vuurwerk voor het jaar 2012/2013

Ik ga sowieso de extreme salute, black out en outblast halen. Verder wil ik de 61 shots salvo potten van loots proberen. Iemand deze al een x getest? En natuurlijk het nodige knalwerk, wat ik er toch elk jaar bij moet hebben. En natuurlijk meer potten, denk voornamelijk salvos en waaiers

Wanneer gaat de eerste webshop open:p

zowie zo stuk of 8x de screeming salute.
aantal heavy legand potjes (mits de prijs zo blijft)

een karton of 3 (4 st per kart) GBV rollen!

voor mij dit jaar ook geen kleine cakes en kleine artikelen meer.
wat op mij whishlijst staat

Producten voor 2012

20x Glorius
16x secret salute
12x tears of beauty
12x silver salute
8x fluted 500
8x hypnotized
8x wasp
4x Earcatcher
4x gorgeous
4x city lights
6x hot canon
3x heavy legend 36
3x heavy legend 49
3x buurt assortiment
2x the cube
6x fire emblem

3x crackling chry
3x 100k
2x Big three
4x eyafjallajokull
8x Mjolnir

geen shells meer, geen profblokken (miss 1 grote)
geen losse knallers meer

dit staat zoieso genoteerd op mijn whishlist en gaat er vast en zeker komen :p

Laatst bewerkt:
Het jaar duurt nog lang, maar er komt meer in dit jaar.

Geen klein vuurwerk meer voor overdag, dit zal ik vervangen door knal en fluitpijlen, en veel verschillende knal en fluit cakes.

In de avond wil ik een show schieten, zodat ik om 00:00 uur wat de lucht in schiet en kan gaan feesten, mijn familie en vrienden is niet meer zo enthousiast en hebben het na een half uur buiten al gezien, wat ik ook wel snap.

Maar goed, de producten die ik neem, daar ging het over, de volgende producten bevielen mij erg goed dit jaar, in de straat, of op een demo:

Tears of Beauty
Silver Willow
Fire Flower
Buurtassortiment
Extreme Salute

Verder zou ik graag de Great Golden Wall van Bonfireworks, nog eens in de straat willen hebben.

Ach het komt vast wel goed, nog maar 361 dagen om over na te denken. :wink:

Dit staat al vast voor dit jaar
1x karton extreme salute
1x karton big extreme 19
Halve karton silver salute
5x fluitbak van 500 schoten
5x fluitbak van 200 schoten

En er komt nog wel wat meer bij

Vergeleken met voorgaande jaren ben ik al 'iets' meer gaan minderen met vuurwerk. Als ik de collectiefoto zo naast elkaar leg dan zie ik al een klein verschil, alleen vergeet ik dan al snel dat er een groot deel van het vuurwerk niet op de collectiefoto staat. Vanaf dit jaar wil ik wel flink gaan minderen met het kleinere vuurwerk zoals kleine batterijen. Dit jaar veel losse batterijen afgestoken waarbij ik alweer zat te wachten tot ik de volgende uit de kamer kon pakken. Dit jaar gaan we dat gewoon anders aanpakken.

Ik heb natuurlijk 1 grote show weer in de planning staan. Deze moet 2011 overtreffen. Met de plannen die ik na oud en nieuw gelijk al op papier heb gezet moet dat helemaal goed komen. Er zijn zelfs al producten waarvan ik zeker weet dat ik ze moet hebben. Daarnaast wil ik een aantal stookmomenten hebben waarbij ik gewoon een paar cakes naast elkaar zet en aansteek met een aansteekfakkel waarbij ik gewoon ken letten op de timing maar ook gewoon lekker kan genieten van het vuurwerk. Dit jaar ook een keer gedaan en het beviel prima, de buren beschoude het als een mini- show!

En ik wil minder overhouden, minder? Eigenlijk gewoon niets! Dit jaar weer een aantal dingen overgehouden maar gelukkig wel minder als voorgaande jaren. Zit nu net onder de 10 kilo dus ben legaal bezig maar met een schone lijst het jaar ingaan is ook wel eens zo lekker.

