[Vuurwerk Outlet] Air Damage

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 001
Artikelnaam: Air Damage
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 64
Effectomschrijving: 16 keer 4 keiharde salute schoten met crackling mines!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Verkrijgbaar bij: Vuurwerk Outlet Groningen, Roden en Vierhuizen
Richtprijs: €45,00 (Wordt aangeboden voor een actieprijs!)

Air-damage-website.jpg

Word deze cake nog een keer op een demo geschoten? Ik ben benieuwd of deze het zelfde is als de Valk ti thunder van voorgaande 2 jaren. Voor deze prijs zal er dan denk ik wel flink ingeslagen worden!

Word deze cake nog een keer op een demo geschoten? Ik ben benieuwd of deze het zelfde is als de Valk ti thunder van voorgaande 2 jaren. Voor deze prijs zal er dan denk ik wel flink ingeslagen worden!

Wij schieten dit jaar zelf geen demo, dus daar zal deze cake niet op geschoten worden! :wink:

Dit lijkt me een erg toffe knalcake! Goede mines en hopelijk een lekkere burst!

Heb er twee besteld bij Vuurwerk Outlet! Een stuk goedkoper als de €45,- die in de openingspost staat trouwens!! :D

Ik ook eens, maar jongens:

1. Het zijn de uitbaters van een vw verkooppunt, willen die regels aan hun laarzen lappen?
2. HEt zijn hun eigen verkoopproducten. Denk je dat ze zullen zeggen: "Baggerproducten, plofjes, sorry"?

Ziet er goed uit! Benieuwd wat ze doen. Even snel naar polen rijden testen en filmen zit er zeker niet in? :p

Deze ook in de pocket! Alle vertrouwen in dat dit een topper gaat worden. Wat wil je ook anders met vuurwerk liefhebbers in een vuurwerkwinkel

Back
Bovenaan