Vuurwerkliefhebber34
VWC lid
Ik keek meer naar dallas met j.r.
Dat is ook een optie naar Dallas kijken met j.r.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik keek meer naar dallas met j.r.
Ja klopt, waren de eerste babypijltjes voor mij. Prachtig was dat toen!
Die heb ik serieus op een brandstapel gegooid een aantal jaar geleden.
Vorig jaar per toeval nog een Ego Tripper pakket van BKV bij een lokale vuurwerkwinkel kunnen scoren. Kan het voor die 8eu niet laten liggen, alleen al vanwege de kanonslagen verpakt in het rode papier en prachtige labels. Ook de grondbloemen vond ik erg interessant, omdat die in mijn herinnering vroeger veel beter waren. Heb dit pakket in mijn jeugd nooit gehad, maar het heeft wel meerdere malen op het wensenlijstje gestaan. Ik heb zelfs nog folders waar het pakket in staat.
De kanonslagen vielen helaas erg tegen. Maar de grondbloemen daarentegen waren geweldig. Echt nog van die old school brommende grondbloemen die hard over de stoeptegels tolden. De rest van het pakket heb ik aan nichtjes gegeven en vond het geweldig om te zien hoe zij genoten van die kleine spul. Wel heb ik de labeltjes van de pakjes kanonslagen bewaard, maar voor de rest is het pakket opgegaan. Al met al toch leuk om dit pakket nog eens te hebben gehad.
< foto's >
Vorige week nog een paar op de kop weten te tikken bij mijn lokale verkooppunt![]()
Geen idee of ze er nog zijn op dit moment, maar ze komen bij de decemberhoeve Nieuw-Vennep vandaanNee joh! Daar ben ik al zolang naar op zoek! Waar heb je deze gevonden als ik zo vrij mag zijn? Mag ook via PB uiteraard.
Mooie dingen, heb er ook nog een paar...Vorige week nog een paar op de kop weten te tikken bij mijn lokale verkooppuntBekijk bijlage 58397
Heb deze draaitollen nog liggen. Zijn verschillende varianten, zo blijkt. Een mix van normale, met crackling en met knal. Pakje komt uit 2009. Iemand hier ervaring mee? Vind het zonde om te gebruiken.
Bekijk bijlage 58431
Bekijk bijlage 58432
Heb ze in de jaren 90 ook wel eens gehad die floten toen heeeel goed en lang, vergelijkbaar met de funke luftheuler van nu. Daarna werden ze steeds slechter en goedkoper met als alle andere babypijlen, leuk om te zien was ze al vergeten.
Laatst nog wat dingen gevonden:ATTACH=CONFIG]58497[/ATTACH]