Vuurwerk - Zondag met Lubach (S10)

Ik weet niet hoe duur het is, maar in de aankomende maanden reclame tijd kopen en deze filmpjes uitzenden.

Hangt natuurlijk sterk af van een aantal factoren (lengte van het filmpje, hoe vaak uitzenden, de zender en het tijdstip), maar wil je een beetje impact maken, reken dan maar snel op 'tonnen' (zonder subsidie). Die salarissen bij de omroepen moeten ergens van betaald worden.

In Duitsland doen ze dat veel beter daar zenden ze uit dat de mensen van vuurwerk houden en ze laten zien hoe je het veilig afsteekt.
En in nederland zie je vuurwerk altijd alleen maar negatief in de media

Ik heb best al wat vuurwerkfilmpjes gekeken maar deze nog nooit tegengekomen. Ik vind ze wel erg goed, echt met de juiste inslag gemaakt. Niet teveel vingertje wijzend maar op een goede manier die de jeugd denk ik wel zou aanspreken. Waarom wordt dit niet gepromoot op de youtube kanalen van vuurwerk? Kan daar geen samenwerking mee worden aangegaan, daar zit o.a. een groot deel van je doelgroep die je dit wil laten zien.

Het gevaarlijke hieraan is dat hier gisteren 1.3 miljoen mensen naar gekeken hebben.
Het was zelfs bij Radio 2 vanochtend.

Wel beetje oneerlijk dat ze gelijk de minder voorkomende zwaarste cobra gebruiken. Het gaat juist om de cobra 6 die de meeste kopen. Dus geen 100 gram maar 27 gram.

Zelfs zonder geluid spat de arrogantie al van dit zelfingenomen ventje af. Ik bespaar mezelf wat frustratie en een vieze bank door het maar niet te kijken.

Deze discussie is wat lastig te volgen, omdat de één het over Arjen heeft, en de ander over de filmpjes van vuurwerkcheck.

Een caganer is een beeldje dat een gehurkt mannetje met omlaaggetrokken broek voorstelt dat zijn behoefte zit te doen. Zo zie ik Arjen Lubach altijd voor me. Met zijn kakker kuif. Wat er uit zijn mond komt,spoel ik ook liever door.

We hebben inmiddels al veel te vaak gezien wat linkse rakkers in de hedendaagse politiek voor elkaar krijgen hier in Nederland...
Kijk nooit naar die vervelende zelfingenomen mediageile kwal, is niks, was niks en zal nooit wat zijn.
We gaan weer de donkere dagen tegemoet en dat zal dus weer de nodige groeperingen wakker maken om hun puntje te maken waar dan vervolgens heel Nederland achteraan loopt.

Kotsmisselijk wordt ik van dit soort propaganda gelul. De correcte meneer uit hangen, maar met volledige bullshit komen. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat linkse gespuis. Drammers.

Back
Bovenaan