Vuurwerk uit de oude doos

Hoe heb je die chutes zo stijf gekregen? Maizena/zetmeel?
Haarlak.

Wat betekent "D.O.T. CLASS "C"" ook alweer?
Was/is voor de Amerikaanse markt.
Dat is ook de reden dat er van die gebruiksaanwijzingen erop geplakt werden voor de Nederlandse import, niet in de hand/hond houden.
Dat 'Niet in de hond houden' verhaal, daarvoor heeft een importeur nog een boete voor gekregen.

Haarlak.

Was/is voor de Amerikaanse markt.
Dat is ook de reden dat er van die gebruiksaanwijzingen erop geplakt werden voor de Nederlandse import, niet in de hand/hond houden.
Dat 'Niet in de hond houden' verhaal, daarvoor heeft een importeur nog een boete voor gekregen.
Ik dacht dat dat "hond" gebeuren gewoon een Chinees tikfoutje was zoals wel vaker het geval is. Ik weet niet op welke importeur je doelt, is overigens totaal nieuwe info voor mij. :D Volgens mij waren er meer met deze tikfout.

'Consumer fireworks' oftewel klasse 1.4g
Aha, Amerikaanse classificatie. Toch wel grappig dat dit soort stukjes vuurwerk voornamelijk voor de US markt waren en dan voor export naar niet- US markten er gewoon een stickertje overheen ging. Misschien komt dat wel omdat EN over het algemeen als wereldtaal wordt gezien. Maar dan toch, US classificatie van vuurwerk.

De afgelopen weken heb ik heel wat fotos gepost van oude items maar ik kan niet eindeloos doorgaan (heb alles wel gehad)

Ik sluit af met een foto van wat mooie oude items en mocht ik weer wat nieuws binnen hebben zal ik zeker nog eens een foto plaatsen.😎
Jaa die 95 Astro ook gehad tuurlijk die romeinse kaarsen en draai zon mooie tijd

Back
Bovenaan