Vuurwerk Vathorst 2017!!! Freak acties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vuurwerkliefhebbers,

Dit jaar openen wij onze vernieuwde vuurwerkwinkel. Dit gaan we groots vieren. Geniet van hoge kortingen, gratis vuurwerk, freakacties, weekaanbiedingen en dagaanbiedingen. Pak nu uw kans en pak dat voordeel.

Wij zijn Vuurwerk Vathorst en al 9 jaar een begrip in Amersfoort en omstreken. Dit jaar verhuizen we naar Leeghwater 15-17. Daar openen we onze vernieuwde vuurwerkwinkel.
Neem snel een kijkje op onze vernieuwde webshop. En maak gebruik van al dat voordeel!!!

Dit jaar willen wij de freaks wat meer tegemoet komen met aanbiedingen. Dit doen we aan de hand van freak acties. Wij zijn trotse dealer van de merken: Zena vuurwerk en Vuurwerktotaal. Neem nu een kijkje in onze vernieuwde webshop.

Er staan een aantal aanbieding op. OP=OP. Elke week zullen er nieuwe aanbiedingen volgen. En zelfs in december zullen we gaan werken met dag aanbiedingen. Houdt ons dus goed in de gaten!

Heb je vragen, opmerkingen, suggesties? Laat wat van je horen!
Welke producten, combinaties en kartonnen willen jullie in de aanbieding zien?
Zet het in het topic neer! En wie weet!

Neem snel een kijkje op: http://vuurwerkvathorst.nl

Leuk dat jullie dit doen en ik ga jullie zeker volgen. Voordeel is dat er nu 1 website is ipv van de aparte websites van Vuurwerktotaal en Zena.

Heel mooi dat jullie ook iets voor de freaks doen. Chapeau!

Maar wel een tip, het lijkt me voor de freak belangrijk te weten hoeveel er van een item in een karton zit. Nu kun je het wel raden, maar lijkt me handiger dit altijd even te vermelden. ;)

Afgelopen maand contact gehad met deze winkel en beviel zeer goed! Snelle en heldere reacties, bedankt! Eind december staat er inmiddels een bezoekje aan deze winkel gepland.

Staan mooie producten bij hoor onder de categorie freak acties. Met name de kartonaanbiedingen zijn erg scherp geprijsd. Een goede verkoop gewenst en ben benieuwd naar de acties die nog komen gaan.

Aaarrgghh.. Eigenlijk klaar met bestellen, maar een kartonnetje CC 2.0 wilde ik nog hebben. 30 minuten rijden... Twijfel Twijfel...

Ik kan me voorstellen dat een hele hoop freaks na het zien van de Trophy wel zitten te wachten op een karton Hyperblitz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan