Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel jammer dat jullie alleen daar in Groningen zitten. Jullie hadden en hebben altijd goede aanbiedingen maar toch voor mij te ver rijden om er nog een voordeel uit te kunnen halen. Denk dat je dan voor minimaal 1000 euro moet bestellen om alleen al de benzine eruit te krijgen want op en neer rijden zou gezien de afstand toch een volle tank zijn. Hebben jullie nooit de ambitie gehad om ook een outlet midden en in het zuiden van het land te openen om zo nog meer mensen te trekken? Nogmaals, jullie aanbiedingen zijn super. :)

Onze klanten komen uit het hele land naar het noorden voor onze aanbiedingen.

Ik begrijp dat het voor velen makkelijker zou zijn als we ook vestigingen in het midden in zuiden zouden hebben, maar dan moeten we het wel op onze manier kunnen doen. Logistiek is dat veel lastiger, waardoor je automatisch weer duurder moet worden. Dat willen we natuurlijk niet. Mocht er ergens een winkel beschikbaar komen, kijken we altijd naar de mogelijkheden, maar we willen ons concept en prijzen natuurlijk niet aanpassen.

Begrijpelijk. Ik kom zelf uit de buurt van Amsterdam, hier heb je helemaal geen freak acties. Dichtstbijzijnde is Huizen denk ik. Ik ben het wel gewend om ver te rijden, ging altijd naar VWPD, dit jaar voor het eerst in Joure en Haulerwijk besteld en dat ziet er goed uit! Paar uurtjes rijden, komt goed... :D

Volgens mij gaat die Volt Chemical Box wel hard, wilde eigenlijk niet meer bestellen maar deze toch ook maar meegenomen in Haulerwijk... :bonk: En volgens mij de laatste daar, want die staat er niet meer op nu. Mooie prijsje voor een mooie box!

In Haulerwijk is de Chemical Box inderdaad al uitverkocht. De Thunder & Roses in Groningen is ook al bijna uitverkocht. Jullie hebben er weer zin in :D

Thunder & Roses in de pocket. Bedankt voor de snelle reacties op de mail. Weet niet waarom maar de standaard bevestigingsmails komen niet aan

We zitten niet stil vandaag. We hebben vandaag weer een x aantal artikelen toegevoegd, of bijgeboekt op de website´s Hier onder even een overzicht, de meeste artikelen zijn beschikbaar in alle filialen.

1131 Undercover
2532 The big Five
6156 Code red
6161 Double trouble
6257 Speedtrap
6501 Spinnerz 2 colorz
6502 Glitter willow 2 colorz
6610 Pyro Rockstar
8468 Komodo dragon 9sh (beperkte voorraad)
2308 Insane
2313 Airbenders (Haulerwijk)
2906 Iron Warrior (Haulerwijk & Joure)
75 Thunderking Jumbo box xl
1886 Geisterblitz

In de komende weken zullen we waarschijnlijk nog meer artikelen aanvullen.

Laatst bewerkt:
Snel even de komodo dragon meegepak! voordat die op is. Nu ben ik wel klaar dit jaar met bestellen maar kijken altijd even naar de WEEKACTIE!

Thanks!

Wanneer kunnen we reactie verwachten op de mailtjes met "wensenlijstjes"?
En is er al zicht op wanneer Assen online komt? Met daarmee nog andere producten als in haulerwijk/groningen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan