Vuurwerk terrorisme in Medemblik

ylke

VWC lid

Redactie – We schrijven zondag 20 november 2011 en al een paar weken is het weer raak in Medemblik wat vuurwerk betreft. Groepjes jongeren, behept met minder dan 2 hersencellen, het IQ van een pantoffeldiertje, terroriseren Medemblik met hun overlast. Waar zijn de Boa’s als je ze nodig hebt?

Was het vorige week zondag al raak op de hoek van de Compaginiesingel/Schuitersvoerderslaan met een TNT-Brievenbus, nu hebben deze straatmongeloen een complete vuilnisbak opgeblazen om daarna met een strakkel plasser van stoerheid weg te rennen.

Medemblik aan Zee vind dat het maar voor eens en altijd moet over zijn met deze terroristen van straatniveau. En daarom looft Medemblik aan Zee een beloning van 150 euro uit aan diegene die ons namen, foto’s weet ik veel wat kan toemailen op [email protected]. Wij zorgen dan, behalve dat ze natuurlijk ook uitgebreid op Medemblik aan Zee worden tentoongesteld als paasvee, deze foto’s/namen bij de politie terecht komt.

Met dank aan de instuurder van de 2 foto’s van de opgeblazen vuilnisemmer. Wat is het volgende ? auto’s? bushokjes? dieren? Help ons deze straatmongolen te stoppen

http://www.medemblikfm.nl/vuurwerk-terrorisme-in-medemblik/

Medemblik looft beloning uit voor vuurwerkvandalisme. Wat een gekken zeg. Overvallers en verkrachters worden via diverse wegen beschermd en voor vandalisme kan dit dan zeker wel?

Die ******s oppakken is terecht. Straffen moeten uiteraard flink zijn. Maar een systeem opzetten waarbij mensen geld krijgen om andere mensen te verraden? Walgelijk!

Fuck dit zeg, zo werkten die jodenjagers in de oorlog om ondergedoken joden op te sporen en over te dragen aan de Duitsers. En dan heeft men het in Nederland over vrijheid en ook nog eens het lef om op 4 mei schijnheilig de oorlog te gaan herdenken ook, terwijl men klaarblijkelijk geen snars beter is dan die zogenaamde nsb-ers en jodenjager. Zoiets noem je boter op je hoofd hebben of met een duur woord: hypocriet. :bonk:

Jupilerfreak:
Ik snap wat je bedoeld maar van de andere kant deze mensen zorgen voor overlast, rotzooi en geld verspilling.

De joden deden niemand wat kwaad.

De joden waren volgens de Duitsers tot overlast. Anders gezegd, er is altijd wel een bron van overlast aan te wijzen.

Dit is een principekwestie en staat los van of iets kwaad kan of niet. Mensen verraden voor geld = fascistisch en laf.

Jupilerfreak

Ik wil hier geen flamewar starten dus nog 1 ding:
Jij heb liever dat je auto in flammen opgaat of nog erger je vrouw/kind zwaar gewond raakt dan iemand 150 euro krijgen en die ********ken weg gestopt?

Waarom hier nou weer Joden en genocide bijgesleept moeten worden...maar goed; de vergelijking dat destijds ook paria's nagejaagd werden klopt eigenlijk ook wel. Die debielen die de boel vernielen zijn inderdaad uitschot van onze maatschappij en mogen heel best openbaar aan de schandpaal genageld worden. Dat een krantje daar een beloning voor over heeft...nog nooit mensen horen klagen dat dat bij andersoortig uitschot ook al eeuwenlang gebeurt. Maar bij vernielingen met vuurwerk mag 't opeens niet meer? Wat mij betreft met hooivorken opjagen, daarna met pek en veren besmeurd en ezelsoren op naakt door dorp jagen en verbannen om nimmer terug te mogen keren. Moderne versie: open en bloot met foto, naam- en toenaam in de krant en op internet (zoals justitie ook steeds meer doet) en zelf de schade laten herstellen en betalen, aangekondigd in 't lokale krantje zodat het dorp kan uitrukken om ze ondertussen nog verder in 't hemd te zetten. Kunnen degenen die de beloning opstrijken daar mooi wat vuurwerk van kopen :D

Het is heel simpel: je hebt het recht niet om het recht in eigen hand te nemen. En dat werkt een dergelijk financieel systeem wel degelijk in de hand. Wie zegt immers dat de informatie bij de politie terecht komt? Er kan ook net zo goed even een knokploeg langs gestuurd worden.

Het is heel simpel: je hebt het recht niet om het recht in eigen hand te nemen. En dat werkt een dergelijk financieel systeem wel degelijk in de hand. Wie zegt immers dat de informatie bij de politie terecht komt? Er kan ook net zo goed even een knokploeg langs gestuurd worden.

Zou het erg zijn als er bij deze jongens een knokploeg langs komt dan?

Nee ik begrijp je punt wel hoor Jupiler maar de vergelijking gaat in mijn ogen een beetje ver. Dit is en blijft een strafbaar feit, dat weet iedereen en staat ook in de wet. Joden deden niks strafbaars, in algemene zin.

Voor een verkrachtingszaak word evengoed 50.000,- euro uitgeloofd voor de gouden tip. Zou dat hier dan niet mogen? Tuurlijk er zijn grenzen maar dit is er overheen.

Ps. Je zou eens moeten weten wat er in de zaken wereld betaald word voor informatie van personen en anderen.

ik snap werkelijk waar niet waar we ons nu weer druk om maken.
Als ze niet aangepakt worden is het niet goed, nu word er een andere manier geprobeerd om ze te pakken en is het weer niet goed.
Ik snap de vergelijking met joden en nazi ook werkelijk waar niet. Hoe haal je de dingen uit hun verband?
Laat ze lekker de mensen aanpakken. Als je het verraad vind, doe je er toch lekker niet aan mee?

greettzz

Hopelijk pakken ze snel deze kansloze dader. Vorig jaar was er een bericht dat een deel van een ijzeren prullenbak een huiskamer was binnengevlogen. Dat is daar ook mogelijk en als dat gebeurt kunnen er zeker slachtoffers vallen. Snap wel dat er een geldbedrag wordt uitgeloofd. Beter 150 kwijt aan iemand die de gouden tip geeft dan 1000den euro's kwijt aan herstellen van de schade. Uiteindelijk wordt de belasting van de burger ook alleen maar hoger door de schade.

ik snap werkelijk waar niet waar we ons nu weer druk om maken.
Als ze niet aangepakt worden is het niet goed, nu word er een andere manier geprobeerd om ze te pakken en is het weer niet goed.
Ik snap de vergelijking met joden en nazi ook werkelijk waar niet. Hoe haal je de dingen uit hun verband?
Laat ze lekker de mensen aanpakken. Als je het verraad vind, doe je er toch lekker niet aan mee?

greettzz

Als je het niet snapt, dan moet je maar eens een poging ondernemen om je te verdiepen in de geschiedenis van je eigen land.

voor zo ver ik weet gebeurden vroeger dit soort dingen minder omdat er toch een bepaalde maatschappelijke druk op je schouders lag .
in de loop der tijd is dat erg vervaagt .
daarom vindt ik het ook een goede actie van die krant om 150 euro te geven voor de gouden tip .
kijk we kunnen nou wel zeuren dat oom agent niks meer doet, maar uit eindelijk moeten met zen allen het moraal op een hoger plan proberen te krijgen .

Back
Bovenaan