Vuurwerk Slooijer Nijverdal

wat een wereldshow gaven jullie daar weg en wat zijn die showtime producten vet.
ik vond de screaming salute ook echt vet.
Bedankt slooijer top show.
en echt een mega vette finale

Na een spoedbezoek bij Valk meteen door gereden naar Slooijer. Gelukkig waren er al mensen in de winkel aanwezig zodat we onze bestelling gelijk op konden halen. Waren snel met het afhandelen van de bestelling. Nog voor circa 40,- gratis vuurwerk gekregen. Ook hier ben ik dik tevreden. Als ze weer een leuke actie hebben volgend jaar, dan zien ze mij weer terug :)

Net mijn 6 kartonnen opgehaald, bestelling netjes afgehandeld... nog een lekker broodje hamburger en een blikje cola meegekregen. DAT hadden ze bij Valk dan weer niet he :D

Ging inderdaad lekker vlot ! En lekkere hamburgers :droolthum
Hadden ze trouwens ook de kartonnen Extreme Salute 761A ?
Ik had er niet bij nagedacht bij het inladen, maar ik heb nu 2 karton van de 761B.
Alsnog 6 verschillenden, maar 12 zou natuurlijk nog mooier zijn :wink:
Misschien tip voor degenen die ze nog gaan halen een puntje van aandacht :)

Goede service! Aardige jongen gasten achter de balie. Heb alleen de hamburger niet genomen :p. Het winkeltje is niet heel erg bijzonder en ligt ook op een aparte locatie, maar de collectie en het personeel zijn echt van bijzondere kwaliteit.

Conclusie: goede vuurwerkwinkel qua assortiment en personeel, qua sfeer wat minder.

vanavond hier ook geweest om de bestelling op tehalen , was erg gezellig en de werknemers hielpen mee om de bestelling naar de bus tekrijgen maar bij thuiskomst bleek al snel dat we een krt miste ,dus gelijk ff naar slooijer gebeld en het was snel opgelost zaterdag zou deze alsnog klaar staan ,top geregeld dus,maargoed ,na dat we naar ons eigen huis reden en we onze eigen bestellijst nakeken bleek dat we nog een krt miste ,gelijk bij thuiskomst WEER de telgepakt en gebeld naar slooijer om dit temelden ( ik wil er verder nu nog niet over uitwijken hoe en wat maar ik laat zaterdag weten hoe dit afgelopen is) hoop dat het goed komt.
jullie horen dit nog

Gisteravond ook hier geweest om een aantal gedeelde kartonnen op te halen. Prima winkel, we hadden alles snel binnen, en konden gelukkig van hun tang gebruik maken om de kooi van de kartonnen te verwijderen :) Ook nog een gratis broodje hamburger met een blikje fris, TOPservice! Als ze volgend jaar weer kartonnen verkopen, ben ik er weer te vinden!

Persoonlijk vond ik hier net als bij Valk een gemoedelijke en relaxte sfeer hangen.

Wat een verschrikkelijk groot verschil in mentaliteit tussen westerlingen en de mensen uit het oosten. Wat een rust straalde dit uit zeg. Zo veel relaxter om op je spullen te wachten dan in een overspannen randstad. Wat een verademing om in Nijverdal op mijn spullen te hebben moeten wachten.

Mooie reis, mooie sfeer, aardige mensen.

Wie van jullie heb ik gisteravond dan gezien? Ik was er om ongeveer 18.05 - 18.15.
Jongen met de zwarte jas, zwarte trainingsbroek en witte schoenen. Niet klein. Haalde een karton rainbow af en nog 3 doosjes thundershocks

Persoonlijk vond ik hier net als bij Valk een gemoedelijke en relaxte sfeer hangen.

Wat een verschrikkelijk groot verschil in mentaliteit tussen westerlingen en de mensen uit het oosten. Wat een rust straalde dit uit zeg. Zo veel relaxter om op je spullen te wachten dan in een overspannen randstad. Wat een verademing om in Nijverdal op mijn spullen te hebben moeten wachten.

Mooie reis, mooie sfeer, aardige mensen.

Ik ben ook een westerling he hahaha

Iedereen de beste wensen voor 2012! :)

Het was een geslaagd jaar voor ons, goede verkoop en tevreden klanten. De kartonvoordeel is ook goed verlopen, lekker druk en het was best gezellig met de hamburgers en een drankje erbij! :D

Dan nog de prijsvraag op Vwc, waar we 3 Vwc users mee hebben blij gemaakt.
Helemaal top!

We wensen dan ook iedereen een mooi jaar toe, en dat we jullie misschien aan het eind van het jaar weer terug mogen zien.

Groeten,

Team Slooijer vuurwerk Nijverdal :bye:

Iedereen de beste wensen voor 2012! :)

Het was een geslaagd jaar voor ons, goede verkoop en tevreden klanten. De kartonvoordeel is ook goed verlopen, lekker druk en het was best gezellig met de hamburgers en een drankje erbij! :D

Dan nog de prijsvraag op Vwc, waar we 3 Vwc users mee hebben blij gemaakt.
Helemaal top!

We wensen dan ook iedereen een mooi jaar toe, en dat we jullie misschien aan het eind van het jaar weer terug mogen zien.

Groeten,

Team Slooijer vuurwerk Nijverdal :bye:

Heb het hele pakket gefilmt :D

Was hier ook geweest na een bezoek aan Valk en gelukkig waren mijn kartonnen al aanwezig zodat ik ze meteen kon meenemen ipv 10 uur wachten. Prima service!
Tot mijn verbazing kreeg ik nog een pijl erbij, wat raar is als je al hebt kunnen genieten van een kortingsactie. Die pijl was trouwens prima!
Winkeltje vond ik er leuk uitzien, klein, maar wel gezellig.

Top winkeltje!

Back
Bovenaan