Vuurwerk uit de oude doos

Idd, hier staan oa nostalgische folders opgeslagen! Nu we het toch over deze mooie site hebben, Ik zocht specifiek dit krantje van Lesli uit 1992 voor in mijn verzameling! Deze folder heeft een zeer hoge nostalgische waarde voor mij! Uit deze folder heb ik toen 100 gulden aan vuurwerk mogen bestellen en ik weet nog precies wat ik bestelde nu ik de plaatjes weer zie! De plaatselijke benzinepomp was toen Leslidealer en ik heb deze folder letterlijk binnenstebuiten gekeerd!

https://issuu.com/vuurwerkfolders/docs/1992-1993_nl_huisman_lesli

Dus, heb je deze folder nog en wil je die weg doen, ik heb er best wat centjes voor over!!!

Je hebt PB

Iemand ooit de Up-Up-Up pijltjes gehad? Echt geweldige dingen. Niet alleen leuk stookvoer maar ook gewoon echt kwaliteit. Hele duidelijke 3-traps fluit die ook nog eens afgesloten werd met crackling. Gelukkig heb ik er een paar bewaard:

IMG_2965.jpgIMG_2967.jpgIMG_2968.jpg

Kwam ergens op het net nog wat fotos tegen.
Volgens mij de artillerie canonnade.

5048DD51-F3DC-4A4A-816C-9A2EC0F5DC86.jpeg

Spinning pararchute cake
185FA5EB-30EA-4483-B018-80848B4E5DCC.jpeg

Werden vroeger bij bex verkocht.

Veel losse flodders bij die parachute cake? Lijkt me niet logisch dat hij al is afgestoken en alles weer opgevouwen en terug gepropt is? Naast die lightning thunder ligt ook een losse bombette. Linke soep. Is het de onderkant trouwens waar je tegenaan kijkt?

Weet niet of dit het juiste topic is voor mijn vraag maar heb een doos vol met knallers gehad en zou graag eens weten of onderstaande pakketje echt uit 1995 is.

20190214_153021_resized_1.jpg

20190214_153027_resized_1.jpg

2 verschillende pakketten maar wel met dezelfde nummers en data, is er soms 1 nep en de ander niet of zijn ze allebei van die tijd of juist niet?

20190214_163630.jpg

20190214_163834.jpg

Laatst bewerkt:
Denk dat dit wel het goede topic is daarvoor, er is vast iemand die je er meer over kan vertellen! Ik alleen niet, maar heb wel weer een paar leuke fotootjes. Afgelopen week wat mooie dingetjes binnen gekregen.
Dynamite Dave knalerwten die hoog op mijn lijstje stonden. Helaas niet meer heel mooi, maar ik heb hem in ieder geval!
DSC01350.jpgDSC01351.jpg

Little Generals, zegt mij persoonlijk niet zo veel, maar ze zien er wel gaaf uit. Flink groter ook dan de gewone rotjes.
DSC01361.jpgDSC01362.jpg

Veel losse flodders bij die parachute cake? Lijkt me niet logisch dat hij al is afgestoken en alles weer opgevouwen en terug gepropt is? Naast die lightning thunder ligt ook een losse bombette. Linke soep. Is het de onderkant trouwens waar je tegenaan kijkt?

Volgens de website waar ik die fotos vond zijn ze afgestoken en daarna die rondjes erop geplaats, beetje vreemd ja.

Hier nog een foto met een lunig vuurpijl champion serie, weinig vuurpijlen die beter zijn.

http://www.geocities.ws/Pentagon/Quarters/8154/xxx11.jpg

Back
Bovenaan