Vuurwerk uit de oude doos

Wat een geweldige dingen komen hier weer voorbij zeg. Veel artikelen die nu helaas niet meer te koop zijn maar waar ik nu best wat geld voor over zou hebben.

Ik vond nog 2 oude foto's van mijn collectie rond 2000! Geen idee uit welk jaartal precies! Iemand die mij dat kan vertellen verdient een thanks!

vuurwerkrond2000_1.jpg

vuurwerkrond2000_2.jpg

De Energy van New Spirit, Lesli. Die had ik ieder jaar weer! Mooi goedkope budgetcake was dat. Geeft een nostalgisch gevoel, dat label!

Onder andere een Ferro Flower Thunder Battery en de BKV Fire Volcano's in deze video. De FT Battery knalde boven verwachting goed! Dateerde uit 2006.

De volkanen vielen wel weer tegen.

Klopt, Si Fu, Insomnia, Encounter en Voodoo. Stuk voor stuk prachtige stukken vuurwerk, zelf nog gehad tot ongeveer 12 jaar geleden

Thnx :thumbup:

Ps : zijn deze zo lang mee gegaan, ik dacht dat ze er al waren van af begin 90, maar ik zal me wel vergissen dan.

Waren dat niet de Super 4? Zwaar jeugdsentiment zeg, al die oude Broekhoff potjes..

Dat zou zo maar kunnen, maar of ze die naam hadden dat weet ik niet meer. Enige wat ik wel weet is dat ze behoorlijk zwaar waren. Ik weet nog dat ik echt dacht van zo dit pakket is zwaar. Zeker omdat we dat toen nog niet gewend waren en er tot dan alleen maar licht gewicht potjes en cakes op de markt waren.

Back
Bovenaan