Vuurwerk Slooijer Nijverdal

Is er al iets van bekend van slooijer?? Ik vond het een super goeie actie vorige jaar !! En ik hoop dat het dit jaar weer is

Is er al iets van bekend van slooijer?? Ik vond het een super goeie actie vorige jaar !! En ik hoop dat het dit jaar weer is

Zoals je kunt lezen op de homepage zijn we alweer bezig voor 2012/2013.
Kan er niet alles van vertellen maar houd het gewoon in de gaten!

Gr Slooijer Vuurwerk Nijverdal

Ik houd het ook zeker in de gaten.
Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar gaan komen namelijk.
Veel succes met de voorbereidingen.

Dag allemaal,

Een van de zaken hebben we rond voor dit jaar en dat is de karton voordeel!

Vanaf dit moment kunnen jullie weer genieten van volle dozen tegen lage prijzen.

Dus kijk snel op www.slooijervuurwerk.nl

Aan het aanbod cakes mag het niet liggen.

Maar wees er snel bij want op=op.

Mvg,

Slooijer vuurwerk Nijverdal

Ik mag toch hopen dat de kartonprijs voor bijvoorbeeld de screaming salute verkeerd is? Komt nu neer op 30 euro per cakes, normaal was die 34 ofzo?

@ Vincer

Die prijs klopt wel, maar het vuurwerk wordt dit jaar gewoon duurder.

Verder zit er gewoon 20% op.

@ Mikeyy

Zitten er 4 in een karton :)

Kunnen er nog speciale wensen doorgemaild worden als een bepaald product niet op de site staat van Showtime of Royal? Prijzen zijn inderdaad erg gestegen. 20/25% als ik vergelijk met vorig jaar.

Beetje jammer, actie is lang niet zo spectaculair als vorig jaar. vorig jaar betaalde ik voor een karton zilver willow 53,08 dat is nu 74,68 geworden, een stijging van 40% !!!!!!

tjah.. schijnbaar denken ze er idd goed aan te kunnen vangen omdat er vorig jaar flink verkocht is... de prijzen zijn idd behoorlijk gestegen, en ik geloof niet dat het alleen komt omdat het vuurwerk duurder is geworden zoals hierboven staat beschreven

Vraag me af waarom hier een prijstsijging is en dat ik ongeveer 12% korting op een karton krijg en ergens anders een veel en veel dikkere korting. Vorig jaar werd ik enigzins vrolijk van deze site maar ik word er nu nog geen eens warm van. Gelukkig is er nog genoeg aanbod voor iedereen.

Ik vind het erg leuk te zien dat ze er nu alweer mee bezig zijn om kartonnen te verkopen.
Alleen word ik ook niet vrolijk van de prijzen.
Ik wacht wel weer af tot november/december dan zijn er meer voordeel-sites online die kartonnen verkopen en zelfs nog in dezelfde straat.

De kartonnen zullen goed en snel verkocht zijn, vandaar die prijs stijging.
Het kan nooit zo zijn dat vuurwerk zo hard stijgt qua prijs.
De prijzen zijn toch met meer dan %35 gestegen.
Ik verwacht ook dat dit rest voorraad is en niet wat opnieuw ingekocht is.

Als ik vorig jaar een karton Fire Emblem had voor €72 en nu €118 moet neerleggen, dan ga je toch wel even achter de oren krabben.
Niet dat we niet blij mogen zijn met deze kortingen, het zijn immers nog altijd kortingen. Maar ik denk dat je vooral goed met opletten betreft zo vroeg kopen.

Waarom zou je nu al kopen, als er over 4-5 maanden enorme concurrentie is voor bedrijven die korting acties hebben en hun prijzen omlaag gooien?
Het is nu makkelijk geld verdienen, maar als Valk hun prijzen omlaag gooit, dan moet Slooijer wel mee gaan, willen ze klanten houden.
Dit geldt voor elk bedrijf.
Daarom zeg ik, wacht met kopen!
Het kan alleen nog maar beter uitvallen.

Verder wens ik Slooijer succes met hun vuurwerk handel.

Zal het even uitleggen, niet te snel van stapel lopen.
Er zijn een aantal zaken waaraan dit licht.

Ten eerste zit met de verkoopprijs van een cake die gemiddeld zo met 3 euro is gestegen. Dan zit je nog met de waarschijnlijke btw verhoging in 2012.

En het belangrijkste we hebben met leveranciers te maken die ook hun eisen stellen. Zo mogen wij niet meer geven dan een bepaald aantal procent. Wat dus vorig jaar nog niet aan de orde was.

Dus goedkoper zul je het ook niet kunnen krijgen dit jaar, over karton voordeel gesproken. Omdat je dus zit met die limiet.

Verder is er aan showtime en barely legal niks veranderd ten opzichte van vorig jaar. evenveel korting dus.

Dus als je deze rekensommetjes achter elkaar zet, kom je gewoon op deze stijging uit.

Maar niet gevreesd korting is wel korting.

Mvg,

Slooijer Vuurwerk Nijverdal

Back
Bovenaan