Vuurwerk Outlet Assen

Worden de winkels qua aanbod nog gereorganiseerd? nu is het mij niet altijd helder welke importeurs er echt verbonden zijn aan een winkel.

Ik snap dat een aantal producten gebruikt zijn om klanten aan te trekken naar een bepaalde winkel, en dat die producten elders dus niet te koop zijn. Maar ergens is het dan jammer dat je juist die outletproducten net niet kan kopen in {in mijn geval} gekozen winkels.

Ik hoop dat je een beetje snap wat ik bedoel. En verder natuurlijk heb ik niets te klagen hoor en kan je ook niet alles in je winkelwagentje leggen wat je tegenkomt.

Het aanbod zoals deze nu op de webshops staan zullen zo blijven. Het verschilt per winkel welke leverancier we daar mogen verkopen ivm collega winkeliers :wink:

Mocht je in de buurt zijn en we zijn open dan laat Henk je vast met de plezier de winkel en bunkers zien als deze af zijn ! :)

In verband met de bunkerruimte zullen er niet veel producten meer bijkomen! :wink:

Ik kan niet wachten, fiets er nog dagelijks langs! Vond het grappig om te zien dat er kinderspeelgoed in de etalage staat hahaha. En ik begrijp dat er niet veel producten bijkomen inderdaad bunker is aardig klein hahaha. Nou misschien tot gauw!

Leuk dat jullie nu ook in Assen zitten. Zal tijdens de losse verkoop wel even langs vliegen. De geruchten gaan dat Smand hier wat gaat leiden, klopt Dit?
En kan ik mijn bestellingen die in haulerwijk klaar liggen hier nu straks ook ophalen?

Leuk dat jullie nu ook in Assen zitten. Zal tijdens de losse verkoop wel even langs vliegen. De geruchten gaan dat Smand hier wat gaat leiden, klopt Dit?
En kan ik mijn bestellingen die in haulerwijk klaar liggen hier nu straks ook ophalen?

Dat zijn foute geruchten Smand heeft hier niks mee te maken :wink:

Het overzetten van bestellingen is niet mogelijk :wink:

Assen zal nog wel uitbreiding van het assortiment krijgen!!
Maar wel met de bestaande leveranciers.
Als jullie nog suggesties hebben horen wij het graag!!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus, terug in Assen, :) :) :), Henk auhwe vuhwahk konink!!!!!

Heel veel succes!!!! (Zal wel lukken)

Assen zal nog wel uitbreiding van het assortiment krijgen!!
Maar wel met de bestaande leveranciers.
Als jullie nog suggesties hebben horen wij het graag!!

Heel leuk om te horen dat jullie toch nog het assortiment gaan uitbreiden in Assen!
Ik zou graag deze willen zien in de winkel:

Vuurwerkmania----
- Whiplash box 100's (Heel graag)

WOLFF----
- Silver Salute
- ANGER pakket (Heel graag)
- Tribal
- Explosive Colours (Heel graag)
- Midnight Moon (Heel graag)

VUURWERKTOTAAL-----
- Infra Red (Street-Fireworks)
- Freestyle Qontrole
- Wildness (Street-Fireworks) (Heel graag)

PANGU-----
- Nanjin (Heel graag)

CAFFERATA----
- Magnolia Spectacle
- Stargate
- Fabulous
- Destoyer
- Epic Shock XL
- Thunder Shock Bulk
- Typhoon
- Venetian Wave (heel graag)
- Eros
- Glitter Storm

Het is een aardig lijstje geworden hahaha oeps.
Verder vroeg ik mij af of jullie de producten die blok vuurwerk had nog gaan verkopen of dat die zijn meegenomen in het faillissement of dergelijke.

Dit had ik even gemist. Op fietsafstand een outlet. Dat is fijn om te horen. Eerst even kijken wat jullie allemaal op de website hebben staan en anders toch maar weer naar Groningen.

Oooooh snap! Via een facebookactie bij deze winkel een cruelty gewonnen! Dankjewel vuurwerkoutlet Assen! Eerste keer prijs voor mij via facebook! Woop!

Opgelet mensen!!
Vandaag gaan we flink stunten bij vuurwerk outlet Assen!
Mocht je nog wat willen bestellen raad ik het zeker aan om vanavond een kijkje te nemen!
Bestellen kan tot 27 december.

More info soon!

Benieuwd welke acties er nog meer volgen. Normaal ga ik voor de losse verkoop altijd naar Duitsland maar wil dit jaar ff bij de Outlet bestellen.

Back
Bovenaan