Vuurwerk Outlet Vierhuizen

We doen nog even gek in Vierhuizen!! :D

Immortal Gold

Van €175,00 Voor €99,-!!

RVW-915-Event-Immortal-Gold.jpg

Van €175,00 Voor €99,-!!

http://vuurwerkoutletvierhuizen.nl/product/event-immortal-gold/

Van welk jaar/versie is deze ?

Zo service hoor.
Je belt ze even of 2 orders samengevoegd kunnen worden.. met 2 seconden is het geregeld.

Op de valreep nog even een half karton besteld van de Lucky nummer 9

Vandaag mijn bestelling opgehaald, stond keurig klaar. Leuke unieke winkel zo op een boerderij! Nog even met Lars gesproken en een bakkie gedaan. Lars en het team, super bedankt voor de geweldige prijzen en de service! Tot volgend jaar!!

Namens het team van Vuurwerk Outlet Vierhuizen de beste wensen voor 2017! :D

Veel mensen gesproken hier van het forum! Tot volgend jaar! :
D

Ook voor Vierhuizen zijn we alweer druk bezig met het voorbereiden voor een nieuwe 'Freakactie'

Zijn er bepaalde producten of leveranciers die jullie graag willen terug zien in Vierhuizen? Dan gaan we kijken wat er mogelijk is! :)

ben ook nog even in vierhuizen geweest en ben prima geholpen door de mensen daar,alles werd voor mij netjes in de kofferbak gelegdt.
ik kom dit jaar vast weer even langs.
dus jongens bedankt,de groeten van diegene die er met 3 kinderen was...

Ook voor Vierhuizen zijn we alweer druk bezig met het voorbereiden voor een nieuwe 'Freakactie'

Zijn er bepaalde producten of leveranciers die jullie graag willen terug zien in Vierhuizen? Dan gaan we kijken wat er mogelijk is! :)

leveranciers die in het noorden (bijna) niet te vinden zijn. Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws. Mag je ook gewoon in groningen verkopen, nog dichterbij :)

We zijn op dit moment druk in gesprek met een nieuwe leverancier! :D

Welke dit is? Maken we binnenkort bekend als alles rond is! :D Ik kijk er persoonlijk erg naar uit! :angel:

We zijn op dit moment druk in gesprek met een nieuwe leverancier! :D

Welke dit is? Maken we binnenkort bekend als alles rond is! :D Ik kijk er persoonlijk erg naar uit! :angel:

Inmmiddels is de bevestiging binnen! :D

Vanaf dit jaar zal er bij ons in Vierhuizen Pangu vuurwerk te verkrijgen zijn :D

header.png

Back
Bovenaan