Vuurwerk verkoop van start!

Ik kan morgen pas.. de vriend van me moeder haalt in nederland voor 15,15 voor me op vandaag al aan tunderkings etc.. en morgen met me moeder naar duitsland voor 35 euro ofzoiets.. Misschien nog wat geld van haar er bij los peuteren moet alles zelf betalen met o&n jullie ook of krijgen jullie het van je ouders

Zo bij mij is ook alles binnen vanuit Steenbergen, wat is het al een prachtige dag :D :D

Iedereen veel plezier vandaag, geniet ervan!!!

Reportage RTL nieuws verkoop vanuit Rijswijk http://www.rtl.nl/xl/#/u/e0d7296a-7868-374a-a8c7-fc7555fc13c9/

Word je nooit moe van die zielige presentatrices. Alsof ze er verstand van hebben. Net stond daar een gozer te vertellen over de vuurwerkbril. Ding donderderde live uit ze handen en vrolijk verder gaan met halve zinnen. De beelden zijn leuk als RTL maar niet praat, hahaha. We wachten de NOS beelden af....

Valt me ook op dat iedereen schrikt als ze zeggen ik heb 250,- euro uitgegeven. Alsof ze zich ervoor schamen....

Nee man, ik erger mij aan het vuurwerk dat ik uit moet pakken en op moet ruimen. Heb ook nog boodschappen te doen en een huis op te ruimen

Hier mijn eerste foto's...

hrj28g.jpg

yf0a0.jpg

Collectie foto's graag in het daarvoor bestemde topic:wink: Anders gaan er 2 topics helemaal door elkaar lopen. Maar wel mooi spul hoor:)

Ik heb al bij 1 dealer wat afgehaald. Heel weinig, maar toch.
Een pak cruise rockets, shells&mines en aansteeklonten. Morgenavond het grotere deel ophalen :)

haha, ik was te zien op rtl4/7 (H) heel de wagen zat vol...de auto trok bergie op niet meer reden 40 ipv 100 hahaha

Eigenlijk zouden we pas morgen vuurwerk gaan kopen, maar we hebben vanavond al wat leuks gekocht zoals sky thunder pijlen en multi thunderking van broekhoff :D Morgen naar Steenbergen :cool:

ik heb het mijne ook net gehaald, zal straks foto's maken, die muts was nie zo slim, 2x zoveel aansteeklonten gekregen :p

Ik heb mijn spullen ook bijna allemaal binnen..

Eerst naar Lopik, en toen naar Azuma.
En omdat me moeder in een blije bui was, ook nog even naar het tuincentrum gereden om wat klein spul bij te kopen :D

In collectie-topic zet ik zo even een foto ;)

Back
Bovenaan