Vuurwerk Zoetermeer [ van Herwijnen ]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de bunkerfoto's?! (I love bunkerfoto's!).

Inderdaad ik had in de openingspost beloofd om die nog te plaatsen, ik ga kijken waar ik ze ergens heb staan en zal dan dan alsnog plaatsen, mocht ik ze niet vinden moet Stefan ze nog wel hebben en zal hij ze hopelijk plaatsen.

Origineel: grabbelton voor 2 euro, met altijd een vuurwerkartikel met waarde tussen 2,95 en 40 euro. Ben altijd wel in voor dat soort dingen!

Deze winkel verdient het om ook dit jaar weer onder de aandacht gebracht te worden!
Altijd goede service en kwaliteit vuurwerk.
Mischien tegen beter weten in hoop ik toch dat de vuurwerkshow waar ik al sinds de eerste keer ieder jaar van geniet toch weer terug komt.:)

Misschien ga ik hier nog wel langs, maar weet iemand of het gratis vuurwerk ook geldig is tijdens deze actie? Aangezien je ook de big momma krijgt bij €350 in de reguliere voorverkoop.

Misschien ga ik hier nog wel langs, maar weet iemand of het gratis vuurwerk ook geldig is tijdens deze actie? Aangezien je ook de big momma krijgt bij €350 in de reguliere voorverkoop.

Van Herwijnen Walking & Outdoor
Dorpsstraat 66
2712 AM Zoetermeer
(079) 316 35 51

Bel ze even, het is koopavond nu

Op het plaatje in de post boven je staat dat de gratis vuurwerk acties niet gelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan