Vuurwerk Outlet Assen

Nounou, jullie beuken maar door met het Outlet Imperium! Ook bij deze winkel veel geluk!

Wow Vuurwerk Outlet blijft maar groeien. Ook hier weer een mooie samenstelling van diverse importeurs. Ben benieuwd naar wat foto's van de winkel en wat de opslagcapaciteit is. Heel veel succes en een goede verkoop!

Super! Ik weet nog het eerste jaar van outlet in Groningen. Nu hebben we gewoon keuze uit 5 zaken. Laat dat dan net in het Noorden zijn :D

Mannen, heel veel succes met deze nieuwe locatie!

Gefeliciteerd:) sommige focken als konijnen met kinderen krijgen en jullie doen dat met winkels:p en ze zijn gelukkig allemaal in het noorden te vinden:)

Gefeliciteerd Luc, ontzettend knap om 5 winkels in goede banen te lijden.
Zit er ooit aan te komen om importeur te worden :wink:.

Gefeliciteerd jongens! Ten eerste wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben voor jullie (en mijzelf), wel jammer dat Blok Vuurwerk wat hier eerst zat nu weg is(Vorig jaar bunkers nog bekeken etc) maar wel verrassend blij dat jullie er nu zitten! Jullie komen mij zeker nog wel een x tegen in de winkel!

Vraagje; Ik heb even op jullie site gekeken en vroeg mij af of er nog meer producten online komen te staan en wanneer dit ongeveer zal zijn. (Zie graag de Whiplash Box 100´s van VuurwerkMania in Assen)

Gefeliciteerd met al weer de 5e outlet. Heel veel succes met alle logistiek en natuurlijk de verkoop

zo deze heb ik ff gemist :D

De outlet wordt groter en groter....zal er een max komen? Of blijven we groeien? :D

Succes iig!

Gefeliciteerd jongens! Ten eerste wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben voor jullie (en mijzelf), wel jammer dat Blok Vuurwerk wat hier eerst zat nu weg is(Vorig jaar bunkers nog bekeken etc) maar wel verrassend blij dat jullie er nu zitten! Jullie komen mij zeker nog wel een x tegen in de winkel!

Vraagje; Ik heb even op jullie site gekeken en vroeg mij af of er nog meer producten online komen te staan en wanneer dit ongeveer zal zijn. (Zie graag de Whiplash Box 100´s van VuurwerkMania in Assen)

Mocht je in de buurt zijn en we zijn open dan laat Henk je vast met de plezier de winkel en bunkers zien als deze af zijn ! :)

In verband met de bunkerruimte zullen er niet veel producten meer bijkomen! :wink:

Worden de winkels qua aanbod nog gereorganiseerd? nu is het mij niet altijd helder welke importeurs er echt verbonden zijn aan een winkel.

Ik snap dat een aantal producten gebruikt zijn om klanten aan te trekken naar een bepaalde winkel, en dat die producten elders dus niet te koop zijn. Maar ergens is het dan jammer dat je juist die outletproducten net niet kan kopen in {in mijn geval} gekozen winkels.

Ik hoop dat je een beetje snap wat ik bedoel. En verder natuurlijk heb ik niets te klagen hoor en kan je ook niet alles in je winkelwagentje leggen wat je tegenkomt.

Back
Bovenaan