vuurwerk te Leusden 16-01-2008

pyromaniac

VWC lid
Laatst bewerkt:
Moet toch de beelden van de show zelf afwachten. Maar ik zie ook iets wat ja eigelijk niet mag verwachten bij een prof schieter lijkt mij namelijk nogal onnodige risicos nemen danwel onverantwoord. een fan shape pot vast tapen aan een I shape pot die hoger is dan de fan shape

Niet handig.. en bovenal levensgevaarlijk.. als de linker buis waar het projectiel uitkomt blijft steken onder de rand van dat andere. Dan kunnen die twee blokken zelfs exploderen met alle -mogelijke- gevolgen van dien.

De vuurwerker heeft of liggen slapen, of weet niet echt de risicos van zo een blok vast zetten.

het was inderdaad niet echt handig geweest om die cake naast de andere te zetten er hand inderdaad veel fout kunnen gaan.

maar het is gelukkig allemaal vlekkeloos gegaan en ik stuur dit filmpje ook naar katan vuurwerk wellicht hun het dan ook zien dit probleem en dat hun er dan bij denken eraan voortaan ;)

het is iedergeval mij nog niet snel opgevallen dat maar goed het is iedergeval goed gegaan

Het is maar goed dat er verschil is tussen een afsteker en een liefhebber van vuurwerk,een vuurwerker weet wel wat hij/zij doet .

Een fan-shape gaat er altijd bovenuit.

Gr
500gram

Het is geschoten door Katan Vuurwerk he vergis je niet ;) ik heb enkel gefilmt haha

maar heb de film toegevoegt alleen merk al dat sommige momenten de beelden happert dus ik ga de film ondertussen opnieuw bewerken voor betere uitwerking.

alvast veel kijk plezier.

Pyromaniac,

Wat een zeer goede kwaliteit beeldmateriaal! Dat viel me echt gelijk op. Van die haperingen heb ik weinig gemerkt.

Het vuurwerk zelf, ja wat moet ik daar nog over zeggen. Op een enkel moment kwam er wat klein vuurwerk tussen maar aan de andere kant heb ik heel veel mooie, grote en harde effecten gezien. In mijn ogen gewoon een hele goede show, met kwaliteitsvuurwerk van Profi.

Zeer bedankt,
Di Resta

Ik heb de film meerdere malen bekeken.
En ik ben door twee dingen verrast:
Prima beeldkwaliteit en zeer goed en mooi vuurwerk.
Profi Vuurwerk (Katan) is toch wel een zeer sterk nieuw merk vind ik.
Veel gebruik van mooi goud,blinker en peony,s in diverse heldere kleuren.
Spreekt mij heel erg aan. Volgend jaar wil ik dit merk toch zeker inplannen.
Bedankt voor het delen Michael

:bye:

In de wetenschap dat we hier met consumentenvuurwerk te maken hebben, ben ik vooral benieuwd hoe de mannen van Katan het effect hebben weten te creëren dat rond de 15.30 minuten van de show te zien is. Zeer mooi; doet me denken aan de professionele blokken van Bonbridge.
Bedankt voor de mooie beelden, Pyromaniac!

Ik heb echt genoten van de show, mooie beelden Pyromaniac.
De effecten zijn goed gecombineerd en er zaten hele mooie effecten in.
Bedankt voor het posten van dit filmpje.
Nu ik naar de effecten kijk lijk Katan Vuurwerk me een erg mooi merk ik ga me nu dus zeker meer verdiepen in deze importeur.

In de wetenschap dat we hier met consumentenvuurwerk te maken hebben, ben ik vooral benieuwd hoe de mannen van Katan het effect hebben weten te creëren dat rond de 15.30 minuten van de show te zien is. Zeer mooi; doet me denken aan de professionele blokken van Bonbridge.
Bedankt voor de mooie beelden, Pyromaniac!

je bedoelt zeker die golden willow met de witte effect erbij? (weet naam niet voor)

maar dat is gewoon afkomstig van 500grammer ;)

@afca_4_life

Katan Vuurwerk is een professionele schietbedrijf ;) en 2007 is de 1e jaar dat hun hun eigen lijn "Profi Vuurwerk" importeren :)

tegenwoordig zul je vaker "Profi Vuurwerk" tegenkomen bij consumenten shows die Katan Vuurwerk gaan schieten,

en 1 ding is zeker "Profi Vuurwerk" staat op me verlang lijstje voor 2008-2009 (Y)

Ja, idd ik had geen zin me te verdiepen in dit merk maar heb net even gekeken en ik moet zeggen ik ben echt onder de indruk, bij mij ook zeker wel iets van op me lijstje voor 2008-2009:D
Ik wist niet dat dit een proffesionele schiebedrijf was ik dacht dat het een geheel nieuwe importeur was.
Bedankt voor je reactie, nu weet ik ook dat het een professionele schietbedrijf is:D:wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, idd ik had geen zin me te verdiepen in dit merk maar heb net even gekeken en ik moet zeggen ik ben echt onder de indruk, bij mij ook zeker wel iets van op me lijstje voor 2008-2009:D
Ik wist niet dat dit een proffesionele schiebedrijf was ik dacht dat het een geheel nieuwe importeur was.
Bedankt voor je reactie, nu weet ik ook dat het een professionele schietbedrijf is:D:wink:

voor meer info over de vuurwerk collectie profi vuurwerk: www.profivuurwerk.nl

voor meer info over katan vuurwerk: www.katanvuurwerk.nl ;)

en goed te horen dat jullie genoten hebben :) daar doe ik het voor haha :bye:

Groeten,
Pyromaniac

je bedoelt zeker die golden willow met de witte effect erbij? (weet naam niet voor)

maar dat is gewoon afkomstig van 500grammer ;)

Dat effect bedoel ik inderdaad; kon ook zo gauw geen naam verzinnen. Als dit uit één 500 grammer komt, al dan niet met meerdere tegelijk afgeschoten, dan ben ik toch wel razend benieuwd welke dat is...

Back
Bovenaan