Welke producten en aantallen ik zeker wil dit jaar?

Heavy Legend 16 schoten (8) (dit jaar uitverkocht helaas)
Heavy Legend 36 schoten (4)
Heavy Legend 49 schoten (4)
Secret Salute (6)
Hoogmoed (24)
Extreme Salute (12)

Aangezien de vele goede berichten over de secret salure zie ik deze graag terug in me collectie volgend jaar! Dit jaar ook de colorful thundertail van Bonfireworks mee gemaakt en die komt ook zeker op me lijstje te staan! Hoop dat er verder weer leuke nieuwe producten komen...

Vergeleken met voorgaande jaren ben ik al 'iets' meer gaan minderen met vuurwerk. Als ik de collectiefoto zo naast elkaar leg dan zie ik al een klein verschil, alleen vergeet ik dan al snel dat er een groot deel van het vuurwerk niet op de collectiefoto staat. Vanaf dit jaar wil ik wel flink gaan minderen met het kleinere vuurwerk zoals kleine batterijen. Dit jaar veel losse batterijen afgestoken waarbij ik alweer zat te wachten tot ik de volgende uit de kamer kon pakken. Dit jaar gaan we dat gewoon anders aanpakken.

Ik heb natuurlijk 1 grote show weer in de planning staan. Deze moet 2011 overtreffen. Met de plannen die ik na oud en nieuw gelijk al op papier heb gezet moet dat helemaal goed komen. Er zijn zelfs al producten waarvan ik zeker weet dat ik ze moet hebben. Daarnaast wil ik een aantal stookmomenten hebben waarbij ik gewoon een paar cakes naast elkaar zet en aansteek met een aansteekfakkel waarbij ik gewoon ken letten op de timing maar ook gewoon lekker kan genieten van het vuurwerk. Dit jaar ook een keer gedaan en het beviel prima, de buren beschoude het als een mini- show!

En ik wil minder overhouden, minder? Eigenlijk gewoon niets! Dit jaar weer een aantal dingen overgehouden maar gelukkig wel minder als voorgaande jaren. Zit nu net onder de 10 kilo dus ben legaal bezig maar met een schone lijst het jaar ingaan is ook wel eens zo lekker.

Welke producten en aantallen ik zeker wil dit jaar?

Heavy Legend 36 schoten (4)
Heavy Legend 49 schoten (4)
Secret Salute (6)
Hoogmoed (24)
Extreme Salute (12)

even tussendoor als ik vragen mag tis nu wel 2012 of komt deze niet meer uit???

Wat ga ik aanschaffen de voor 2012/2013?

Zo ie zo het volgende.
De daylights cakes van lesli, op de screming grills na.
De Panter van Wolff
2 x silver salute voor 10:00 uur
2 x No mercy, en nu wel de goede versie
1 x Rainbow cake van Rubro, dit was echt mijn topper van deze jaarwisseling.
De novelties van Lesli en Beko, erg leuk om te stoken.
1 x de May day
1 x de flying Dutchman
1 x The cube.

----

Wat al 100% is...
1 x 4 space pakket, kon ik op de valreep goedkoop krijgen.
1 x of misschien 2 x de Witchcraft.

Ik wacht rustig af tot Valk en Slooijer weer online komen ze hadden dit jaar top spul voor weinig met de kartonactie.
Thunderstruck zeker 1 karton en van en Big 19 Extreme Salute 2 kartonnen lekker per 4 afsteken.

Secret Salute was ook een erg goede cake dus hier zullen er ook wat van komen.

Verder zie ik wel welke acties er zijn.Ik hoop op leuke acties met Royal Fireworks dat is me vorig jaar zeer goed bevallen.

even tussendoor als ik vragen mag tis nu wel 2012 of komt deze niet meer uit???

Voor 2011 - 2012 was hij uitverkocht bij Rubro Vuurwerk zelf, dat betekende dat winkeliers deze batterij ook niet meer konden leveren. Helaas voor mij want heb al een paar films gezien en hij is echt super! Daarom wil ik hem dit jaar (voor 2012 - 2013) 100% zeker niet missen!

