Vuurwerk uit de oude doos

Die color crackling is samen met de bkv champion (semi) prof 19 shots serie van bkv, 2 jaar terug veelvuldig op de markt gekomen als restpartij... toen prof, nu gewoon legaal als je kijkt naar de kruitinhoud van 375 gram... color crackling heeft iets van 250 gram uit mn hoofd

Die color crackling is samen met de bkv champion (semi) prof 19 shots serie van bkv, 2 jaar terug veelvuldig op de markt gekomen als restpartij... toen prof, nu gewoon legaal als je kijkt naar de kruitinhoud van 375 gram... color crackling heeft iets van 250 gram uit mn hoofd

Volgens het label heeft hij 198gram zie ik. Verschilde het label misschien bij verschillende badges?
Dat zijn erg leuke restpartijen trouwens..

Episch! een van de eerste jaren dat ik als klein jochie grote mensen vuurwerk:handsup: mocht kopen (van het geld van me pa natuurlijk haha). Had toen ook o.a. die Sifu en de rodeo rider, prachtig om die weer terug zien! Ook die DC fonteinen uit post #458 had ik toen haha. En die sky crossing, wou ik ook dolgraag alleen omdat die er zo cool uitzag, maar was toen aan erg de prijzige kant. Mooi man!

Dit waren ze spolette... 200 gram klopt idd wat betreft die color crackling... die cake was ook een stukje kleiner

Screenshot_20190122-210540_Gallery.jpg
Screenshot_20190122-210556_Gallery.jpg

Super al die activiteit hier! Echt genieten van wat er allemaal voorbij komt. Voor mij is het vooral de Diamond Collection waarvan mij hart sneller gaat kloppen, maar de rest is ook mooi om te zien!

Campie, Wil je me een plezier doen en die si fu eens posten? Ik zag hem net half op een foto... ben wel benieuwd naar die cake. Stond een tovenaar op toch?

Campie, Wil je me een plezier doen en die si fu eens posten? Ik zag hem net half op een foto... ben wel benieuwd naar die cake. Stond een tovenaar op toch?
Geen tovenaar maar volgens Wikipedia staat SiFu voor een leraar of instructeur van Chinese zelfverdedigingskunsten en vechtsporten

Weer een leuk weetje :)

IMG_0023.jpg

Scuurmans die vermeldde ik al, Haarman ken ik helemaal niet ?

@google : Haarman importeert momenteel geen vuurwerk meer maar is wel eenvan de oudere importeurs geweest en heeft sinds Enschede de handdoek in de ring gegooid en ook mede de grote concurrentie

Wat nostalgie betreft, staat Haarman stipt bovenaan, is mijn mening :)

Hier wat fotos:

artikel_header.jpg

phoca_thumb_l_1992 Haarman 01.jpg

scan1.jpg

download.jpeg

(Bron: vuurwerkmuseum.nl)

Zulke folders vervelen echt nooit... zo veel emoties en herinneringen op 1 foto... elke keer weer kriebels

Ik zie echt nostalgische items op die Haarman folder! Items die uit mijn herinnering waren weggevloeid, maar nu weer keihard tevoorschijn komen! Dank voor deze bijdrage! Die VHS en die cdrom heb ik ook nog ergens! Gekregen bij aankoop van zo'n Professional Style pakket! Leuk dat dit topic weer behoorlijk wat activiteit vertoond! Zo kom ik het jaar wel door! Keep up posting!

Nog een paar gevonden uit 2001. Shogun SRA3 vuurpijlen, Golden Bullets van Diamond en nog een totaal overzicht van de eerdere foto's met o.a. Crown en Diamond collection.

IMG_0048.jpgIMG_0051.jpgIMG_0052.jpgIMG_0076.jpg

Back
Bovenaan