Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Proficiat! Voor mij blijft het te ver weg helaas :rolleyes: 258km heen en dan nog terug gaat hem niet worden. Heb ik geen tijd meer voor de overige afhaalpunten :wink:

Goed nieuws, nog dichter bij huis :) MOcht ik het dit jaar in eigen huis vieren dan weet ik waar ik het vandaan kan halen. gooi maar online die website :)

Bedankt mannen! :)

Na een paar lekkere dagen Valencia en de nodige bijkomdagen zijn we achter de schermen volgas bezig met de website van Haulerwijk! :D

We streven er naar om de tweede week van april online te komen! :)

Gefeliciteerd Luc, fantastisch nieuws en ontzettend knap om inmiddels 4 winkels te hebben. Petje af.

Dat is een aardige winkel daar in het hoge noorden. Neem aan dat de pallets er staan vanwege mogelijke lekkende muren? 7 bunkers kunnen wel voor een aardige hel zorgen. Gelukkig heb je de ruimte ervoor in het noorden.

Dat is een aardige winkel daar in het hoge noorden. Neem aan dat de pallets er staan vanwege mogelijke lekkende muren? 7 bunkers kunnen wel voor een aardige hel zorgen. Gelukkig heb je de ruimte ervoor in het noorden.

De pallets lagen er nog van de vorige eigenaar aangezien de vloer vochtig was.

Inmiddels is dit opgelost :)

Er is meer bekend! :D

We zijn bezig met de laatste dingen op de webshop.

Zoals het nu lijkt gaan we aankomende maandag 8 mei online! :D

Dat is goed nieuws. Ben benieuwd welke top acties er allemaal zullen zijn.

Schitterende aanbiedingen! Het valt ook niet mee om in het zuiden van het land te wonen zeg pfff. Wat een snoepwinkels voor de freaks zitten daar gevestigd zeg...

Back
Bovenaan