Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet geheel oud, maar wel al een tijdje uit het assortiment omdat dit een bijzonder duo was (F3 en F2 singleshot in 1 verpakking. De F3 was een singleshot met een mooie boeket en de F2 singleshot was een mine.
Het plaatje is "geleend" van de site www.xtremerides.nl
Bekijk bijlage 80657
Dit is er toch echt 1 van vroeger!
Op 1 januari het dorp door op parachute jacht.
Hele bomen en voortuinen hingen er toen mee vol in mijn herinnering.
Bekijk bijlage 80725
Importeur "LE", wie was dat?
Ik ben ze overigens nooit tegengekomen. Alleen Astronauten van Schuurmans, Shishing Crackers van Mercurius en Astronauten van Wolff. Maar zoiets karaktervols als dit had ik ook graag eens gehad. Ik herinner mij nog de (volgens mij) Hardix kanonslagen. Totaal zwart label, geen inspiratie of karakter, gewoon niets ugh.
Tegen de tijd dat ik deze zelf kon kopen waren ze niet meer in setjes van 4 o.i.d. te koop, maar altijd in een van de vele Chinese pakket- assortiment. Heb ze gehad in dat "Wolff 4 stuks" assortiment (Happyness vergelijkbaar doosje met o.a. Flying Cranes e.d.). In die tijd stelde de Parachute al niets meer voor. Lichtkogel en parachute kwamen eruit maar daalden snel weer neer en het branden was al snel afgelopen.