Vuurwerk uit de oude doos

Hij valt helaas een beetje uit elkaar maar dit is de oudste folder die ik bewaard heb. Het is er eentje van de Intertoys Hoofddorp uit 1998 met o.a. Diamond Collection vuurwerk. Uiteraard nog met gulden prijzen :handsup:

voorzijde1998.jpgpaglinks1998.jpgpagrechts1998.jpgachterkant1998.jpg

De vorige foto's waren met Office Lens gemaakt en nu toch maar ff onder de scanner gegooid want dit maakt het iets meer leesbaar :)
#1 voorzijdeboven (2) - kopie.jpg#2 voorzijdeonder (2) - kopie.jpg#3 linkerzijdeboven (2) - kopie.jpg#4 linkerzijdeonder (2) - kopie.jpg#5 rechterzijdeboven (2) - kopie.jpg#6 rechterzijdeonder (2) - kopie.jpg#7 achterzijdeboven (2) - kopie.jpg#8 achterzijdeonder (2) - kopie.jpg

Blijft echt een genot om hier naar te kijken zeg. Bedankt voor jullie tijd en moeite hierin, wordt erg gewaardeerd.

Nog eentje voor vanavond :) Een folder uit 2000 met Crown vuurwerk. Hier staan verschillende producten in die ik in eerdere foto's heb laten zien

#1voorzijdeboven2000.jpg#2voorzijdeonder2000.jpg#3achterzijdeboven2000.jpg#4achterzijdeonder2000.jpg

Dit is een reuze leuk topic. Dus ik ga maar eens mee doen. Te beginnen met wat knallers van GBV:wink: uit 2007 al weer.

IMG_6227.jpg

IMG_6051.jpg

IMG_6226.jpg

Heb deze een aantal jaren geleden al weer ik denk 2011/2012 meegekregen bij een toen Vuurwerktotaal dealer in Amersfoort.
Ik had deze 1e foto besteld maar wist niet dat ik de onderste mee zou krijgen.:p

download.jpg

IMG_6149.jpg

Wat zijn we toch vooruit gegaan he, als je die folder uit '95 ziet.
Toen was de grootste cake een meterpakket fontijn of potje met romeinse ballen

Back
Bovenaan