Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het elke keervoor mij wel helaas een reden om soms elders te bestellen.
Momenteel krijgen wij meldingen dat de orderbevestigingen niet altijd aankomen. Onze ICT dienstverlener werkt hieraan en verwacht dat dit spoedig opgelost zal zijn. Mocht je nog orderbevestigingen missen neem dan eind volgende week even contact met ons op, dan zorgen wij dat je deze alsnog ontvangt.
Ik heb het elke keervoor mij wel helaas een reden om soms elders te bestellen.
Dus TCDD dat hoeft toch geen reden zijn....
Thanks voor de uitleg. Ik had het al gezien ja. Alle mails komen van [email protected] van elke winkel. Weet niet of het al gedaan is, maar een uitgaand/verzend emailadres (dus niet een server) per winkel (want elke winkel heeft wel zijn domein en email adres) en aanvullend daarop een DKIM en DMARC goed instellen (en dus ook DNSsec) zou helpen (SPF is al goed).
https://easydmarc.com/tools/dkim-lookup?domain=vuurwerkpos.nl
DKIM record bevat fouten en is ongeldig (oa via verwijzing naar pcextreme, die op blocklist staat)
https://easydmarc.com/tools/dkim-lookup?domain=vuurwerk-outlet.nl
Heeft uberhaupt geen DKIM
DMARC is al helemaal niet aanwezig.
Ook heb je er last van dat een ander onderliggend domein van Kei op dezelfde mailserver van vuurwerkpos niet zo'n goede reputatie heeft.
https://mxtoolbox.com/emailhealth/vuurwerkpos.nl/
gaat om domein pcextreme.nl, de hoster.
Hey een collega ICT-nerd...![]()
Dank je wel voor de uitlegVoor degene die wat meer technisch onderlegt zijn kan ik het wel uitleggen.
Juist omdat zoveel winkels Kei gebruiken, gaat het mis. Alle orderbevestigingen komen namelijk vanaf de servers van Kei. Wanneer meerdere winkels opengaan of de drukte opeens toeneemt, zien sommige andere servers de toename als een risico op Spam. Deze servers houden dan automatisch alle mail tegen. Daarom krijgt de ene persoon wel een orderbevestiging en een ander niet. Dat komt dus door een streng ingestelde spamfilter bij bepaalde mailaanbieders. Bij Kei moeten ze dan weer op de whitelist zien te komen.
Ik heb ze al eens voorgesteld om de mailmodule in hun software zodanig te maken dat je een eigen mailserver kan gebruiken. Dan ligt het enkel aan de hoeveelheid van je eigen bestellingen. Zou mooi zijn als dat ooit nog komt.
Hoe dan ook, er is nog nooit iemand geweest die een order heeft geplaatst en geen vuurwerk heeft gekregen (afgezien van Corona jaren) Een afgeronde order staat echt gewoon goed in het systeem. Je kan inderdaad in je account altijd al je orders zien en bij vragen of onduidelijkheden neem je gewoon contact op en wij sturen je opnieuw een orderbevestiging.
En het grote voordeel van Vuurwerkpos is dat het voorraadsysteem en afhaalbeheer fantastisch zijn. Laat dat nu net voor ons het belangrijkste zijn, want daarmee kunnen we jullie echt het beste helpen. Er zijn genoeg verbeterpuntjes in het systeem, maar op dit moment is er ook geen beter systeem wat qua voorraad en afhaalbeheer tijdens verkoopdagen goed werkt
Thanks voor de uitleg. Ik had het al gezien ja. Alle mails komen van [email protected] van elke winkel. Weet niet of het al gedaan is, maar een uitgaand/verzend emailadres (dus niet een server) per winkel (want elke winkel heeft wel zijn domein en email adres) en aanvullend daarop een DKIM en DMARC goed instellen (en dus ook DNSsec) zou helpen (SPF is al goed).
https://easydmarc.com/tools/dkim-lookup?domain=vuurwerkpos.nl
DKIM record bevat fouten en is ongeldig (oa via verwijzing naar pcextreme, die op blocklist staat)
https://easydmarc.com/tools/dkim-lookup?domain=vuurwerk-outlet.nl
Heeft uberhaupt geen DKIM
DMARC is al helemaal niet aanwezig.
Ook heb je er last van dat een ander onderliggend domein van Kei op dezelfde mailserver van vuurwerkpos niet zo'n goede reputatie heeft.
https://mxtoolbox.com/emailhealth/vuurwerkpos.nl/
gaat om domein pcextreme.nl, de hoster.
Ik zal het nogmaals bij ze aankaarten mocht het nog niet goed werken en je uitleg meesturen![]()
Al meer bekend over de producten die mee genomen zijn door ILT?
Nog niet, wij wachten ook nog altijd op een reactie. Wel weten we dat een artikel ook bij een andere winkel is meegenomen door ILT
Dat Radical setje was toch al 55?