Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Nitraat12

VWC lid
Na een tijdje geheim te hebben moeten houden maken we met trots onze nieuwe locatie bekend! :D

Met 50.000 kilo opslag is dit voor ons een walhalla! 7 bunker ruimtes, waarvan 2 los verpakt en 5 volle dozen bunkers! Hiermee hebben we naast een logistiek steunpunt voor Groningen, Roden en Vierhuizen een vierde verkooplocatie er bij! :D

Website: www.vuurwerkoutlethaulerwijk.nl

Adres: Leeksterweg 56, 8433 KZ Haulerwijk

Collecties:

- Vuurwerkmania
- Evolution
- Rubro
- Wolff
- Pangu
- Cafferata
- Vuurwerktotaal
- Broekhoff (Op=op!!)

In April hopen we de nieuwe website klaar te hebben uiteraard met ongekende openingsdeals! :D

Laatst bewerkt:
2ujqxqv.jpg

2mxo4ld.jpg

15ezqde.jpg

Proficiat met deze uitbreiding. 50.000 kg is inderdaad niet mis!

Maakt Zena nog kans opgenomen te worden in de collectie?

Van harte met deze mooie, vierde locatie. De collecties klinken alweer veelbelovend. Denk dat ik hier wel langs zal gaan. :)

Ik ben alvast benieuwd!

Helaas voor mij veel te ver weg.

Hopelijk komen er nog (vele) vestigingen bij elders in het land i.p.v. alleen in het het noorden. ;-)

In ieder geval veel succes!

Nuttig voor de topografische kennis! Ondertussen hebben jullie daar in het noorden meer vuurwerkbunkers dan schoenenwinkels. Prima ontwikkeling! :thumbsup:

Dat klinkt als een erg mooie locatie! Weer een stukje dichterbij het midden van het land :)

Ik ben benieuwd naar de openingsdeals!

Van harte gefeliciteerd met het 4e verkooppunt in het noorden! Samenstelling van het assortiment ziet er erg goed uit. Ben dan ook erg benieuwd naar de website en openingsdeals. Veel succes!

Dat ligt mooi op de route!
Nu nog eens zien of er een afhaaltijd in te plannen is.

Zijn de afhaaltijden al helder?

Gefeliciteerd met deze nieuwe vestiging. Helaas niet wat centraler in het land maar wel een giga opslagcapaciteit. Ben benieuwd naar de acties die komen gaan.

Back
Bovenaan