Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vergeleken met voorgaande jaren ben ik al 'iets' meer gaan minderen met vuurwerk. Als ik de collectiefoto zo naast elkaar leg dan zie ik al een klein verschil, alleen vergeet ik dan al snel dat er een groot deel van het vuurwerk niet op de collectiefoto staat. Vanaf dit jaar wil ik wel flink gaan minderen met het kleinere vuurwerk zoals kleine batterijen. Dit jaar veel losse batterijen afgestoken waarbij ik alweer zat te wachten tot ik de volgende uit de kamer kon pakken. Dit jaar gaan we dat gewoon anders aanpakken.
Ik heb natuurlijk 1 grote show weer in de planning staan. Deze moet 2011 overtreffen. Met de plannen die ik na oud en nieuw gelijk al op papier heb gezet moet dat helemaal goed komen. Er zijn zelfs al producten waarvan ik zeker weet dat ik ze moet hebben. Daarnaast wil ik een aantal stookmomenten hebben waarbij ik gewoon een paar cakes naast elkaar zet en aansteek met een aansteekfakkel waarbij ik gewoon ken letten op de timing maar ook gewoon lekker kan genieten van het vuurwerk. Dit jaar ook een keer gedaan en het beviel prima, de buren beschoude het als een mini- show!
En ik wil minder overhouden, minder? Eigenlijk gewoon niets! Dit jaar weer een aantal dingen overgehouden maar gelukkig wel minder als voorgaande jaren. Zit nu net onder de 10 kilo dus ben legaal bezig maar met een schone lijst het jaar ingaan is ook wel eens zo lekker.
Welke producten en aantallen ik zeker wil dit jaar?
Heavy Legend 16 schoten (8) (dit jaar uitverkocht helaas)
Heavy Legend 36 schoten (4)
Heavy Legend 49 schoten (4)
Secret Salute (6)
Hoogmoed (24)
Extreme Salute (12)
1 x of misschien 2 x de Witchcraft.
Heavy Legend 16 schoten (8) (dit jaar uitverkocht helaas)
even tussendoor als ik vragen mag tis nu wel 2012 of komt deze niet meer uit???
Voor 2011 - 2012 was hij uitverkocht bij Rubro Vuurwerk zelf, dat betekende dat winkeliers deze batterij ook niet meer konden leveren. Helaas voor mij want heb al een paar films gezien en hij is echt super! Daarom wil ik hem dit jaar (voor 2012 - 2013) 100% zeker niet missen!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |