Vuurwerk zorgt voor commotie in Gouda

moontan

VWC lid
Vuurwerk zorgt voor commotie in Gouda

vandaag 12:59
GOUDA - Vijf agenten in kogelvrije vesten zijn maandagmiddag afgegaan op de melding van schoten op de Platteweg in Gouda. Bezorgde buurtbewoners hadden na het horen van de knallen de politie gebeld.

Toen de politie ter plaatse kwam, bleek het te gaan om vuurwerk dat werd afgestoken in een weiland.

Vier jongens in de leeftijd van 19 tot en met 22 jaar oud uit Gouda zijn opgepakt.

http://www.westonline.nl/nieuwsitem/35781

dat is hier in *waar ik woon* ook wel eens gebeurd. kennissen van mij zaten ergens in een park te chillen, en verder op werd vuurwerk afgestoken. toen een van die mensen terug fietste werd hij door 9 politiemensen van zijn fiets getrokken, en gearresteerd. later is er nog iemand opgepakt op verdenking van vuurwapen bezit.

uiteindelijk zijn ze vrijgekomen omdat er geen bewijs was voor de aanklacht. hun verklaringen klopten met elkaar, en ze zijn weer vrij gelaten. of die kinders met het vuurwerk later nog gepakt zijn weet ik niet, maar ik heb er een hard hoofd in.

zo zie je maar, vroeg afsteken, hoe verleidelijk ook, gaat vaak gepaard met een hoop narigheid. of het nu voor jezelf is, of voor de mensen om je heen.

Woon zelf in Gouda, maar heb die knallen niet gehoord. Pas in de avond 2. (Gouda als in ..........)En come op, ik kan brandweerwagens horen aan de andere kant van de stad, laat staan dat ik 2 zogenaamde harde knallen niet kan horen.)

PS: Gouda is echt een vuurwerk stad! Maar er lopen teveel vandalen, sago's etc langs die oud & nieuw voor fanaten als ikzelf verzieken.

Ik heb je adres even weggehaald herdervriend. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zo verstandig om je adres hier in het openbaar neer te zetten :)

Wat is dan het ergste wat er kan gebeuren?

Ik help de politie! Dus...Dan is iedereen (vooral die sago mensen in die flat) blij.

Zolang ze me maar niet kapot bellen gaat alles goed xD

Laatst bewerkt door een moderator:
man man man wat kunnen sommige mensen toch flippen zeg :p

met alle recpect voor mensen met een trauma hoor dat ff voor op :wink:

Back
Bovenaan