Vuurwerk24.NL

moontan

VWC lid
Welkom op vuurwerk24.nl

http://www.vuurwerk24.nl/

RotatorBanner2.jpg

Vuurwerk24.nl bied u een overzicht van de premium vuurwerk verkooppunten van Nederland. Onze verkooppunten zijn onafhankelijk van het assortiment van leveranciers en bieden daarom elk een groot assortiment van het beste vuurwerk op de Nederlandse markt. Kies hieronder een premium vuurwerk verkooppunt bij u in de buurt.

Dealers:

ABC Vuurwerk ARKEL
Vlietskade 1513
4241 WH ARKEL

VOOR HET MOOISTE VUURWERK !!!!
Fireworks Rotterdam
Rhijnauwensingel 271
Beverwaard
.
Rijswijkse Vuurwerkhal
Koopmansstraat 5a
2288 BC Rijswijk
070-4150441
www.vuurwerkhal.nl

Souman Vuurwerk
Zuiderzeestraatweg 34
8051 SN Hattem
Tel-0384449042

Verbakel Vuurwerk
Westlaan 6
2641DM Pijnacker
015-3692478
[email protected]
www.verbakelvuurwerk.nl

VUURWERK JOHNDEKNALLER
Vlaardingenstraat 41, 1324 LB Almere
Binderij 21, 1321 EG Almere
Tel. nr. 06-53139475

West vuurwerk
Sontweg 15
GRONINGEN
9723 AT
Nederland
+31(0)50-3117227

Vuurwerk24 gaf ongeveer 2 maanden terug een bijeenkomst in een hotel waar een groot aantal verkooppunten aanwezig was. Het bedrijf had namelijk uitnodigingen gestuurd naar verkooppunten met 'grote' teksten: meer omzet, meer winst enz. Ook zou er een punt komen over gezamenlijke inkoop. Dit zou veel lagere prijzen opleveren volgens hun dus dat was ook eigenljk de reden dat ook wij een kijkje genomen hadden.
Daar in de zaal plaatsgenomen en persoonlijk oogte het al wat rommelig, maargoed dat is natuurlijk persoonlijk. Het concept kwam er eigenlijk op het volgende neer(als ik het goed heb): 1. Gezamenlijke reclamecampagne bij RTL en langs de snelwegen. 2. Gezamenlijke inkoop in china. 3. Een samenwerking met een webdesigner voor een goede webshop.

De reden om te gaan voor ons was dus eigenlijk om meer info te krijgen over de gezamenlijke inkoop. De overige punten hebben wij namelijk al. Een reclamecampagne krijg je in principe al via de importeurs, in ons geval 2 stuks. En de site is ook al in orde.

Toen het punt 'gezamenlijke inkoop' ter sprake kwam werd er eigenlijk niks duidelijk. Met een grote puinhoop tot gevolg. Mensen raakte geïriteerd aangezien ze hun avond vergald hadden aan iets waar niet over nagedacht was. Mensen liepen weg, gingen staan en vragen stellen door elkaar heen waar meneer geen antwoord op had enz. Het liep dus uit op een groot toneelstuk waar ik eigenlijk best wel van heb genoten! haha. Daarnaast moesten eerst een flink aantal winkels zich aansluiten bij hun om de inkoop te realiseren. Om je aan te melden bij hun concept moest je ook nog even een bedrag neertikken van (misschien lieg ik nu hoor) €10.000. Nu komen er bij jullie denk ik ook vragen op zoals: Hoe gaan ze dat doen met verschillende importeurs? Niet alle winkels hebben natuurlijk hetzelfde assortiment.

Maargoed, meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen want er is ook niet zoveel duidelijk geworden die avond. Wanneer de betreffende personen gewoon goede info hadden dan kan je altijd nog beslissen of je het wel of niet doet. Wanneer het natuurlijk zo gaat maakt dat niet echt een verpletterende indruk.

Wel vreselijk veel gelachen achteraf.

Zo te zien is het tot nu toe ook gebleven bij een reclamecampagne en de website. Daarbij wil ik wel zeggen dat de webshop van de rijswijkse vuurwerkhal bijvoorbeeld er goed uitziet!

Gr

Back
Bovenaan