Janniekske
VWC lid
Ik heb er nu nog geen filmpje van, maar die gaat wel komen. Ik heb z'n BKV pakketje, wat je toen gratis kreeg bij je bestelling kreeg dubbel. Ik ben van plan dat pakketje af te steken en te filmen uiteraard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omdat we toch over bkv hebbeneen kleine dummy potje uit het Lady style mocht iemand een filmpje hebben?
Bekijk bijlage 60987Bekijk bijlage 60988
Hierbij weer een paar foto's van een schitterende folder uit 2002 van Knettergoed (Wolff).
Erg leuk om dit soort oudere folders weer te zien en wat waren de labels geweldig. Dat vader & zoon pakket, ass. Vulcano, de toverfonteinen, zomaar een greep die de meeste van ons wel kennen.
Bekijk bijlage 60997
Bekijk bijlage 60998
Bekijk bijlage 60999
Bekijk bijlage 61000
Bekijk bijlage 61001
Bekijk bijlage 61002
Bekijk bijlage 61003
Bekijk bijlage 61004
Bekijk bijlage 61005
Bekijk bijlage 61006
Mammoet werd los verkocht... voor FL. 9,95 dacht ikMammoet raket aardig wat van afgestoken, zaten volgens mij 4 in een zak. Leuk om de folder te zien !!!
Mammoet werd los verkocht... voor FL. 9,95 dacht ik
Klopt maar zaten per 4 in een zak meen ik me te herinneren.
Meerdere keren gepost volgens mij.
Maar toen ik een paar weken geleden op aanraden van Dim een Billy kast had gekocht en mijn vuurwerk dummy's aan het uitstallen was, viel mij weer op hoe mooi ze eigenlijk zijn.
Mijn dummy rollen.
Double hearts 100.000 klappert.
Bekijk bijlage 61028
Bekijk bijlage 61029
En de gewone 100.000 klapper.
Bekijk bijlage 61030
Bekijk bijlage 61031
Bekijk bijlage 61032
Beide dummy's komen bij Bex vandaan toen Hans Bex ze de winkel heel kort open had.
Ik zou nog een triple herats dummy ophalen, maar dat is helaas niet meer doorgegaan.