Vuurwerk Vechtweelde Maarssen

moontan

VWC lid
Vuurwerk Vechtweelde

Vorig jaar zijn wij voor het eerst begonnen met het verkopen van vuurwerk, na heel erg veel jaren van voorbereiden was alles eindelijk goedgekeurd en klaar voor de verkoop. Onze nieuwe bunkers die tot de modernste en veiligste van nederland behoren zijn lekker ruim zodat we veel vuurwerk kunnen opslaan. Zo hebben we vorig jaar bijna niemand teleurgesteld doordat een artikel uitverkocht was. Tijdens de verkoopdagen komt er elke dag een aantal keer nieuw vuurwerk binnen.
Net als vorig jaar gaan we nu ook weer het beste vuurwerk verkopen van Broekhoef: Crown / High Performance / PyroPower / Paketten / aktieartikelen, en van GBV: Pro-Line / Asian style / Aktieartikelen en natuurlijk weer van Marijn. Nieuw van Marijn is de Ongeloofelijk Waanzinnig Lijn van Marijn!
Binnenkort komt onze eigen folder weer uit, deze is dit jaar 24 pagina's dik met meer dan 150 artikelen!!!
Vanaf begin december bent u van harte welkom in onze vuurwerkwinkel aan de rechterkant van ons tuincentrum. Deze winkel is speciaal voor het vuurwerk, en hier kunt u alle dummies goed en rustig bekijken. Tevens kunt u dan direct bestellen.

Contactgegevens
Om in contact te komen met Tuincentrum Vechtweelde kunt u gebruik maken van de onderstaande adresgegevens.

Herenweg 35
3602AN Maarssen
Nederland

T 0346-563397

E [email protected]
I http://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl

NIEUWS

Vuurwerkshow

Vrijdag 19 december zullen wij een vuurwerkshow organiseren i.s.m. Marijn. Deze show zal om 20:00uur beginnen en ongeveer 1 uur duren.
Er zullen de mooiste potten afgeschoten worden van Marijn, Pro-Line en Crown zodat iedereen een indruk kan krijgen welke uitwerkingen de diverse cakes hebben. Tevens zal Marijn een geweldig mooie finaleshow presenteren.
Houd deze site in de gaten voor meer nieuws!

http://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/

We zijn voor dit jaar alweer druk bezig geweest. Het assortiment is bepaald, en al te zien op:
http://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/assortiment/
Prijzen worden later bekend gemaakt. Bestellen kan vanaf half november.

Dit jaar is het assortiment weer uitgebreid. We hadden natuurlijk al een flinke collectie van Crown, Marijn en Pro-Line...... maar nog meer keus is altijd mooier!

Tevens is de vergunning van de vuurwerkdemo rond: 19 december om ongeveer 19.00uur op ons eigen parkeerterrein aan de Herenweg 35 in Maarssen.

Hallo Vechtweelde,

Ziet er weer super uit dat assortiment.
Alleen nog een vraag, wanneer zullen ongeveer de prijzen bekent worden, ben namelijk erg benieuwd naar de prijzen van Aktiepakket A&B en natuurlijk de bulkpack asian thunder in de aanbieding.

Alvast bedankt

Edwin

Hallo Vechtweelde,

Ziet er weer super uit dat assortiment.
Alleen nog een vraag, wanneer zullen ongeveer de prijzen bekent worden, ben namelijk erg benieuwd naar de prijzen van Aktiepakket A&B en natuurlijk de bulkpack asian thunder in de aanbieding.

Alvast bedankt

Edwin
Wij houden de prijzen nog heel even voor onszelf. Ik zal het hier direct posten als de folder af te halen is en de website met prijzen online komt.

Wanneer worden de prijzen bekend gemaakt?
ik kan niet meer wachten !!!!
Maar ik wil vooral de prijzen van Aktie pakket A en Aktie pakket B weten.
En om niet te vergeten de aanbieding van Asian thunder bulk pack 50 stuks

Bedank

vinnie 030

De folders zijn vanaf vrijdag 20 november a.s. af te halen op ons tuincentrum, dan hoop ik alle dummies ook binnen te hebben, en de dummie-etalage klaar te hebben.

De website moet nog op een paar punten aangepast worden, nu zitten er nog kleine foutjes in, en ik wacht nog even met openstellen totdat alles klopt. Er kan dan direct online besteld worden. Bestellen in de winkel kan pas vanaf 7 december.

Het is dus bijna allemaal klaar, alle voorbereidingen kosten echt heel erg veel tijd, zeker met zoveel artikelen!

