Vuurwerk Slooijer Nijverdal

ik vanmorgen ook geweest voor mijn 2 kartonnen siilver willow, 2x extreme salute, garden of eden en kartonnetje heavy 5. was alleen in de zaak om half 9, en werd prima geholpen. werd zelfs geholpen de kartonnen in de autote krijgen. Prima service. volgend jaar weer, en dan neem ik ook weer de fireflower per karton, want die is dan terug ;)

Slooijer is zeker een goede winkel.
Ben er vandaag ook geweest.
Je hebt geen vaste tijden maar dagen.
En het personeel is altijd vriendelijk en ze helpen je ook inladen.
Ben er nu voor de 2e keer.

Volgend jaar weer.

Wij hebben nog wat Garden of eden's op vooraad voor de liefhebbers 149,95€ Slooijer Vuurwerk Nijverdal.

Even een belletje doen of mailen.

Slooijer Vuurwerk Nijverdal
0624159651

Gisteravond(za) langsgeweest om mijn bestelling op te halen, helaas waren er een paar potten niet meer op voorraad van mijn bestelling. Dit is echt super netjes geregeld met (duurdere)vervangende producten en zelfs wat extra producten.

Tevens een leuke korting kunnen pakken op wat andere producten!

Ik zeg nogmaals bedankt heren en tot volgend jaar!

Prima winkel! Gisteravond mijn bestelling opgehaald.
Geen wachttijd, mooie prijs betaald en ze helpen ook met het naar de auto brengen van het vuurwerk!
Tot volgend jaar :bye:

dit jaar zeker weer wat kartonen bestellen alleen geen royal azeala meer die waren link een hoop klapte uit elkaar maar de air defense super. wanneer gaat de kartoon site open dit jaar kan ik hem alvast in me agenda zetten :-)

Ik zag op jullie website dat jullie binnenkort open gaan. Klopt dat? Is dat de bedoeling dat dat een soort van kartonsite word voor het hele jaar door voor de freaks? Zal mooi zijn...

Ik zag op jullie website dat jullie binnenkort open gaan. Klopt dat? Is dat de bedoeling dat dat een soort van kartonsite word voor het hele jaar door voor de freaks? Zal mooi zijn...

Nee de site is gewoon offline gehaald zodat je niet meer kunt bestellen.

Kan je wel verklappen dat een kartonsite het hele jaar door niet zal gaan gebeuren.

Slooijer ik had een vraag ! Gaan ze dit jaar de nieuwe producten van vorig jaar dit jaar ook verkopen bij jullie ?? Zoals de gate of heaven 1 2 en 3 ? Mvg Mike

Ik zal hier toch eens een keer langs moeten gaan, ben nog nooit bij jullie geweest Slooijervuurwerk.
Ben erg benieuwd naar jullie winkel en collectie.

Ik heb een aantal vragen.
Wanneer gaat jullie site online?
Zijn jullie nog steeds dealer van Royal Fireworks? Zo ja, verkopen jullie ook alle cakeboxen?
Houden jullie ook nog een demo zoals afgelopen jaar?

Weet iemand al wel wanneer de webshop open gaat?
Ik zie namelijk dat enkele royal producten al snel uitverkocht zijn bij verschillende dealers...

Back
Bovenaan