Voor 2011 - 2012 was hij uitverkocht bij Rubro Vuurwerk zelf, dat betekende dat winkeliers deze batterij ook niet meer konden leveren. Helaas voor mij want heb al een paar films gezien en hij is echt super! Daarom wil ik hem dit jaar (voor 2012 - 2013) 100% zeker niet missen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Sorry, kon het niet laten Ruben:p

Rubro staat hoog genoteerd op mijn wenslijst, indien er geen absurde prijsstijgingen plaats vinden dit jaar. BAXXL, Heavy Legend Serie, Thunder Salute hebben zich zeer nadrukkelijk in de kijker gespeeld.
Screaming Salute van Royal beviel ook prima en dit jaar was Hot Chains echt een topper. Van Phlox heb ik erg genoeten en verder kijk ik wel wat Royal dit jaar op de markt gaat brengen.
Verder Bonfireworks, indien prijs redelijk blijft en ik er wat van aan kan schaffen met een mooie korting.

(Tis bijna vloeken in de kerk ja, maar deze drie regionale "rivalen" hebben mij afgelopen jaar wel veruit het beste voorgeschoteld wat betreft vuurwerk. De drie wijzen kwamen uit het oosten. Ik begrijp nu wat ze daar mee bedoelen geloof ik.)

Wolff wacht ik liever even af. Om eerlijk te zijn, vielen mijn Wolff producten afgelopen jaar behoorlijk tegen.

China Red zal ik zeer zeker in de gaten houden. Evenals Hardix. Cafferata (X05 pakket!) idem dito. Mogelijk wat items van Beko (goed te spreken over ti volcano en sky symphony)

Wat er zeker niet in gaat komen zijn GBV, Lesli en Broekhoff. Alhoewel iedere importeur soms best leuke spullen erbij heeft zitten, zijn dit de merken die mij het minste bevallen.

Geen klein grut meer (zei ik vorig jaar ook al) wel nog single shots.
Meer grote cakes ipv budget cakes, meer voor 00:00, en minder voor 10:00.
Minder rollen(dit jaar had iedereen in onze groep wel een paar rollen) het ging echt zo: hee die heb ik ook, en hee die daar heb ik ook.
Meer pijlen, hader dit jaar veel te weinig!
Dit is het wel zon beetje.

Dit jaar heb ik mijn producten erg zorgvuldig uitgezocht. Dit leverde geen enkele teleurstelling op. De hele collectie zou ik dit jaar zo weer kopen. Toch moeten we weer wachten op de demo's en prijzen aangezien de kwaliteit/prijs van verschillende producten nogal springerig kan zijn :(.
Wat er sowieso weer bij komt (mits gelijk in prijs en kwaliteit):
BA XXL
green glitter missile
Zware jongens
Fire flower
Silver willow
Reign of fire
Secret Salute
De rest zien we over 11 maanden wel :wink:

Het is nog te vroeg om te kijken wat ik dit jaar gaat aanschaffen, maar 3 dingen mogen dit jaar niet ontbreken en dat zijn:

1. De Monsterjam.
2. Hoogmoed.
3. De gehele collectie van Chinared, had een aantal producten en wat waren die goed.

En als aanrader kan ik jullie ook de Zodiac lijn van Lesli aanraden, had deze afgelopen oudjaar en ze waren gewoon goed!!!!!!

Ik weet het nog totaal niet. Meerdere mogelijkheden:

* ik koop (vrijwel) niks
* ik koop in de omgeving voor een paar honderdjes wat leuk spul van China Red/Hardix/Cafferata/Marijn
* ik ga ergens een boelboel NL spul met vvk korting scoren
* ik koop enkel één bruut illegaal blok
* ik koop een combi legaal en illegaal

Ik heb nog geen idee. Hangt af van hoe de financiën lopen dit jaar, heb meer hobby's waarvan net een nieuwe die dus geld slokt. Hangt af van waar ik het ga vieren ook.

Back
Bovenaan