Laatst bewerkt:
De website is (zo goed als) klaar:

http://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/assortiment/w.vechtweelde.vuurwerkexpert.nl

Ik denk dat we goed onze best hebben gedaan qua groot assortiment en strakke superakties!

Zoals eerder vermeld is de folder vanaf vrijdag af te halen, maar voor wie niet kan wachten staat ie hier ook, ik ben trots op het resultaat:

Ik denk dat er iets fout is gegaan op de website. Bij 'superaanbiedingen' links komt soms een 5000 shots mat langs, maar als ik kies voor 'superaanbiedingen' bovenaan staat deze er niet bij :).

Ik heb het dan over:

http://www.broekhoff.nl/upload/filmthumbs/14_gr.jpg

Voor de rest echt prachtige collectie. Enige nadeel is dat ik niet al te veel budget voor jullie had gereserveerd en ik nu daar met mijn lijstje alweer ruim over heen ben. Veel te goedkoop ook die bulkpack asian thunders :D

Ik probeerde zojuist de Multi thunder toe te voegen.
Dat lukte, maar helaas eenmaal.
Als je het aantal veranderd is er nergens een update knop waar je de nieuwe waarde kan submitten.

Ook werkt het niet als je de multi thunder dan nog een keer toevoegd aan je winkelwagen. Dan blijft het aantal gewoon op 1 staan.

Ook geeft de Multi thunder 0 gram kruit weer.

Ben deze bug nog niet bij andere producten tegen gekomen..

-Roy-

Vanavond een bezoek gebracht aan deze winkel.
En het was een leuke ontmoeting met Douwe van Vechtweelde
Prachtige zaak, er is volop kerstsfeer momenteel
Ontzettend grote ruimtes, ook voor de verkoop van vuurwerk straks
Drie topcollecties worden daar verkocht, kopers zullen aan haar trekken komen daar.
De folders liggen daar in grote getalen voor iedereen klaar.
Vitrines zijn al ingericht, het was dus ouderwets etalage kijken
En zaterdag 19 december, de demo met een grote finale.
Ik kijk er naar uit, we zijn er bij.
Douwe bedankt voor je gastvrijheid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Vechtweelde.

Ik heb mijn vuurwerk besteld bij jullie voor 130 euro.
Op de site staad dat ik een gratis pot erbij krijg plus de super aanbiedingen erbij op geteld want dat gaat vanzelf op jullie site. Maar op het bestelformulier wat ik heb gekregen van jullie bij de winkel staad er geen gratis pot bij.

Dus mijn vraag is krijg ik nu wel of niet een gratis pot erbij?

Alvast bedankt.

groetjes vinnie030

Met gepaste tros kan ik jullie mededelen dat wij nu in het bezit zijn gekomen van een nieuwe opslag- (milieu)vergunning. Wij mogen nu 24.950kg. consumentenvuurwerk opslaan verdeeld over 4 bunker. Na 3 jaar gewerkt te hebben met 10.000kg. verdeeld over 3 bunkers komt deze nieuwe vergunning ons erg goed uit. Afgelopen jaar kwamen we redelijk in de knoei qua leveringen, en waren wij achter de schermen veel te druk met bunkers in- en uitpakken en kiloregistraties doorrekenen. Die probelemen zijn nu dus voorbij.

Onze bunkers zijn gelijk gebouwd voor 50.000kg. opslag, maar om omwonenden en gemeente tegemoet te komen hebben we de oplag verminderd naar 24.950kg. Alle sprinklers, noodstroomvoorziening, wateropslag, muren, deuren etc. zijn wel gebouwd voor 50.000kg. Je kan dus rustig zeggen dat wij wel een van de veiligste bewaarplaatsen van Nederland hebben.

Hier de officiele bekendmaking:
"Bekendmaking beschikking Wet milieubeheer

Gedeputeerde Staten van Utrecht hebben aan Tuincentrum Vechtweelde B.V. te Maarssen een vergunning op grond van de Wet milieubeheer verleend. Het betreft een vergunning voor het wijzigen/uitbreiden van het tuincentrum met de opslag van meer consumentenvuurwerk alsmede het wijzigen van de locatie waar de technische sprinklerruimte en het noodstroomaggregaat komen. Het betreft een tuincentrum waarbij de opslag voor consumentenvuurwerk wordt vergroot tot maximaal 24.950 kg. De inrichting is gelegen aan de Herenweg 35te Maarssen."

Groeten Douwe

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de nieuwe vergunning!
En nu maar vullen die bunkers he...
Ik ben benieuwd wat voor moois jullie dit jaar qua assortiment in petto hebben.

Deze vergroting van de opslag capaciteit is geen overbodige luxe. Natuurlijk hopen we hiermee de klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

Back
Bovenaan