Vuurwerk Outlet Vierhuizen

Inmiddels zijn we bezig met de derde vestiging in het noorden! Het Vuurwerk Outlet concept spreid zich steeds verder uit.

Website: Moet nog online komen

Adres: Menneweersterweg 2, 9975 TG Vierhuizen, Nederland

Collecties:

- Marijn
- Rubro
- Restanten GBV/Ferro
- Rest volgt!

Lars zal dit jaar met de verkoopdagen niet meer in Groningen staan maar zal dit jaar de vestiging in Vierhuizen gaan draaien!

Uiteraard bieden we hier vuurwerk aan tegen outlet prijzen! Zodra er meer informatie is zal deze in dit topic volgen! :wink:

Verkeerde kant op. :wink:

Maar toch veel succes met de nieuwe vestiging!

Volgend jaar Vuurwerk Outlet Apeldoorn of Zwolle ofzo? Haha.

Gefeliciteerd met de uitbreiding, geweldig nieuws zeg.
En dan ook direct kunnen vermelden dat er Marijn verkocht gaat worden.
Lars, heel veel succes en plezier.

Het gaat inderdaad alleen maar verder naar het noorden :D haha

Regel eens een winkel iets zuidelijker joh, richting drenthe/overijssel :thumbsup:

Dat wordt op den duur lastig te combineren als je meerdere winkels in het noorden hebt! :wink:

Het is niet 'zomaar' even een extra winkel erbij.

Goed nieuws!

Hopelijk komt er op den duur ook een vestiging in het midden van het land...! ;-) Dan weet ik al waar ik ga bestellen komende jaren....!

Helaas niet dichter bij zwolle als groningen, dus gewoon weer daarheen. Zal iets meer in het midden van het land wel lastig zijn maar wel heel wat klanten opleveren verwacht ik.

Maar gefeliciteerd en veel succes met de nieuwe vestiging!

Derde? Heb ik er behalve Grunn eentje gemist? Of telt Roden mee?

Met Marijn...ai.

We tellen Roden ook mee! :wink:

Ondanks de locatie gaan we proberen er een leuke zaak van te maken!

Uiteraard ben ik voor de verkoopdagen ook gewoon in Groningen voor de gezelligheid en om te werken :)

Aangezien we het leuk vinden als de liefhebbers ook meedenken zijn we benieuwd welke producten van Witte Vuurwerk jullie graag bij ons terug zien in de zaak? :D

Back
Bovenaan