Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Be ready.jpg
Beste vuurwerkliefhebbers,

Allereerst willen wij onze excuses maken voor het feit dat wij al een geruime tijd niks van ons hebben laten horen. Wij zijn de laatste tijd minder goed bereikbaar geweest via mail, telefoon, whatsapp en social media. Dit betekent absoluut niet dat wij jullie vergeten zijn. Integendeel!

Wat is er allemaal gebeurt in de afgelopen tijd?
Zoals jullie weten is er in december bezoek geweest van de IL&T (Inspectie leefomgeving en transport) Vliegende vuurwerk brigade. Zij hebben bij ons verschillende producten in beslag genomen om te onderzoeken of deze artikelen aan de eisen voldoen van het vuurwerkbesluit. Nog altijd wachten wij op de uitslag van dit onderzoek. De producten die in beslag zijn genomen zullen voor nu dus ook niet online komen te staan. Zo kunnen we eventuele toekomstige problemen voorkomen. Mocht het zijn dat jij een bestelling hebt staan met één of meerdere van deze artikelen erin, dan zullen wij contact met jou opnemen op het moment dat dit product wordt afgekeurd of om andere redenen niet uitgeleverd mag worden. Zolang wij geen zekerheid hebben over de uitslag van het onderzoek kunnen wij dan ook niets zeggen over de producten die zijn meegenomen.

Wel kunnen wij benadrukken dat er absoluut geen illegaal vuurwerk of illegale handelingen zijn aangetroffen. Het gaat om producten van Nederlandse importeurs die nog niet bekend waren bij IL&T. Mocht iets worden afgekeurd, zal die niet alleen bij ons zijn, maar bij iedere winkel hier in Nederland.

Prijsstijgingen
Het zal de liefhebber niet ontgaan zijn (elders al gezien of in de wandelgangen gehoord) dat er prijsstijgingen voor het vuurwerk zijn. Helaas kunnen wij hier ook niet onderuit en zijn dus genoodzaakt geweest om de prijzen iets te verhogen ten opzichte van vorig jaar.

Websites
Momenteel zijn wij hard aan het werk om de laatste updates aan de webshops door te voeren en zullen aanstaande vrijdag 23-09-22 in de loop van de dag open gaan. Een exacte tijd kunnen wij op dit moment nog niet geven. Wat wij wel kunnen zeggen is dat we natuurlijk weer met spectaculaire weekacties zullen komen!

Offerte aanvragen
Wij hebben in de afgelopen weken behoorlijk veel offerte aanvragen gehad van jullie. Supertof dat jullie passie voor vuurwerk, net als die van ons, niet te bekoelen is. Wij zullen nu de prijzen ook voor ons bekend zijn, vanaf volgende week elke aanvraag van een passende offerte voorzien.

Wij hebben weer zin in een knallend seizoen! Jullie ook?

Met knallende groet,
Luc, Sven, Jelle & John

Goed bezig heren!

ik heb gelijk maar een aantal vragen om met de deur in huis te vallen.

- Worden jullie ook weer magnum dealer via magnum zelf?
- Komt er een freakavond? of wat soortgelijks?

Verder wil ik jullie heel veel succes wensen dit jaar! op een goed verkoop dit jaar!
:biertje:

Goed om te horen dat jullie ook weer live gaan. Ik moet nog wel even iets kwijt. Op de site stond vermeld dat er een offerte-aanvraag gedaan kon worden en dat jullie een passende aanbieding zouden doen. Op 24-07 heb ik een offerte-aanvraag gedaan. Helaas tot nu toe geen reactie gehad. Nu lees ik dat jullie nog op prijzen zaten te wachten. Vermeld dat dan op de site. Inmiddels heb ik bij andere verkopers al een aantal artikelen besteld. Hierdoor is de aanvraag bij jullie helaas achterhaald. :sad:

Maar jullie kennende zullen er toch weer mooie acties op touw gezet worden en zal ik zeker weer bij jullie bestellen. Dus kom maar op :handsup:

Goed bezig heren!

ik heb gelijk maar een aantal vragen om met de deur in huis te vallen.

- Worden jullie ook weer magnum dealer via magnum zelf?
- Komt er een freakavond? of wat soortgelijks?

Verder wil ik jullie heel veel succes wensen dit jaar! op een goed verkoop dit jaar!
:biertje:

Als het goed is worden wij ook weer magnum dealer.
Het is wel de bedoeling om weer iets van een freakavond te organiseren.

Vorige freakavonden kon ik niet bij zijn: niemand wilde me brengen meer dan 2 uur verderop. Nu heb ik eigen auto, dus ik zeg kom maar op!!

Zal hoogstens waarschijnlijk een bestelling plaatsen :) ik kijk alvast uit naar vrijdag! Bedankt voor de update :holland:

Mooi dat jullie er weer zijn ! Succes met de verkoop dit jaar en ik hou dit topic in de gaten :wink:

Mooi dat jullie eindelijk weer online komen.
Ik zie best wel veel aantallen in keuze ingeleverd zijn. Is er in tussentijd veel doorgezet naar Duitsland? Kan me niet voorstellen dat er zo enorm veel in beslag genomen is?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer dit dan eventueel bekent word:

Mocht het zijn dat jij een bestelling hebt staan met één of meerdere van deze artikelen erin, dan zullen wij contact met jou opnemen op het moment dat dit product wordt afgekeurd of om andere redenen niet uitgeleverd mag worden..

Want ik heb dus 2 jaar mijn bestellingen laten staan,en verwacht eigenlijk wel dat die ook uitgeleverd gaan worden...niet dat er 'teveel' is verkocht naar duitsland zeg maar.
Maar goed als bepaalde producten afgekeurd worden is het dus voor elke winkel gelijk.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer dit dan eventueel bekent word:

Mocht het zijn dat jij een bestelling hebt staan met één of meerdere van deze artikelen erin, dan zullen wij contact met jou opnemen op het moment dat dit product wordt afgekeurd of om andere redenen niet uitgeleverd mag worden..

Want ik heb dus 2 jaar mijn bestellingen laten staan,en verwacht eigenlijk wel dat die ook uitgeleverd gaan worden...niet dat er 'teveel' is verkocht naar duitsland zeg maar.
Maar goed als bepaalde producten afgekeurd worden is het dus voor elke winkel gelijk.

Wij hopen hier halverwege Oktober meer duidelijkheid over te hebben.

We zijn nog bezig met de laatste puntjes. Vandaag gaan ALLE webshops open behalve Assen. Deze zal in oktober volgen.

Wel kan ik jullie alvast de weekactie bekendmaken!

week38-1.png

week38-2.png

week38-3.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan