dennis-pyro
VWC lid
Ik denk dat je voor zo’n bedrag heel wat huizen zou kunnen bouwen in Haïti of Pakistan, om maar eens twee gebieden te noemen waar zich vrij kortgeleden een ramp voltrok.
Heeft haiti nog niet genoeg geld ontvangen? En wat is er met dat geld gebeurd. Na die actie van giro 555 zijn er miljoenen euro's naar dat land gegaan. En ze hebben nog niks te vreten daar. Al dat geld verdwijnt naar die hoge piefen. corrupte zooi daar.
En mogen wij hardwerkende Nederlanders nog zelf bepalen wat we met ons geld doen. Verschrikkelijk wat een figuren die gereformeerde.
Voorbeeldje: Een neef van mij werkte in Almkerk. Sommige van jullie zullen wel weten wat voor gereformeerde bende het daar is. Geen tv elk gezin minimaal 8 kinderen enz. En een man weigerde daar gewoon zijn kindje van medicijnen te voorzien. Terwijl die gewoon een simpele griep had. Uiteindelijk is dat kindje ook gestorven.
Ik zou er niet aan moeten denken om zo te moeten leven. En zulke mensen moeten ons dan vertellen wat we met ons geld moeten doen. Dat ze der eigen lekker opknopen aan de hoogste boom. Verschrikkelijke lui zijn het

Zoals de ramp in Enschede ruim tien jaar geleden heeft laten zien is de opslag van vuurwerk evenmin zonder risico’s. Hetzelfde geldt voor de productie ervan. Die vindt voor het grootste deel plaats in de derde wereld door arme mensen, tegen een lage beloning en vaak onder slechte arbeidsomstandigheden. Daarbij gebeuren regelmatig ernstige ongelukken, soms met dodelijke afloop.
Deze man heeft zich daarbij ook nog is duidelijk niet goed laten informeren.
Simpel ***len zonder dat hij weet waar hij over praat. In enschede lag verdomme professioneel vuurwerk waaronder veel 1.1 massa explosief. Dit is toch totaal niet te vergelijken met nederlandse consumenten vuurwerk! Simpele zielen!
Het zou verboden moeten worden om zulke media artikelen online te zetten.
Laatst bewerkt: