maar dienen nu ook te betalen?

hai moontan

hai moontan

Wim, welkom op ons forum en bedankt dat je onze leden de gelegenheid geeft om gebruik te maken van kortingen via deze voorverkoopactie.
Een vraag: mensen kunnen nu bestellen, maar dienen nu ook te betalen?

Met deze voorverkoop dient men wel gelijk te betalen.
Waarom zou je zeggen ?

Wij hebben eerder zo een actie gedaan met een voorbestelling vroeg in het jaar en mensen konden in de winkel betalen bij afhalen en alles was uitverkocht.
Totdat de mensen het moesten afhalen en niet kwamen opdagen.
Met als gevolg dat we met de ruimte voor de andere voorverkoop in de knoei kwamen omdat dus de verkopen niet afgehaald werden.

Kijk zijn het producten die je in de huidige collectie houdt is het geen probleem dan gaan ze gewoon de schappen weer in.

Maar in dit geval worden deze actie producten ook niet in de folder meegenomen.
Dus willen we het op deze manier doen zodat we zeker weten dat het afgehaald wordt.

En mensen hoeven zich niet te haasten want de actieverkoop blijft geldig tot 1 december van dit jaar.
Het is wel alleen zo dat op = op want we hebben niet al te veel meer zoals je in de webshop kunt zien.

Gr Wim
Vuurwerk4all Leiderdorp.

Ik weet niet of de verschillende importeurs hier zo blij mee zijn. Aangezien er dingen te zien zijn, die volgensmij nog niet naar buiten mochten komen.

Zo zit de pro - line mini gewoon in het assortiment.

Mooie actie!
Maar wat me wel opvalt er staan een hoop nieuwe producten. Ik heb ze tenminste nog niet gezien.
Gaat VWC deze gelijk online op haar site zetten of wachten ze tot ze de informatie hebben van importeurs zelf?

Ik weet niet of de verschillende importeurs hier zo blij mee zijn. Aangezien er dingen te zien zijn, die volgensmij nog niet naar buiten mochten komen.

Zo zit de pro - line mini gewoon in het assortiment.

Oude voorraad zal dat dus wel zijn, die proline mini.

Leuke actie vind ik het, top :wink:

Oude voorraad zal dat dus wel zijn, die proline mini.

Leuke actie vind ik het, top :wink:

De Pro-Line mini die ik dit jaar had, zag er toch een stuk anders uit. Want volgensmij zijn dit de nieuwe labels. :wink:

Voor de rest vind ik het jammer dat er niet zo heel veel toppers bij zitten. Alleen een paar dingen van de dynasty collection spreken mij aan.

De Pro-Line mini die ik dit jaar had, zag er toch een stuk anders uit. Want volgensmij zijn dit de nieuwe labels. :wink:

Voor de rest vind ik het jammer dat er niet zo heel veel toppers bij zitten. Alleen een paar dingen van de dynasty collection spreken mij aan.

Dit zijn geen nieuwe labels maar de labels van Pyro Profs gewoon een omlabeling van de Proline collectie :wink:

Helaas zijn de voor mij interessante producten al uit voorraad.

Leuke actie dit!
Ik hoop dat meer winkels hier een voorbeeld in zien. Een goed plan om zo van je overtollige collectie af te komen bij Freaks. Ik weet alleen niet of alles verkocht raakt op deze manier. Zo goedkoop is het nou allemaal ook weer niet.
(20 - 30% korting krijg je ook al bij de meeste winkels bij grotere afname's...)

Jos, bedankt voor je laatste reactie.
Ik hoop ook dat er meerdere winkels zullen gaan volgen.
Ik zie er wel brood in.
Toevallig heb ik vorig jaar over dit onderwerp een enquete gestart.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=10454
Toen bleek dat 50% van de stemmers voorverkoop met kortingen ook wel zien zitten.
Het grappige is dat in een land als Duitsland dit fenoneem al jaren bestaat en het daar heel gewoon is

De Dynasty cake,s uit de actieaanbieding zijn al uitverkocht.

Verder:

Dit jaar gaan we ook een product cd uitgeven.
Wilt u de product cd GRATIS thuisgestuurd krijgen zodra deze uit is.
Vul dan even het formulier aanvragen catalogus in in het menu speciaal aan de linkerkant in.

http://www.vuurwerk4all.nl/

Ik vind het een hele goede actie en ik ben benieuwd of dit een voorbeeld gaat worden voor andere verkooppunten, het enige wat ik niet zou doen is het volgende wat op hun site staat :

Tevens gaan we dit jaar Niet 1, Niet 2, Maar 3x een 107 cm lcd tv verloten.
Iedere verkoopdag laten we om klokslag 17.00 uur een klant een lot uit de grote ton trekken.

Ik, en dan spreek ik puur vanuit mezelf, zou geen dure tv's verloten maar de waarde van zo'n tv in vuurwerk. Dat spreekt menig vuurwerkliefhebber toch veel meer aan ?

De Dynasty cake,s uit de actieaanbieding zijn al uitverkocht.

Verder:

Dit jaar gaan we ook een product cd uitgeven.
Wilt u de product cd GRATIS thuisgestuurd krijgen zodra deze uit is.
Vul dan even het formulier aanvragen catalogus in in het menu speciaal aan de linkerkant in.

http://www.vuurwerk4all.nl/

Dat is wel heel erg tof moet ik zeggen:)
Als die uit is, ga ik hem direct maar even bestellen!

@torr,
Ik denk dat voor de reguliere klanten een lcd tv het erg goed kan doen. Veel beter dan extra vuurwerk, aangezien veel mensen al tevreden zijn met een lcd tv. Ook al heb ik ook voor mezelf liever gratis vuurwerk:p

Back
Bovenaan