Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie zijn wel afhaalpunt van Zena? (staat op Zenavuurwerk.nl)

Nee, dit jaar zijn we geen afhaalpunt van Zena. Ik kan dat ook wel even kort toelichten. De webshops van Zena werken niet met een voorraadsysteem gekoppeld aan de website. Hierbij heb je dus een groot risico dat artikelen uitverkocht zijn, terwijl ze op je website nog wel verkocht worden. Daarnaast kunnen artikelen die wij bestellen dus ook al uitverkocht zijn.

Natuurlijk worden altijd vervangers geleverd, maar onze klanten willen vaak net dat ene product en zitten niet te wachten op een vervangend artikel. Dan moeten wij problemen gaan oplossen met onze eigen voorraad. Al met al past dat concept daarom niet goed samen met ons outlet concept en focussen wij ons liever daar op.

Ik zag inderdaad dat we nog wel vermeld staan op de zenawebsite, hoewel de winkelwagen dus niet actief is. Hier is achteraan gebeld.

Bij Magnum en Cafferata (vuurwerktoppers) is het iets anders geregeld waardoor we wel pickup points voor deze merken hebben.

Duidelijk en eerlijk verhaal :D Er gjammer van Zena, maar je wilt wel een beetje voorraadbeheer doen lijkt me om teleurstelling bij de klant te voorkomen.

Fuuuck waar moet ik nou m'n zilver funke fonteinen halen :D

Maar zeker begrip voor jullie overwegingen hoor, dank voor de open uitleg, waardeer ik :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan